Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مسعود سلیمانی در مراسم تجدید میثاق جامعه ورزش با آرمان های امام راحل که به مناسبت سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی انجام شد، این حرکت بزرگ را نشان دهنده ادامه دار بودن نهضت امام خمینی و راه ایشان دانست.

رئیس فدراسیون اسکواش با تاکید به این نکته که جامعه ورزش همیشه پای پیمان های خود با نظام و انقلاب ایستاده است، افزود: بسیاری از جوانان ورزشکار با خواست و اراده خود در این مراسم حاضر شدند و نشان داده اند هیچ تفاوتی با جوانان سال 57 ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که اگر پای آبرو و حیثیت کشور به میان باشد، این جوانان هستند که با پرچم داری خود از کیان مملکت و خاک و ناموس خود دفاع می کنند،اظهار داشت: در این رابطه هیچ تفاوتی بین جوان دهه 60، 70 و حتی نوجوان دهه 80 وجود ندارد چرا که غیرت ایرانی چیزی نیست که با گذشت ایام کم رنگ شود.

سلیمانی با تقدیر از حضور پررنگ جوانان در همه عرصه ها به ویژه ورزش کشور، گفت: باید قدر فرزندان این مرز و بوم که با همت و اراده خود پرچم ایران اسلامی را در جهان به اهتزاز در می آروند دانست و با حمایت بیشتر اسباب پخش سرود ملی کشور در اقصی نقاط جهان را فراهم کرد.

رئیس فدراسیون اسکواش مراسم تجدید پیمان هر ساله جامعه ورزش با آرمان های امام خمینی (ره) را دارای برکاتی دیگر از جمله گفت و گوی رو در روی ورزشکاران با مسئولان ورزش کشور دانست.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۳۶۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خط مقدم جنگ نرم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل؛ حجت الاسلامی علیی مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان اردبیل با اشاره به سالروز تأسیس سپاه پاسداران، این نهاد ارزشی را برگرفته از نهضت عاشورا و پرچمدار جهاد تبیین دانست و افزود: امروز سپاه پاسداران در خنثی کردن توطئه‌های شناختی دشمنان در خط مقدم جنگ نرم قرار دارد.
وی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه اردبیل عملیات تنبیهی وعده صادق را نمونه‌ای از ابتکار و توانمندی سپاه در مقابله با دشمنان دانست و گفت: با این عملیات دنیا به عظمت و توانمندی سپاه پی برد و دشمنان هم در برابر این قدرت و توانمندی، چاره‌ای جز عقب نشینی نیافتند. 

حجت الاسلام علیی افزود: جامعه بزرگ بسیج در برابر استکبار جهانی ایستاده و رمز این مقاومت همانا اعتقاد به مکتب اهل بیت و پیروی از ولایت فقیه است. 
وی با اشاره به هفته عقیدتی سیاسی بر ضرورت تقویت ایمان و باور‌های دینی نیرو‌های سپاهی و بسیجی در کنار افزایش قدرت و توان نظامی تأکید کرد.

دیگر خبرها

  • برگزاری نماز جمعه شهرستان‌های استان مرکزی
  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خط مقدم جنگ نرم
  • حضور وزیر ورزش و جوانان در مراسم نخستین سالگرد درگذشت صفارزاده
  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم کاپیتان پیشین تیم ملی بسکتبال
  • آغاز به کار نوزدهمین رویداد ملی جامعه‌پرداز در گلستان
  • واکنش پیمان یوسفی به ماجرای دلخوری علیرضا دبیر
  • تضعیف فرهنگ جهاد و شهادت، هدف دشمنان انقلاب
  • مرتضی اشراقی در مراسم رونمایی از کتاب «چالش‌های تاریخی» چه گفت؟!
  • علیرضا دبیر:زخم زبان چیز خوبی نیست!
  • پیمان یوسفی و علی دبیر باز هم خبرساز شدند