Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@14:13:39 GMT

تلاش های دولت تدبیر و امید را نمی توان نادیده گرفت

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۳۶۲۶۵

تلاش های دولت تدبیر و امید را نمی توان نادیده گرفت

به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام و المسلمین مهدی افتخاری عصر دوشنبه در آیین بهره برداری از 152 کیلومتر بهسازی و آسفالت راه روستایی اظهار کرد: در شعار های انتخاباتی گفته شد نیازمند توسعه در همه زمینه های شهری و روستایی هستیم و معتقدم این توسعه در دولت تدبیر و امید بیشتر دیده می شود.
وی افزود: کسانی که تحت عنوان ضرورت توسعه شهری به عنوان منتقد از دولت هستند باید کاستی های دولت گذشته را نیز به یاد آورند چرا که در دولت نهم و دهم در همین شهرستان شفت توسعه چندانی صورت نگرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت الاسلام و المسلمین افتخاری تاکید کرد: شهرستان شفت با وجود مواهب طبیعی و جاذبه های گردشگری می تواند در همه زمینه ها زبانزد شود و در صورت تعریض و بازگشایی راه عشایری علاوه بر تسهیل در عبور و مرور دامداران و عشایر، رونق اقتصادی و گردشگری را به دنبال داشته و افزایش امید در جوانان و جلوگیری از کوچ آنان از روستاها را به دنبال دارد .
وی در خاتمه اظهار کرد: کسانی که به فکر تخریب دولت هستند ابتدا میزان توسعه استان و کشور را ارزیابی کرده و در صورت وجود انتقاد نیز، نقد منصفانه کنند.
به گزارش خبرنگار ایرنا ، در مراسمی با حضور محمد باقر نوبخت معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه، استاندار گیلان و تنی چند از مدیران کل استان ، از 152 کیلومتر بهسازی و آسفالت راه های روستایی گیلان با اعتبار بیش از 260 میلیارد ریال بهره برداری شد .
صبح امروز نیز مراسم خانه دار شدن 1700 خانوار مددجوی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گیلان نیز با حضور نوبخت در سالن انتظام رشت برگزار شد.
خبرنگار: رضا اکبری**انتشار دهنده: بابایی
7471 /6030
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۳۶۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنعانی: آمریکا با سرکوب دانشجویان حقوق‌بشر را نادیده گرفت

سخنگوی وزارت خارجه گفت: آمریکا با مجوز دادن به پلیس این کشور برای برخورد و سرکوب خشونت‌آمیز با مطالبات دانشجویی به ویژه در محیط دانشگاه تعهدات حقوق بشری خود را نادیده گرفته است.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077187 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • تجهیز ماشین‌آلات دهیاری‌های بوشهر به سیستم ردیابی
  • تحقق ۱۳۱ درصدی صدور سند مالکیت شهری و روستایی در گیلان
  • چگینی: حیف که بازی بدون تماشاگر است
  • آیا می توان گیاهان را به صورت خودکار آبیاری کرد؟
  • کنعانی: آمریکا با سرکوب دانشجویان حقوق‌بشر را نادیده گرفت
  • طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • دکتر طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بر تلاش تجهیزات موجود و اتقاء کمی و کیفی ارائه خدمات
  • معلم باید برای ارتقای معنوی و علمی خود و دیگران تلاش کند
  • روستای «بن بید» به شبکه ملی اطلاعات متصل شد