Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم لوازم خانگی کن حساس‌ترین بازی هفته سوم لیگ‌برتر تکواندو را با پیروزی پشت سر گذاشت.

به گزارش ایسنا، از صبح امروز (دوشنبه) رقابت‌های هفته سوم و چهارم از دور برگشت شانزدهمین دوره لیگ برتر تکواندو مردان (جام خلیج فارس)، با حضور ۱۱ تیم و برگزاری ۱۰ مسابقه به میزبانی فدراسیون تکواندو پیگیری ‌شد. حساس‌ترین بازی امروز بین دو تیم دانشگاه آزاد و لوازم خانگی کن برگزار شد که شاگردان زوار در این مسابقه به پیروزی رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو تیم مدعی عنوان قهرمانی لوازم خانگی کن و دانشگاه آزاد اسلامی، در هفته چهاردهم لیگ‌برتر تکواندو به مصاف هم رفتند که این بازی با حساب ۵ - ۳ به سود کن تمام شد. شاگردا سید نعمت خلیفه با این باخت نحستین شکست خود در لیگ امسال را تجربه کردند.

همچنین در جنجالی‌ترین بازی امروز، شاگردان یوسف کرمی در تیم یاسین پیشرو قم به مصاف قهرمان نیم فصل اول لیگ برتر(دانشگاه آزاد) رفتند. این مسابقه که با اعتراضات زیاد به نحوه داوری‌ها پیگیری شد با حساب ۵ - ۳ به سود تکواندوکاران دانشگاه تمام شد تا شاگردان نعمت خلیفه با یک پیروزی و یک باخت امروز را به پایان برسانند.

پاس قوامین، شهرداری ورامین، دانشگاه آزاد اسلامی، هیات تکواندو استان البرز، کلینیک بهبد کرج، ملوان نداجا، تعاونی انقلاب شهریار، پالایش نفت آبادان، باشگاه فرهنگی ورزشی یاسین پیشرو قم، لوازم خانگی کن و هیات تکواندو شمال‌شرق یازده تیم حاضر در این دوره از رقابت‌های لیگ‌برتر تکواندو هستند.

در دیگر بازی‌های امروز نتایج زیر به دست آمد:

* هفته سوم
هیات تکواندو شمال شرق ۶ - ۲ کلینیک بهبد کرج
ملوان نداجا ۲ - ۶ پاس قوامین
هیات تکواندو استان البرز ۵ - ۳ پالایش نفت آبادان
یاسین پیشرو قم ۵ - ۳ تعاونی انقلاب شهریار
لوازم خانگی کن ۵ - ۳ دانشگاه آزاد اسلامی

* هفته چهارم
پالایش نفت آبادان ۱ - ۷ پاس قوامین
تعاونی انقلاب شهریار ۳ - ۵ کلینیک بهبد کرج
یاسین پیشرو قم ۳ - ۵ دانشگاه آزاد اسلامی
هیات تکواندو استان البرز ۱ - ۷ لوازم خانگی کن
شهرداری ورامین ۷ - ۱ هیات تکواندو شمال شرق

بدین ترتیب با پایان مسابقات هفته‌های سیزدهم و چهاردهم، تیم شهرداری ورامین با ۳۹ امتیاز در صدر جدول، تیم‌های لوازم خانگی کن و دانشگاه آزاد نیز به ترتیب با ۳۵ و ۳۴ امتیاز در رده‌های دوم و سوم جدول رده‌بندی لیگ‌برتر تکواندو قرار گرفتند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۳۷۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید دانش‌آموزان مدارس میاندوآب از دانشگاه آزاد اسلامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، دانش‌آموزان مدرسه پسرانه شهید بهشتی، شاهد و تیزهوشان میاندوآب در هفته مشاغل از دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب بازدید کردند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب، هدف از این بازدیدها را فرصتی برای آشنایی دانش‌آموزان با توانمندی‌ها و ظرفیت‌ها و انتخاب این دانشگاه برای ادامه تحصیل عنوان کرد و گفت: دانش‌آموزان مدارس میاندوآب با همراهی دبیران خود از کارگاه‌ها، آزمایشگاه‌ها، فضاهای آموزشی و رفاهی، کتابخانه و سایت کامپیوتری بازدید می‌کنند.

پیام خدایی افزود: در رایزنی‌ با آموزش و پرورش شهرستان میاندوآب بازدیدهای بیشتری از سوی دانش‌آموزان در طول سال و هفته مشاغل از دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب صورت خواهد پذیرفت و ارائه مطالب علمی و فرهنگی، مشاوره راهنمایی و هدایت تحصیلی از سوی کارشناسان دانشگاه برای بازدیدکنندگان انجام می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازدید دانش‌آموزان مدارس میاندوآب از دانشگاه آزاد اسلامی
  • کشف تعداد ۱۶۶ دستگاه لوازم خانگی قاچاق در همدان
  • ترسیم نقشه جذب دانش‌بنیان‌ها در صنعت لوازم خانگی
  • دخانیات و لوازم خانگی بیشترین کالای قاچاق در قم بود
  • حراج برخط لوازم خانگی اموال تملیکی در ۶ استان آغاز شد
  • آتش سوزی در یک بستنی فروشی و فروشگاه لوازم خانگی بندرعباس
  • اظهارنظر اعضای سابق هیات نظارت ورامین ارتباطی به این هیات ندارد
  • قاچاقچی لوازم خانگی در دام پلیس کبودراهنگ
  • اعلام نفرات برتر مسابقات پرس سینه خوزستان
  • آموزش تعمیرات لوازم خانگی