Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-04-25@15:36:36 GMT

پیشنهاد جدید روحانی برای خودروهای هیبریدی

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۳۸۸۳۹

روحانی در دستوری به وزارت صنعت خواهان کاهش تعرفه خودروهای هیبریدی متناسب با کاهش مصرف سوخت فسیلی، شد.به گزارش بلاغ، هنگامی که تعرفه جدید واردات خودروهای هیبریدی اعلام شد شاهد افزایش چند برابری این تعرفه بودیم و برای همگان این سوال مطرح شد بر چه مبنایی این تعرفه بر روی خودروهای هیبریدی گذاشته شده است؟ تا اینکه امروز وزارت صنعت ، معدن و تجارت در خصوص کاهش تعرفه خودروهای هیبریدی اعلام کرد: بنا به دستور رئیس‌جمهور، پیشنهاد کاهش تعرفه خودروهای هیبریدی متناسب با کاهش مصرف سوخت فسیلی، به دولت رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

تقدیم به رئیس‌جمهوری که نمی‌داند کدام خودرو هیبریدی است چه کسی به روحانی درباره خودروهای هیبریدی اطلاعات غلط داد؟

در این اطلاعیه آمده است: نظر به طرح برخی نظرات از سوی اشخاص حقیقی و حقوقی در خصوص تعرفه خودروهای هیبریدی به اطلاع می رسد، وزارت صنعت، معدن و تجارت قبلا و بنا به دستور رییس جمهور، پیشنهاد کاهش تعرفه خودروهای هیبریدی متناسب با میزان کاهش مصرف سوخت فسیلی و در نتیجه کاهش آلایندگی  هوا را تهیه و تقدیم دولت نموده است.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۳۸۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف خودروهای حامل بار سوخت قاچاق در مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان

سرهنگ حسینعلی فراهی  گفت: در راستای مبارزه با قاچاق فرآورده‌های سوختی، مرزداران هنگ مرزی سراوان با تشدید اقدامات کنترلی علیه قاچاقچیان موفق شدند مقادیری فرآورده‌های سوختی را کشف کنند.

فرمانده هنگ مرزی سراوان در ادامه با اشاره به اجرای مأموریت‌ موفقیت‌آمیز توسط مرزداران اظهار داشت: مأموران در این عملیات‌ موفق شدند ضمن توقیف هشت دستگاه خودرو، مقدار ۱۳هزار ۹۹۵ لیتر سوخت قاچاق را کشف کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه شناسایی و دستگیری متهمان در دستور کار مرزداران غیور است، افزود: برابر با اعلام کارشناسان، ارزش این محموله‌ قاچاق شش میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • پیشنهاد افزایش ۴۰ درصدی تعرفه شهریه آموزشگاه‌های آزاد هنری یزد
  • خودروسازان؛ متهم ردیف اول ناترازی بنزین
  • بریتانیا در یک قدمی شبکه برق بدون کربن
  • ◄ 6 ماشین هیبریدی در ایران؛ از سدان تا شاسی بلند
  • فروش خودروهای الکتریکی و هیبریدی در ۲۰۲۴ رکورد خواهد زد
  • تله سوخت و راهکارهای عبور از بحران سوختی در کشور
  • جایزه ویژه توانیر برای مشترکان کم مصرف
  • امسال قیمت برق افزایش نمی یابد
  • توقیف خودروهای حامل بار سوخت قاچاق در مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • مدل قیمت‌گذاری گواهی اسقاط خودرو تغییر می‌کند