Web Analytics Made Easy - Statcounter

بمناسبت دهه مبارک فجر مراسم معنوی یادواره شهدای حوزه ای بسیج خواهران ناحیه عشایری اصلاندوز برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ارس تبار،در پنجمین روز از دهه مبارک فجر یادواره شهدای حوزه بسیج خواهران ناحیه عشایری با محوریت شهید محسن حججی با حضور امام جمعه اصلاندوز،فرمانده ناحیه عشایری،رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان پارس آباد،مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل ،مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان،فرمانده مرکز آموزش شهید مدنی اصلاندوز،جمعی ازمسئولان،پاسداران ناحیه عشایری،اقشار مختلف بسیجیان،دانش آموزان و خانواده های معظم شهدا در سالن صالحین حوزه بسیج خواهران ناحیه عشایری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم پس از قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید توسط قاری نوجوان علی سجادی ،حجت الاسلام والمسلمین عظیم اسدزاده امام جمعه اصلاندوز در سخنانی با گرامیداشت ایام دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین تسلیت ایام فاطمیه گفت:دهه فجر باعث شد انقلاب اسلامی و ایران از زیر یوغ استکبار جهانی خارج شود.

وی با بیان اینکه امروز اگر در این مجلس حاضر شدیم بخاطر شهدای منطقه اصلاندوز که 48 شهید تقدیم نظام کرده است افزود:نظام جمهوری اسلامی با برکت شهدا،امام و رهبری و صبر و استقامت خانواده های معزز شهدا امروز توانسته در عالم خود را نشان دهد و امروز وظیفه داریم راه و روش شهدا را ادامه دهیم و به جلو برویم .

امام جمعه اصلاندوز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم بخصوص شهید محسن حججی،آسایش و امنیت کشور را در سایه خون شهدا،ایثارگران،جانبازان و ولایت و رهبری عنوان کرد و گفت:پیشرفت‌ها و دستاوردهایی که هم اکنون در عرصه‌های مختلف در کشورمان به دست آمده است در سایه خون این شهدای والامقام بوده که ما باید قدردان این خون شهدا باشیم.

حجت الاسلام اسدزاده یکی از رسالت‌های مهم همگان در عرصه کنونی را ترویج فرهنگ ناب شهادت در جامعه دانست و گفت: همگان باید در انتقال فرهنگ ناب شهادت به نسل امروزی به ویژه نوجوانان و جوانان تلاش کنیم.

در ادامه رحیم زارعی از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) اصلاندوز در رثای شهدا و حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) مدیحه سرایی کرد.

اهدای هدایا به گروه سرود بسیج خواهران پایگاه حضرت ام البنین(س) روستای ایدر از حوزه  ام گلثوم سپاه ناحیه عشایری از دیرگ برنامه های اجرا شده در این مراسم معنوی بود.

 

 

انتهای پیام/

 

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۳۷۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ در این مراسم حاضران ضمن قرائت فاتحه و نثار شاخه گل به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

در ادامه مسئولان با حضور در منزل شهید عبدالله جنگلی و شهیدان علی پنجه از سالها صبر و استقامت خانواده شهدا قدردانی و بر ادامه راه آنان تأکید کردند.  

رسولی، مدیرآموزش و پرورش شهرستان مهاباد در این مراسم گفت: شهدا مایه افتخار و عزت ایران اسلامی هستند و امنیت و آسایش کنونی کشور مرهون ایثار و از خودگذشتگی و خون آنان است.

شهرستان مهاباد از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز  11 شهید فرهنگی و 67 شهید دانش آموز را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری یادواره روحانی شهید سیروس در لنده
  • ۵ کتاب شهدای شهرستان بهارستان رونمایی شد
  • یادواره شهدای معلم شهرستان دیر برگزار شد
  • ۱۰۶۶ ختم قرآن به نیت شهدای قوچان انجام خواهد شد
  • یادواره شهدای اردیبهشت ماه قزوین برگزار می‌شود
  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • یادواره شهدای دانش آموز در یزد 
  • یادواره شهدای روستای ارکان بجنورد
  • یادواره شهدای فردو با حضور رئیس سازمان انرژی اتمی برگزار می‌شود
  • غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای مهاباد