Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر ستاد انتخاب فیلم برگزیده تماشاگران جشنواره ملی فیلم فجر درباره سوالاتی که درباره زمان اعلام نظرات مردم و حاشیه های پیش آمده توضیح داد.

علی آشتیانی پور مدیر ستاد انتخاب فیلم برگزیده تماشاگران سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر در گفتگو با خبرنگار مهر درباره وضعیت رای گیری مردمی گفت: تصمیم ما این بود که مانند سال ۹۴ هر روز ۵ فیلم برتر مردمی را اعلام کنیم ولی دیشب ۱۵ بهمن ماه و پیش از اعلام رسمی آرای مردمی ابراهیم داروغه زاده دبیر جشنواره از ما خواست برای گرم کردن فضای مردمی روز اول ۱۰ فیلم را معرفی کنیم و مانند سال قبل هر روز یک فیلم از چرخه خارج شود تا درنهایت به ۵ فیلم برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به اینکه چرا تا روز چهارم جشنواره آرای مردمی اعلام نشد در حالیکه از همان پنجشنبه ۱۲ بهمن همه فیلم ها در سینماهای مردمی حداقل یک نمایش را داشتند، بیان کرد: امسال اولین سالی است که آرا به شیوه الکترونیک اخذ می شود و با توجه به اینکه سال گذشته سامانه فروش بلیت در آخرین لحظات دچار مشکل شد و مشکلاتی را برای ما هم ایجاد کرد لذا امسال تصمیم گرفتیم سه روز اول را برای سنجیدن شرایط و رفع نواقص احتمالی درنظر بگیریم و در روز چهارم جشنواره آرا را اعلام کنیم.

مدیر ستاد انتخاب فیلم برگزیده تماشاگران سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر درباره اختلالی که دیشب پیش آمده و کد یک فیلم به رای برای فیلم دیگری منجر شده است، توضیح داد: اختلال پیش آمده به دلیل اشتباهی بوده که در جدول نمایش فیلم ها در سینماتیکت صورت گرفته و مشکل از سیستم رای گیری خانه سینما نبود ولی به محض اینکه مساله را به ما گزارش کردند موضوع را پیگیری و رفع کردیم و ظرفیت برای فیلمی که رای آن منظور نشده بود، باز شد.

آشتیانی پور افزود: سیستم الکترونیک شدن جای تکامل دارد و می تواند در سال های بعد در شهرستان ها هم استفاده شود. هر سیستمی در ابتدای راه مشکلاتی دارد ولی با آسیب شناسی می توان مشکلات را رفع کرد و برنامه ما هم این است که پس از پایان جشنواره به بررسی نقاط ضعف و قوت آن بپردازیم. ولی در حال حاضر می توانم بگویم به نظر من که با این سیستم کار می کنم این روند یکی از سالم ترین و قابل اعتمادترین روش ها است.

وی با تاکید بر اینکه همه سینماگران باید به نظر و سلیقه مردم احترام بگذارند، عنوان کرد: باید بپذیریم که ممکن است نظر مردم مخالف انتظار ما باشد و اگر فیلمی در لیست ۱۰ نفره نیست انتخاب مردم بوده است و سینماگران می توانند برای دریافت مستندات رای گیری تقاضانامه ای مکتوب به خانه سینما بفرستند تا رتبه فیلم خود در آرای مردمی را متوجه شوند.

مدیر ستاد انتخاب فیلم برگزیده تماشاگران سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر در پایان گفت: در حال حاضر هیچ کسی جز من و یک نفر دیگر از ترتیب آرای مردمی خبر ندارد و حتی دبیر جشنواره نیز نمی داند از بین ۱۰ فیلمی که امروز اعلام شد کدامیک رای برتر را دارد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۳۶۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر «بچه‌های مسجد»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی، سید مصطفی موتورچی دبیر پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی «بچه‌های مسجد» در احکامی جداگانه اعظم بروجردی، الهام چرخنده و وفا طرفه را به عنوان هیات داوران پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی «بچه های مسجد» منصوب کرد.

در متن این احکام آمده است: «با سلام و تحیات الهی برگزاری پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی «بچه‌های مسجد» مرهون کوشش و جوشش تلاشگرانی است که از آغاز شکل‌گیری این رویداد، بر مدار آرمان‌های شهدا و امام راحل کوشیده‌اند. هنرمندان متعهد و جوان این عرصه چشم انتظار حضور معنوی و تأثیرگذار شما هستند که با اندیشه مبارک و تجربه گران‌سنگ خود ظرفیت‌های پیدا و پنهان هنر آنان را مورد مهر و ستایش قرار دهید. از این رو سرکار عالی را به عنوان عضو هیات داوران پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی «بچه‌های مسجد» منصوب می‌نمایم، امید است با همراهی شما بتوانیم گام موثری در برگزاری موفق این جشنواره برداریم.»

پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی «بچه‌های مسجد» از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه در شهرستان بافق استان یزد برگزار خواهد شد.

کد خبر 6093454

دیگر خبرها

  • معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر «بچه‌های مسجد»
  • معلمان همه جامعه‌ای قابل احترام هستند
  • سرور ابری و آشنایی با ویژگی های آن
  • معرفی هیئت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • راهنمای جامع انتخاب و خرید دزدگیر منزل
  • سیستم روشنایی بوستان ولایت قم تکمیل می‌شود
  • انتخاب مدیر تیم‌های ملی دوومیدانی
  • مدیر تیم‌های ملی دوومیدانی انتخاب شد
  • کشت خانگی سبزیجات با مایعی غیر قابل آشامیدنی
  • پمپ هیدرولیک