Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام رضا کشیری روز دوشنبه در مراسم جشن انقلاب که از سوی ادارات صنعت، معدن و تجارت و تعاون، کار و رفاه اجتماعی همجنین اتاق اصناف با حضور فرماندار، معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان و جمعی از اصناف و یازاریان شهرستان کلاله برگزار شد، به ویژگی های اخلاقی و اجتماعی امام خمینی(ره) پرداخت و افزود: حضرت امام (ره) زندگی ساده ای داشتند و بر ساده زیستی و دوری از هرگونه تجمل واشرافیگری مسلمانان تاکید می کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه کلاله، اشرافیگری را از تهدیدات ارزش های انقلاب اسلامی دانست وگفت: اگر به اشرافیگری آلوده شویم، نمی توانیم مشکلات فقرا و مستمندان جامعه را درک نماییم.
حجت الاسلام کشیری به توطئه های دشمنان برای مقابله با اسلام خواهی مسلمانان جهان اشاره و خاطرنشان کرد: اسلام هراسی از توطئه های ننگین دشمنان است که با تشکیل و حمایت از گروه های تروریستی همانند داعش که بدون ذره ای تردید سر مسلمان و غیرمسلمان را می برند، انجام می شود تا دین اسلام را دین وحشت و بی رحمی معرفی نمایند.
در این مراسم، رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان کلاله نیز گفت: 39سال از پیروزی انقلاب اسلامی مردم ایران می گذرد و در این مدت با وجود توطئه ها و کارشکنی های دشمنان، انقلاب ما به بلوغ سیاسی، اجتماعی ، علمی ، فنی و نظامی دست یافته است.
خداقلی بایندری مقدم با بیان اینکه در یوم الله22 بهمن سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با شرکت گسترده در راهپیمایی این روز بزرگ آغاز چهلمین سالگرد پیروزی انقلابمان را جشن می گیریم، افزود : مردم غیور ایران ضمن مقابله با توطئه های دشمن، در جهت کسب موفقیت های بیش از پیش در بخش های مختلف اقتصادی ، رفاهی و زیرساخت های توسعه پایدار کشورمان قاطعانه به پیش می روند.
درادامه این مراسم، به مناسبت دهه مبارک فجر از صنعتگران، تعاونگران، بازاریان،فعالان برتر عرصه های فنی و کارگری و پیشکسوتان با اهدای لوح وجوایزی به رسم یادبود، تجلیل شد.
شهرستان کلاله با بیش از 130 هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است.
7478/1860
خبرنگار: حاجی محمد خدری ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۳۵۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت بیش از ۸۸ میلیارد تومانی در پی بارش های اخیر در کلاله

فرهاد شیبک در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی بارش‌های اخیر که طی دو روز اخیر در استان داشتیم باعث شد تا شاهد آبگرفتگی و سیل در شهرستان کلاله باشیم.

وی افزود: در برآوردهای اولیه ای که انجام شده است ۸۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان خسارت وارد شده است.

هزار و ۳۰۰ هکتار از مزارع گندم دچار خوابیدگی شدند

فرماندار کلاله گفت: این بارش‌ها باعث شد تا ریزش، رانش و آب شستگی در چهار نقطه، خسارت به معابر نقاط روستایی در پنج نقطه اتفاق افتد و دیوار و سقف چند مدارس شهرستان دچار آسیب شود.

وی با اشاره به اینکه هزار و ۳۰۰ هکتار از مزارع گندم دچار خوابیدگی شدند، ادامه داد: ۷۵ کیلومتر از راه‌های بین مزارع شهرستان کلاله تخریب شدند.

شیبک اظهار کرد: این خسارت‌ها در اختیار سازمان مدیریت بحران قرار خواهد گرفت تا در صورت امکان اعتباراتی برای جبران اختصاص داده شود.

کد خبر 6088710

دیگر خبرها

  • دشمنان آگاهانه برای تجزیه ایران می‌جنگند
  • خسارت ۸۸۳ میلیاردی سیلاب در شهرستان کلاله
  • پشت پرده اسلام آوردن سرمربی پرتغالی سپاهان | پای ازدواج با بازیگر ایرانی در میان است | رازی که پیراهن خانم بازیگر فاش کرد (عکس)
  • بصیرت رهبری و سپاه پاسداران در پاسخ ایران به اسرائیل باعث درخشش جهان اسلام شد
  • اتاق فکر دشمنان چگونه در برابر جمهوری اسلامی شکست خورد؟
  • احکام دین باید در اجتماع جاری شود
  • سکوت مجامع بین المللی نسبت به کشتار مسلمانان از حد وجدانی فراتر رفته است
  • رواج بی حجابی در جامعه توطئه دشمنان است
  • سیلاب ۸۸۳ میلیارد ریال به کلاله خسارت زد
  • خسارت بیش از ۸۸ میلیارد تومانی در پی بارش های اخیر در کلاله