Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-23@16:12:50 GMT

ارتقا روستای کرفس رزن به شهر +گزارش

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۳۵۹۱۱

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکزهمدان، روستای کرفس رزن از توابع دهستان درجزین اولیا، بخش قروه درجزین شهرستان رزن است که با تصویب هیئت دولت در تقسیمات سیاسی به شهر ارتقا یافت . 
این شهر با ۵ هزار نفر جمعیت در شرق شهرستان رزن قراردارد .    کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۳۵۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صاعقه جان یک کشاورز را در هرسین گرفت

رئیس فوریت‌های پزشکی شهرستان هرسین گفت: بر اثر رعد و برق و برخورد صاعقه یک کشاورز در روستای داودی‌ علیا این شهرستان جان خود را از دست داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمد بخشی امروز _ دوشنبه سوم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران در خصوص فوت یک کشاورز در روستای داودی علیا از توابع شهرستان هرسین، اظهار کرد: حوالی ساعت ۱۸:۰۰ روز گذشته پس از وقوع رعد و برق، این کشاورز در زمین کشاورزی که مشغول کار بوده دچار حادثه می‌شود که توسط اهالی روستا به بیمارستان شهدای هرسین منتقل می‌شود.

وی افزود: بنا بر اعلام کادر پزشکی، فرد کشاورز قبل از رسیدن به درمانگاه به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده بود.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی هرسین تصریح کرد: کشاورزان و دامداران در هنگام نامساعد بودن شرایط جوی باید بلافاصله در مکان‌های رو بسته و سقف‌دار پناه بگیرند و از ایستادن در ارتفاعات، کنار درختان و تکه سنگ‌های بزرگ و اشیای فلزی خودداری کرده و از گیرنده رادیویی و گوشی تلفن استفاده نکنند.

کد خبر 746952

دیگر خبرها

  • خسارت بارش باران درشمال اصفهان/سیلاب در روستای صالح‌آباد جاری شد
  • اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و جمع آوری معتادین متجاهر در بیجار
  • صاعقه جان یک کشاورز را در هرسین گرفت
  • جان باختن چوپان جوان درگزینی، به علت برخورد صاعقه
  • فرمانداری نائین به فرمانداری ویژه ارتقا یافت
  • صاعقه در کرفس» استان همدان جان چوپان را گرفت
  • روستای ورقستان شهرستان رزن قطب تولید موزیک سازی استان همدان
  • تعويض الكترو پمپ چاه آب شرب مجتمع روستاي كورابلاغ شهرستان شوط
  • جایگاه ورزش جزیره خارگ ارتقا یافت
  • نواختن زنگ سلامت در مدارس شهرستان خوی