Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه ناحیه قائم‎شهر از میزبانی پیکر 10 شهید خوشنام همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) در حسینیه عاشقان ثارالله قائم‌شهر خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ابراهیم یعقوبی در گفت‎وگو با خبرنگار قائم آنلاین، در مورد مراسم شب وداع ۱۰ شهید گمنام، اظهار کرد: همزمان با شب شهادت حضرت فاطمه‎زهرا (س) مازندران میزبان ۱۰ شهید خوشنام دوران دفاع مقدس است که قائم‎شهر در ۳۰ بهمن مراسم شب وداع با این شهدا را در حسینیه عاشقان ثارالله برگزار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: یکی از ۱۰ پیکر شهدا خوشنام در شهرستان قائم‎شهر و موزه جنگ روستای قراخیل در یکم اسفند ماه سالروز شهادت بی‌بی دوعالم تدفین خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه قائم‎‎‎شهر بیان کرد: مردم شهید پرور شهرستان قائم‎شهر سی‌ام بهمن ماه با حضور خود در مراسم شب وداع با ۱۰ آلاله سرخ دوران دفاع مقدس وداع خواهند کرد و این شهدا پس از مراسم استقبال در سوادکوه به شهرستان قائم‎شهر خواهند آمد و پس از اقامه نماز مغرب و عشا مراسم شب وداع آغاز خواهد شد.

این مسئول با اشاره به اینکه پیکر پاک این ده شهید در ۴ شهرستان تدفین خواهد شد، تصریح کرد: مراسم سوگواری ایام فاطمیه نیز بمدت ۲شب در حسینیه عاشقان ثارالله قائم‎شهر و در جوار شهدای گمنام برگزار خواهد شد که از شهروندان شهیدپرور برای حضور در این مراسمات دعوت بعمل می‌آید.     انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۳۸۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضرت فاطمه زهرا (س) و مادران شهدا الگوی دختران جامعه است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرهونی پنج شنبه شب در مراسم یادواره شهید حسن محمد زاده در شهر خورموج اظهار داشت: اگر می‌خواهید نزد خدا محبوب شوید در مسیر شهدا حرکت کنید و اگر در این مسیر حرکت کردید خدا شما را نزد مردم عزیز می‌کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا علیه‌السلام شهرستان دشتی با بیان اینکه شهدا فردای قیامت می‌توانند آبرو داری و شفاعت کنند، افزود: یاد شهید کردن تنها لازم نیست باید راه آنها نیز ادامه دهیم.

حجت الاسلام مرهونی بیان کرد: شهدا زنده هستند و زندگی ما را می‌بینند هر گاه حال دلمان خراب است چون از شهدا فاصله گرفتیم.

وی ادامه داد: الگوی دختران ما باید مادران شهدا و حضرت فاطمه زهرا (س) باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا علیه‌السلام شهرستان دشتی تصریح کرد: شهدا مایه عزت و افتخار ما هستند شهدا اعمال ما را می‌بینند و کاری نکنیم شرمنده شهدا باشیم.

کد خبر 6088808

دیگر خبرها

  • حضرت فاطمه زهرا (س) و مادران شهدا الگوی دختران جامعه است
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • پیکر جانباز شهید پاسبان در تربت جام آرام گرفت
  • تضعیف فرهنگ جهاد و شهادت، هدف دشمنان انقلاب
  • تفحص پیکر پاک هفت شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی فکه دهلران
  • مراسم گرامیداشت شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت در یزد
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • پیش‌کنگره  ۱۵۰۰۰ شهید فارس در کازرون برگزار می‌شود
  • ضرورت معرفی جلوه‌های ایثار و شهادت به نسل جدید
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت