Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@11:35:08 GMT

برگزاری شب خاطره « مبشر صبح» درتبریز

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۳۷۶۷۲

برگزاری شب خاطره « مبشر صبح» درتبریز

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛به نقل از روابط عمومی حوزه هنری آذربایجان‌شرقی، داوود خدایی مسوول دفتر فرهنگ و مطالعات ادبیات پایداری حوزه هنری استان آذربایجان‌شرقی گفت: هم‌زمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، شب خاطره «مبشر صبح» روز چهارشنبه ۱۸ بهمن‌ماه از ساعت ۱۶ در حسینیه جماران ( تهران) برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در شب خاطره فوق کتاب « شش و سی دقیقه عصر» که خاطرات خلبان آزاده یوسف سمندریان به قلم میلاد رضازاده از تولیدات دفتر فرهنگ و مطالعات ادبیات پایداری حوزه هنری استان است، رونمایی خواهد شد.

خدایی تصریح کرد: شب خاطره «مبشر صبح» ویژه خاطرات دوران پیروزی انقلاب از زمان ورود حضرت امام خمینی (ره) به ایران به همت دفتر شب خاطره امور استان‌های حوزه هنری در حسینیه جماران برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: این اولین شب خاطره‌ای است که در ایام‌الله دهه فجر و در حسینیه جماران با حضور مسوولان کشوری، لشکری، نمایندگان مجلس، عموم مردم و حجت‌الاسلام سیدحسن خمینی برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با حضور مدیران نهادهای فرهنگی کشور از20 عنوان کتاب در حوزه ادبیات پایداری که توسط مراکز استان‌های حوزه هنری تدوین و انتشارات «سوره مهر» به چاپ رسیده است رونمایی و از نویسندگان و خاطره‌گویان تقدیر خواهد شد.

 

انتهابی پیام/ش

« شش و سی دقیقه عصر» در شب خاطره « مبشر صبح» رونمایی می‌شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۳۷۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار جمعی از کارگران با رهبر انقلاب فردا برگزار می‌شود

جمعی از کارگران سراسر کشور در دومین ماه از سال «جهش تولید با مشارکت مردم» و به مناسبت هفته کار و کارگر روز جهارشنبه در حسینیه امام خمینی(ره) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در دومین ماه از سال «جهش تولید با مشارکت مردم» و به مناسبت هفته کار و کارگر، جمعی از کارگران سراسر کشور با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند.

این دیدار صبح چهارشنبه پنجم اردیبهشت ۱۴۰۳ در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

کد خبر 747304

دیگر خبرها

  • برگزاری جایزه داستان و بازآفرینی با رویکرد روایتگری ادبی
  • شب خاطره خلبانان هوانیروز در حوزه هنری می شود
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • برگزاری «هفته هنر انقلاب» مایه دلگرمی هنرمندان است/یک پیشنهاد مهم
  • کارگران فردا با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • دیدار جمعی از کارگران با رهبر انقلاب فردا برگزار می‌شود
  • جزئیات جایزه ملی داستان و بازآفرینی اعلام شد/ معرفی اصفهان به عنوان پایگاه روایتگری ادبی
  • رشد ۵۰ درصدی آثار هنری شرکت کننده در جشنواره بین المللی امام رضا
  • برگزاری رویدادی نوآورانه در صنایع خلاق/رونمایی از منشور مسئولت اجتماعی شرکت‌های خلاق
  • نقد و بررسی کتاب به من نگو فرمانده برگزار شد