Web Analytics Made Easy - Statcounter

سنندج - ایرنا - معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی کردستان گفت: اضافه خدمت مشمولان سربازی که تا 22 بهمن خود را برای انجام خدمت مقدس سربازی معرفی کنند، بخشیده می شود.

به گزارش ایرنا، سرهنگ محمد کولیوند روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به تاریخ اعزام متولدین سال 79 این مشمولان تا 6 ماه پس از تاریخ تولد خود مهلت دارند که خود را برای انجام دوره مقدس سربازی و یا بهره‌مندی از معافیت ‌های مندرج در قانون معرفی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به افرادی که بدلیل حضور در جبهه و مناطق جنگی فرزندان شان مشمول کسری خدمت یا معافیت می شود، افزود: متولدین قبل از سال 1372 به روال قبل از کسری خدمت و معافیت این شرایط برخوردار می شوند.
سرهنگ کولیوند تاکید کرد: اما متولدین بعد از سال 1372 از طریق پلیس به علاوه 10 اقدام به ثبت نام کرده اند تا زمانی که مجوز کسری اعلام نشود شامل کسری خدمت نمی شوند و پس از صدور این مجوز بر اساس ترتیب مشمولان می توانند از آن بهره مند شوند.
وی با نحوه معافیت مشمولانی که کفالت خانواده را بر عهده دارند، یادآور شد: مشمولانی که یگانه فرزند ذکور خانواده و همچنین فاقد غیبت هستند با داشتن یکی از شرایط از جمله اینکه مادر فاقد شوهر، پدر بیمار نیازمند مراقبت، پدر با کهولت سن با 70 سال و برادر یا خواهر صغیر زیر 18 سال فاقد پدر باشند، می ‌توانند برای ثبت نام برای معافیت به دفاتر پلیس به علاوه 10 مراجعه کنند.
معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی کردستان گفت: با توجه به توافقی که با کمیته امداد امام خمینی (ره) انجام شده، فرزند ذکور خانواده‌هایی که بدلیل طلاق تحت حمایت قرار گرفته ‌اند در صورت گذشت حداقل سه سال از طلاق مادر و 2 سال از تحت حمایت قرار گرفتن، برای معافیت به سازمان وظیفه عمومی معرفی می‌ شوند.
وی با اشاره به اینکه حداکثر معافیت برای دانش آموزانی که به صورت پیوسته مشغول به تحصیل هستند، تا پایان 20 سالگی خواهد بود اضافه کرد: مشمولانی که پس از اتمام 20 سالگی موفق به فراغت از تحصیل در مقطع متوسطه یا پیش دانشگاهی شوند مجاز به ادامه تحصیل در دانشگاه‌ها نمی ‌شوند.
سرهنگ کولیوند افزود: دانشجویانی که در سنوات قانونی موفق به اتمام تحصیل نشوند با موافقت کمیسیون موارد خاص دانشگاه حداکثر تا 2 ترم مجوز سنوات ارفاقی به صورت مرحله ‌ای برای آنها صادر خواهد شد.
خبرنگار: امید بهمنی**انتشار: سلیمانی
6108/9102

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۳۵۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم | حرکت عجیب بهمن هاشمی وسط یک برنامه به سبک جوانی‌اش

آفتاب‌‌نیوز :

حرکت یهویی بهمن هاشمی وسط برنامه عیدی HD در فضای مجازی واکنش‌برانگیز شد. هاشمی مجری قدیمی صداوسیما است که حرکات‌های جنجالی او در برنامه‌هایش همیشه مورد توجه قرار می‌گرفت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی منبع: سایت برترینها

دیگر خبرها

  • خبر مهم برای مشمولان؛ به جای سربازی در این نهاد خدمت کنید
  • تمدید ثبت نام امریه سربازی در وزارت علوم
  • تمدید ثبت نام امریه سربازی در وزارت علوم تا ۶ اردیبهشت
  • شهرداری‌ها خط اول خدمت به مردم هستند
  • فرزندان این گروه از خدمت سربازی معاف می‌شوند
  • معافیت یکی از فرزندان ذکور زنان سرپرست خانوار از خدمت سربازی
  • نامه به شورای نگهبان درباره معافیت مشمولان بالای ۳۵ سال
  • تحصیل در خارج، خدمت به داخل | حمایت از نخبگان و پژوهشگران ایرانی خارج از کشور
  • فیلم | حرکت عجیب بهمن هاشمی وسط یک برنامه به سبک جوانی‌اش
  • (ویدیو) مسن‌ترین مشمول سربازی به پادگان رفت