Web Analytics Made Easy - Statcounter

مادرید - ایرنا - وزش توفان برف در استان مادرید تاکنون موجب لغو 42 پرواز در فرودگاه بین المللی «آدولفو سوارز باراخاس» پایتخت اسپانیا و بسته شدن دو باند از مجموع چهار باند فرودگاه اصلی این کشور شده است.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از روزنامه ال موندو، سازمان هواپیمایی اسپانیا در این رابطه اعلان کرد: از پروازهای لغو شده، 23 پرواز ورودی و 19 پرواز خروجی بودند، افزون بر اینکه چندین هواپیما وادار شدند در فرودگاه های شهرهای دیگر این کشور اروپایی برزمین بنشینند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سازمان هواپیمایی اسپانیا در پی ورود سامانه برفی که باعث بارش برف سنگینی‌ در مادرید شده، طرح زمستانی خود را شامل عملیات پیشگیری و جلوگیری از یخزدگی و انباشته شدن برف در باندهای فرودگاه ها، آغاز و فعال کرده است.
سازمان هواپیمایی اسپانیا همچنین افزود: افزون بر لغو پروازهای مذکور، پیش بینی‌ می‌ شود که پروازهای بسیاری با تاخیر انجام شود. لغو شدن پروازها در اولین فرودگاه اسپانیا در حالی‌ صورت می گیرد که بارش برف سنگین باعث بروز مشکلاتی در سراسر این کشور شده به طوری که اکنون در 332 جاده و گردنه کوهستانی تردد با دشواری صورت می گیرد، 44 جاده بسته شده است و خودروها برای گذر از 114 جاده، باید از زنجیرچرخ استفاده کنند.
اروپام *5*491**1486**

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۳۶۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۱۴ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۱۴ اردیبهشت براساس این برنامه انجام می شود.

 

دیگر خبرها

  • رسم نادرست تیراندازی در عروسی پرواز‌های یک استان را لغو کرد!
  • پلمپ تالاری که باعث لغو پروازهای یک فرودگاه در ایران شد!
  • شلیک‌های هوایی پرواز‌های خرم آباد را لغو کرد
  • دادستان مرکز لرستان: تیراندازی در عروسی پرواز‌های خرم‌آباد را لغو کرد
  • بازگشت پرواز تهران ـ خرم‌آباد ‌به مبدأ در پی شرایط بد جوی
  • افزایش پروازهای فرودگاه شهدای خوی به ۳ روز در هفته
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۱۴ اردیبهشت
  • پروازهای تهران به ایلام لغو شد
  • لغو پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ ایر تهران - ایلام و بالعکس
  • لغو پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ایر تهران-ایلام و بالعکس