Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-24@04:01:48 GMT

"شایعات" در تئاتر شهر تبریز

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۳۶۰۱۵

'شایعات' در تئاتر شهر تبریز

استان‌ها > آذربایجان شرقی - نمایش "شایعات" نوشته نیل سایمون در تئاتر شهر تبریز به روی صحنه رفت.

به گزارش خبرآنلاین از تبریز، نمایش "شایعات" اثر "نیل سایمون" به کارگردانی علی پوریان از دیروز در سالن استاد صادقی تئاتر شهر تبریز اجرای عمومی درآمد.
نمایش شایعات به بررسی روحیات افرادی خرده بورژوا می پردازد که در جامعه ای صنعتی بی دلیل صاحب جایگاه شدند اما در موقعیتی بحرانی پوشالی بودن آن ها نمایان می شود و همین تم آشنا و ریتم کار دلیل انتخاب این متن توسط علی پوریان برای اجرا بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در جریان داستان نمایش "شایعات" مهمانان، برای شرکت در دهمین سالگرد ازدواج معاون شهردار و همسرش، وارد خانه او می شوند؛ اما با صحنه هایی مشکوک به قتل یا خودکشی مواجه می شوند.
گفتنی است، امیر قربانی، مهدی سمساری،‌ الناز ثابت ایمانی، وحیده نویدی، مهدی فتحی، فرید ادهمی، فریبا سهرابی، مهرداد سعادت، فائزه تیموری و مائده حبابی به عنوان بازیگر، حسام کاظمی و بابک خانپور به عنوان دستیاران کارگردان، حسام کاظمی به عنوان طراح صحنه، امیر پورحکمت به عنوان طراح نور، هاله ذرخورد به عنوان طراح لباس، امیر حیدرزاده به عنوان طراح گریم، الهه نعمتی به عنوان طراح پوستر، محمد صالح عظیمی به عنوان مدیرصحنه، سئودا کیوانی به عنوان منشی صحنه، سعید اکبری به عنوان عکاس، نیما ضرابی و رضا نظری به عنوان صحنه یاران و مهرداد نیکجو در انتخاب موسیقی علی پوریان را در اجرای نمایش شایعات یاری کردند.
شایعات از ۱۴بهمن، ساعت ۱۸در تالار اصلی تئاتر شهر تبریز اجرا می شود.

 

48

کلید واژه‌ها : استان آذربایجان شرقی - تبریز - تئاتر -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۳۶۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«مجنونِ آن لیلی» از پنجم اردیبهشت روی صحنه می‌رود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی بنیاد رودکی، موسیقی نمایش «مجنونِ آن لیلی» به نویسندگی محمود توسلیان و طراحی و کارگردانی پیمان خازنی از چهاشنبه- پنجم اردیبهشت تا چهارم خردادماه ساعت ۱۹ در تالار حافظ اجرا می‌شود. این اثر در روزهای پایانی هفته در دو سانس اجرا می‌شود.

سامان سالور و حمیدرضا ‌علی‌نژاد تهیه‌کنندگان این نمایش هستند.

عمار ‌تفتی، زهره ‌فیروزی، ملیکا ‌شهاب، رز ‌ایزدی، سپیده ‌موسوی، علی ‌تیمورفامیان، آتنا قرائی و سیما ‌نوروزیان در این به ایفای نقش می‌پردازند.

موسیقی «مجنون آن لیلی» را پیمان ‌خازنی ساخته است. رشید ‌کاکاوند (راوی) و هادی ‌فیض‌آبادی، زهره ‌فیروزی و امید نصری خوانندگان این اثر هستند.

در خلاصه این اثر آمده است: روزی روزگاری جایی توی این دیر مکافات، همای سعادت بال‌هاشو باز کرد و قصه‌ عشق ساز کرد. به یه مکتب خونه رسید، نظر کرد. رو شونه‌ لیلی نشست، مجنونو در به در کرد. اما...

پیمان ‌خازنی (تار)، آتنا قرایی (کوبه ای)، ملینا ‌فرجی (سنتور)، آنیتا ‌هراتی ( چنگ ارجان و قانون)، حمید ‌اسمعیل ‌زاده (سه تار)، عرفان ‌کنعانی (عود، سیما ‌نوروزیان و امیر نوروزیان (همخوانان)، مهدی مظاهری، احمد امیرخلیلی، امیر ارجینی (ترانه سرایان)، رضا موسوی (مشاور کارگردان)، علی ‌تیمورفامیان (برنامه ریز)، سمانه حبیب پور (دستیار کارگردان)، ملینا ‌فرجی (سرپرست گروه موسیقی)، رها ‌علی ‌نژاد (طراح صحنه)، علی ‌کوزه‌گر (طراح نور) عوامل گروه را تشکیل می‌دهند.

نارینه ‌گالستانیان (طراح فرم و حرکت)، حامی ‌جدلی (مشاور، دستیار فرم و حرکت)، حامی ‌جدلی، سپیده ‌اکبری و درسا ‌داوودی (گروه فرم و حرکت)، مرتضی رنجبران (مشاور رسانه)، مقدی ‌شامیریان (طراح لباس)، تینا ‌ساوجبلاغی، مبینا رمضانی (دستیاران لباس)، حسین پناهی، گیتی موسوی، زهرا ‌بهرامی (دوخت لباس)، مجید کرباسیان (مدیر تولید )، محمد ‌صادق ‌زرجویان (طراح گرافیک و تیزر)، امیرحسین ‌ستوده ‌نسب (موشن‌گرافی)، پیمان ‌گرزم (عکاس) و امیر ‌قالیچی (تبلیغات فضای مجازی) از دیگر عوامل موسیقی نمایش «مجنونِ آن لیلی» هستند.

دیگر خبرها

  • نمایش «آلاء» به تونس می‌رود
  • «آلاء» به تونس می‌رود
  •  منتخب جشنواره تئاتر رضوی به تماشاخانه مهر می آید
  • منتخب جشنواره تئاتر رضوی به تماشاخانه مهر می‌آید
  • «یاخته» منتخب جشنواره تئاتر رضوی به تماشاخانه مهر می‌آید
  • اردیبهشتِ تئاتر شهرزاد با سه نمایش متفاوت
  • «مجنونِ آن لیلی» از پنجم اردیبهشت روی صحنه می‌رود
  • یک اردیبهشت بی‌بدیل
  • «سه‌خواهر» و «مجلس توبه نامه‌نویسی اسماعیل بزاز» روی صحنه مولوی رفتند
  • نمایش «باغ آرزو» به روی صحنه تئاتر نیشابور رفت