Web Analytics Made Easy - Statcounter

بخشدار مرکزی سمنان گفت: همزمان با دهه فجر 7 طرح و پروژه عمرانی در4 روستای شهرستان سمنان به بهره برداری می رسد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هوشنگ زیاری بخشدار مرکزی سمنان در گفتگو با خبرنگار قومس با بیان اینکه  بخش عمده اعتبار مورد نیاز  برای این طرح ها از اعتبارات دولتی تامین شده است، گفت: بخشی از این اعتبارات نیز توسط دهیاری ها  از محل عوارض ارزش افزوده و آورده های مردمی تامین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زیاری اظهار کرد: در روستای خیر آباد دو پروژه اعم از ساختمان خدماتی، تجاری مربوط به دهیاری و بهره برداری از بلوار توسعه در مجموع 120 میلیون تومان هزینه داشته که اعتبار مورد نیاز از محل دهیاری تامین شده است.

وی افزود: دیگر پروژه های قابل بهره برداری در ایام فجر اعم از  شهرک مسکونی 65 واحدی حسن آباد، خانه بهداشت رکن آباد با 150 میلیون تومان اعتبار، بهسازی و آسفالت معبر اصلی روستای آبخوری 500 میلیون تومان، آبرسانی به شهرکهای جدید 3 روستا 190 میلیون تومان  و 2 پروژه منابع طبیعی 300 میلیون تومان است.

بخشدار مرکزی سمنان تصریح کرد: در مجموع برای پروژه های عمرانی روستاهای بخش مرکزی 1 میلیارد و 200 میلیون تومان هزینه شده است.

وی افزود: سیستم آبیاری تحت فشار برای 48 هکتار از اراضی کشاورزی روستای حسن آباد از طرح هایی است که 85 درصد اعتباراتش دولتی و ما بقی توسط سرمایه گزار تامین شده است.

زیاری در خصوص ایجاد واحد پرورش گاو شیری در مجتمع اعتضادیه حسن آباد، گفت: این طرح متعلق به بخش خصوصی است ولی دولت به آن تسهیلات پرداخت کرده است.

بخشدار مرکزی سمنان گفت:برای  طرحهای " آبیاری تحت فشار و واحد پرورش گاو شیری" در روستای حسن آباد 1 میلیارد و 250 میلیون تومان هزینه شده است.

وی با بیان اینکه مسابقات والیبال روستایی به میزبانی دهیاری روستای رکن آباد هم اکنون در حال برگزاری است، افزود: اختتامیه این مسابقات 20 بهمن ماه برگزار می شود.

زیاری بیان کرد: "جشن انقلاب" 18 بهمن با حضور مسئولین در روستای رکن آباد برگزار می شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۳۷۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از بزرگراه آستارا – آستارا تا پایان تابستان

رضا اکبری، معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور روز گذشته در بازدید از روند اجرایی پروژه بزرگراه آستارا – آستارا گفت: این پروژه به طول یک هزار و ۴۰۰ متر در نقطه مرزی بین جمهوری اسلامی ایران و کشور آذربایجان در حال انجام است و نقش بسزایی در حمل و نقل ترانزیتی ایفا می‌کند.

او با بیان اینکه این بزرگراه در کنار پایانه مرزی جدید در کاهش بار ترافیکی کامیون‌ها اثر گذار خواهد بود، افزود: قطعاً همکاری دستگاه‌های همسو به پیشبرد این پروژه کمک خواهد کرد.

به گفته معاون سازمان راهداری، پروژه بزرگراه آستارا - آستارا شامل یک دهنه پل بزرگ به طول ۳۲ متر، دور برگردان غیرهمسطح، ساختمان اداری مرزبانی، آب رو و زیرگذر است.

اکبری با بیان اینکه این پروژه ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، تصریح کرد: امیدواریم پروژه بزرگراه آستارا - آستارا تا پایان شهریور ماه تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

او همچنین گفت: با توجه به تردد میانگین روزانه ۳۰۰ کامیون به خارج از کشور از طریق مرز آستارا، توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل بین المللی در این شهرستان ضروری است.

منبع: مهر

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • دو پروژه بزرگ آبرسانی در بیدهند و کرمجگان به بهره‌برداری می‌رسند
  • آبرسانی به ۸۲۰ روستای فاقد آب شرب در استان کرمانشاه در حال انجام است
  • آبرسانی به ۸۲۰ روستای استان کرمانشاه در قالب پروژه‌های ملی، استانی و قرارگاه محرومیت‌زدایی
  • اجرای ۱۰ طرح راه سازی در استان همدان
  • ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی در لرستان بهره برداری شد
  • بررسی آخرین وضعیت تکمیل سامانه فاضلاب روستای ریحان آباد شهرستان ارومیه
  • ‌بیمارستان نیایش خرم‌آباد کی به بهره‌بردا‌ری می‌رسد؟ + فیلم
  • جهاد آبرسانی در ۶۹ روستای ایلام از ابتدای سال جاری آغاز شده است
  • ۲ مدرسه خیر ساز در جوادآباد ورامین افتتاح می‌شود
  • بهره‌برداری از بزرگراه آستارا – آستارا تا پایان تابستان