Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-16@13:51:31 GMT

مسعود شجاعی: علی کریمی وجدان بیدار فوتبال ایران است

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۳۶۰۸۵

مسعود شجاعی کاپیتان تیم‌ملی در پستی اینستاگرامی به حمایت از علی کریمی پرداخت. آفتاب‌‌نیوز : علی کریمی در کانال شخصی خود خبر از شکایت ستاد امر به معروف استان اصفهان به دلیل حمایتش از حاج صفی و مسعود شجاعی خبر داد. در همین راستا مسعود شجاعی با انتشار پستی در اینستاگرام از اسطوره فوتبال ایران حمایت کرد و نوشت:« سلام و عرض احترام به هموطنان عزیز.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از پیروزی تیممان در مسابقه حساسى كه ديشب داشتيم بسیار خوشحال و مسرور بودم و یکی از بهترین روزهای دوران حرفه‌ايم را سپری کردم اما ناگهان یک خبر تلخ،شيرينى اين برد را كمرنگ كرد!!
متاسفم که علی کریمی نابغه ورزش ایران و فوق ستاره فوتبال آسیا، به خاطر من و احسان حاج‌صفی به دردسر افتاده. علی کریمی وجدان بیدار فوتبال ایران است و کسی در شرافت، خوش قلبی و میهن دوستی او تردیدی ندارد. على کریمی یک سرمایه بزرگ برای ورزش و جوانان ایرانی است و باید قدرش را بيشتر بدانیم. من و احسان هم بدون منت و با تمام قوا، سرباز این سرزمین عزیز هستیم و گمان نمی‌کنم حمایت از ما، گناه باشد!»خبرآنلاین

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۳۶۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا صهیونیست‌ها از واکنش علی کریمی تعجب کردند؟

رسانه‌های صهیونیستی بعد از مشاهده واکنش علی کریمی به حمله موشکی پهپادی سپاه به اسرائیل دچار شگفتی شدند و آنرا دور از انتظار توصیف کردند.

یکی از رسانه‌های عبری زبان اعلام همبستگی و دست در دست گذاشتن علی کریمی با صهیونیست‌ها را جالب خواند و وی را «مارادونای آسیا» نامید! 

به نظر می‌رسد برای رسانه‌های عبری زبان واکنش علی کریمی از این جهت تعجب برانگیز بوده که وی به عنوان یک ایرانی که سابقه کاپیتانی در تیم ملی فوتبال ایران را داشته است در برابر حمله به کنسولگری ایران در دمشق و متعاقب آن پاسخ ایران به اسرائیل موضع گیری ضد وطنی داشته است.

رژیم صهیونیستی که پس از حمله به غزه و رقم زدن فاجعه انسانی در افکارعمومی جهان به ویژه غرب منزوی شده، حالا به شدت به دنبال راهی برای ترمیم وجهه خود است و با اینکه از اقدام علی کریمی متعجب شده گویی تازه وی را کشف کرده و سعی دارد روی وی سرمایه گذاری کند و از این روست که در گزارش این رسانه‌ها از اقدامات ضدانقلابی گذشته وی نیز سخن گفته شده است.

به نظر می‌رسد رسانه‌های صهیونیست از اقدامات ضدمیهنی معاندان آگاهی ندارند که اینگونه نسبت به حمایت علی کریمی از اسرائیل در برابر کشوری که در آن به دنیا آمده است، شگفت‌زده می‌شوند. 

ضدانقلاب خط قرمز‌های کلاسیک میهنی وطنی که جزو اصول اساسی و پایه‌ای سیاست هر کشور است را بعد از حوادث سال ۱۴۰۱ رد کرده و موضوعاتی، چون خوشحالی از باخت تیم ملی فوتبال ایران و حمله به نیروی‌های نظامی ایران از جمله رفتار سیاسی غالب امروز ضدانقلاب است.

این رفتار بی قاعده و بی‌قواره ضدانقلاب باعث اعتراض شدید اعضای اپوزیسیون خارج نشین هم شده است. چندی پیش «محمد منظرپور»، سردبیر سابق بی بی سی و «پیمان عارف»، تحلیلگر سیاسی از خوشحالی اپوزیسیون خارج نشین نسبت به حمله اسرائیل به کنسولگری ایران به شدت انتقاد و آن را شرم‌آور، شنیع و وقاحت بار توصیف کردند.

منظرپور در این باره بیان کرد: «همانطور که اپوزیسیون از باخت تیم ملی ایران خوشحال می‌شوند اکنون هم از حمله اسرائیل به ایرانی‌ها خوشحالی می‌کنند! اینها اجنبی پرستند؛ ارزش استقلال ملی را نمی‌فهمیم؛ ایران از آن زمانی که آمریکا و انگلیس هر زمان اراده می‌کردند و وارد کشور می‌شدند عبور کرده و اکنون مستقل است و حاکمیت ملی دارد؛ امیدوارم به خود بیاییم!»

همچنین پیشتر «هوشنگ امیراحمدی» استاد دانشگاه و کارشناس رسانه‌های ضدانقلاب نیز درباره اقدامات ضدایرانی برخی از اعضای اپوزیسیون به بهانه آزادی و دموکراسی گفته بود: «در آمریکا و اروپا نیز آزادی محدودیت‌ها و اولویت‌هایی دارد.

اولویت ما امنیت ملی است. براندازان تنها به آزادی اشاره کرده و سعی دارند کشور را نابود کنند. این افراد باید خجالت بکشند که تمامیت ارضی کشور و امنیت کشور کمتر از بهانه‌هایی مثل آزادی برای‌شان ارزش دارد. مخالفین حکومت باید خجالت بکشند که تا به این حد مسئله اساسی کشور یعنی امنیت و تمامیت ارضی کشور را تقلیل داده و بی ارزش کرده‌اند. تنها یک تعریف برای خائن وجود دارد و خائن به کسی می‌گویند که به تمامی ارضی کشورش توجه ندارد. با این تعریف این مخالفین خائن هستند.»

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان وب‌گردی وبگردی

دیگر خبرها

  • چرا صهیونیست‌ها از واکنش علی کریمی تعجب کردند؟
  • چرا صهیونیست‌ها از واکنش علی کریمی تعجب کردند؟+ عکس
  • گزینه سقوط نقشه تک رقمی شدن می‌کشد!
  • نمونه‌های ایرانی نفرین هری کین؛ رامین رضاییان و مسعود ریگی!
  • گردهمایی اهالی فوتبال در سوگ همسر زنوزی
  • اذعان روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز به پیچیدگی موشک‌های ایران
  • آرامش غزه پس از ۱۹۰ روز/ایران برای انتقام شهدا بیدار است
  • چطور بدون نوشیدن قهوه سرحال و هوشیار باشیم؟
  • امشب صدها میلیون نفر در سراسر جهان بیدار می‌مانند
  • دویدن بنفش‌ها سن و سال نمی شناسد!