Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری تبریز گفت: در مناسبت های ملی ومذهبی نصب بنر از سوی مساجد، هیئت های حسینی و نهادهای دولتی بلامانع است و هیچ محدودیتی در این مورد وجود ندارد.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، سعید حاجی زاده در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: تبریز به عنوان نخستین پایتخت تشیع جهان اسلام همیشه میزبان آبرومندی در مناسبت های ملی و مذهبی بوده و خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به مصوبه شورای اسلامی شهر تبریز مبنی بر ممنوعیت نصب بنر با داربست، افزود: در این راستا بر رعایت اصول فنی و ایمنی در فضاسازی مناسبت‌های مذهبی و ملی تاکید و به استفاده از اسپیس به عنوان سازه جایگزین توصیه می‌شود.
حاجی زاده افزود: همچنانکه پیشتر اعلام شده بود تمامی سازه های تبلیغاتی شهرداری در اختیار فضاسازی ایام فاطمیه و دهه مبارک فجر قرار گرفته است و تاکنون با همکاری سازمان بسیج شهرداری، سازمان زیبا منظر، سازمان فرهنگی و هنری و اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری تبریز بیش از ۱۵۰ بنر تبلیغاتی به مناسبت ایام فاطمیه و دهه فجر در بیلبوردهای موجود در سطح شهر، سازه های ثابت و لایت باکس‌ها و سرتاج کیوسک‌های مطبوعاتی نصب شده و این فضا سازی همچنان ادامه دارد.
وی در خاتمه گفت: تا به امروز بیش از 1000 طرح پرچم در تابلوهای تیرهای چراغ برق موجود در خیابان‌های اصلی و فرعی شهر نصب شده است.

انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۳۸۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش‌سوزی در یک ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)خبر داد. - اخبار اجتماعی -

جلال ملکی؛ سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم اظهار کرد: در ساعت 19 و 34 دقیقه آتش‌سوزی در یک ساختمان اقامتی به آدرس خیابان ولی‌عصر(عج) به سازمان آتش‌نشانی اعلام شد.

وی گفت: نیروهای آتش‌نشانی در مدت 3 دقیقه به محل حادثه رسیدند.

 ملکی تصریح کرد: آتش‌سوزی در طبقه منفی (انبار) در یک ساختمان 5 طبقه بود که خوشبختانه نیروهای آتش‌نشانی اقدام به کنترل آتش در محدوده کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام کرد: آنچه اعلام شده که این آتش‌سوزی در هتل پارسیان بوده تکذیب می‌شود.

وی افزود: در ادامه محل ایمن‌سازی شد و هیچ اتفاقی برای مسافران در این ساختمان به وجود نیامده و همچنان در این ساختمان اقامتی خدمات در حال انجام است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تبریز گردشگرپذیر می شود/ احیای خانه های تاریخی در دل شهر
  • تسریع روند راه‌اندازی سامانه راهبردی ناوگان آتش‌نشانی تبریز
  • انفجار گاز پیک‌ نیک با یک مصدوم در قزوین
  • بهسازی ۲۱۰ کیلومتر از آسفالت آزادراه تبریز - زنجان
  • تصویب پاداش برای کارگران شهرداری تبریز
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)
  • محدودیتی در خرید مرغ مازاد تولیدی استان قزوین وجود ندارد
  • حمایت ساواک از حسینیه ارشاد؟!
  • توقف واردات گوشت مرغ؛ خرید هیچ محدودیتی ندارد
  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج شود