Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ سومین دوره از مسابقات قهرمانی «بوچیا» کشور در فدراسیون جانبازان و معلولان با حضور 6 تیم برگزار شد و قهرمانان این رقابت‌ها نیز مشخص شدند.

گفتنی است؛ «بوچیا» ورزشی مخصوص افراد معلول است که شباهت زیادی به بیلیارد دارد.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

انتهای پیام/

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۳۵۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیم مین جائه: نیمکت نشینی؟ چنین چیزی را قبلا تجربه نکرده بودم؛ به توانایی‌هایم ایمان دارم

مدافع کره‌ای بایرن مونیخ معتقد است کیفیت عملکرد او در زمین، به نمایش هم تیمی هایش نیز بستگی دارد

طرفداری | کیم مین جائه که پس از عملکردی درخشان با پیراهن ناپولی، در تابستان ۲۰۲۳ راهی بایرن مونیخ شد، خیلی زود جایگاه خود در ترکیب اصلی باواریایی ها را تثبیت کرد و به مدافع ثابت این تیم تبدیل شد.‌ با این حال، مدتی است که کیم مین جائه بیشتر بازی های بایرن مونیخ را از روی نیمکت آغاز می کند و جایگاه خود در ترکیب اصلی باواریایی ها را به ماتیاس دلیخت واگذار کرده‌است.

مدافع کره‌ای در مصاحبه با تون‌لاین راجع به از دست دادن جایگاهش در ترکیب اصلی بایرن مونیخ گفت:

من هیچوقت چنین چیزی را تجربه نکرده بودم اما فکر می کنم که می توانم چیزهای زیادی از این اتفاق یاد بگیرم. این که بازی نمی کنم دلیل نمی شود که مربی دیگر هیچ اعتمادی به من ندارد. با وجود اینکه در حال حاضر خیلی به دلایل نیمکت‌نشینی‌ام فکر می کنم، همیشه به توانایی های خودم ایمان داشته‌ام. البته که 

تا الان بازی های زیادی انجام داده ام اما چون بازیکنان خوب زیادی در بایرن حضور دارند، طبیعی است که بعضی وقت ها به من بازی نرسد.

کیم در ادامه افزود:

من معمولا در زمین بودم، نه روی نیمکت، حتی اگر به اندازه کافی خوب نبودم، اما حالا فکر می کنم خوب بودن یا نبودن من تا حد زیادی به عملکرد تیم و هم تیمی هایم هم بستگی دارد. در حال حاضر خیلی ناراضی نیستم و سعی می کنم مثل همیشه خوب تمرین کنم.

از دست ندهید ????????????????????????

سرهنگ علیفر: این راز را فاش کنم طرفدارانم نصف می‌شوند! فحاشی کاپیتان‌های سابق استقلال و پرسپولیس به یک‌دیگر! خوشحالی بارسلونا از تقابل با پی‌اس‌جی: ما تو نیمه‌نهایی هستیم امیدواری رئالی‌ها به ام باپه: بارسا را حذف کنی محبوب‌تر می‌شی! آرتتا چرا اون‌طوری نگاه می‌کنه؟ (شوخی با ورزشکاران)

دیگر خبرها

  • واژگونی خودرو ساینا در کاشان / ۳ کشته و ۲ مصدوم
  • موجود عجیب اقیانوس‌ها که توانایی حل مسأله دارد+ فیلم
  • ۳ میلیارد نفر جمعیت جهان توانایی تامین غذای سالم را ندارند
  • آیلتس آنلاین تضمینی | آیلتس آکادمیک تضمینی ، راهنمای اخذ مدرک صفر تا صد
  • تتلو و عباس قادری، چگونه بر سرنوشت ما تاثیر می‌گذارند
  • ۱۴۰۳ ، سال پرتلاطم ورزشی است
  • رویداد فرهنگی ورزشی دختران آفتاب ایران موجب کشف استعدادها می‌شود
  • تتلو و عباس قادری، چگونه بر سرنوشت ما تاثیر می گذارند
  • کیم مین جائه: نیمکت نشینی؟ چنین چیزی را قبلا تجربه نکرده بودم؛ به توانایی‌هایم ایمان دارم
  • یوشکا فیشر: اروپا در حال حاضر توانایی دفاع از خود را ندارد