Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيما به نقل از اسپوتنيک، يک نظامي ترکيه اي روز دوشنبه بر اثر حمله خمپاره اي در جريان عمليات « شاخه زيتون » در شمال سوريه کشته شد.
ارتش ترکيه روز دوشنبه در بيانيه اي از کشته شدن يک نظامي خود در جريان عمليات نظامي « شاخه زيتون » در شمال سوريه خبر داد.
ستاد مشترک ارتش ترکيه نيز در بيانيه اي اعلام کرد در حمله (ي پ ک) در منطقه « جبل درماق » در شمال سوريه يک دستگاه تانک ترکيه از کار افتاد و خسارت اندکي به آن وارد شد ولي تلفاتي به همراه نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۳۸۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ افسر دیگر اسرائیل در غزه کشته شدند

به گزارش همشهری آنلاین، الجزیره نوشت: ارتش اسرائیل شامگاه دوشنبه از کشته شدن دو افسر خود و زخمی شدن شدید یک افسر دیگر در نبردهای مرکز نوار غزه خبر داد.

از سوی دیگر آرتی نوشت: ارتش اسرائیل شامگاه امروز(دوشنبه) از کشته شدن دو افسر و زخمی شدن دو ت دیگر در نزدیکی پادگاه «نتساریم» در مرکز نوار غزه خبر داده است.

براساس این گزارش، در بیانیه ارتش اسرائیل در همین زمینه آمده است: این دو افسر در پی انفجار در ساختمانی در شمال نوار غزه کشته شدند.

پیشتر گردان های عزالدین قسام اعلام کرده بود که در یک کمین شمار زیادی از نیروهای اسرائیلی را هدف قرار داده اند.

کد خبر 848211 منبع: شفقنا برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه فلسطین - حماس

دیگر خبرها

  • لحظه عملیات گردشگر ترکیه‌ای علیه نظامی صهیونیست+ فیلم
  • پیام مهم و معنادار شاخه نظامی حماس به خانواده‌های اسرای اسرائیلی + عکس
  •  آماده‌ شدن آمریکا برای حمله گسترده به یمن/ حمله یمن به ۲ ناوشکن آمریکایی و ۲ کشتی اسرائیلی/ برگزاری رزمایش دریایی 9 روزه ارتش چین/  اعلام نقض حقوق بشر توسط پنج واحد ارتش اسرائیل از سوی آمریکا
  • ۲ افسر دیگر اسرائیل در غزه کشته شدند
  • ارتش ترکیه نیروی کمکی به شمال سوریه اعزام کرد
  • حمله توپخانه‌ای حزب‌الله به پایگاه نظامیان صهیونیست در «کفرشوبا»
  • ناتوانی ترکیه در مهار درگیری گروه‌های تروریستی در شمال سوریه
  • ناتوانی ترکیه در مهار درگیری گروه های تروریستی در شمال سوریه
  • ۸۰۵ نظامی اوکراینی در یک روز کشته شدند
  • نافرمانی ده‌ها نظامی صهیونیست از مشارکت در عملیات علیه رفح