Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-05@16:28:54 GMT

وعده‌های انتخاباتی برلوسکنی

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۳۸۹۹۵

وعده‌های انتخاباتی برلوسکنی

نخست وزیر اسبق ایتالیا که خود را برای ورود به صحنه رقابت‌های انتخاباتی این کشور آماده می‌کند، قول داد که در صورت پیروزی، مهاجران غیرقانونی را از این کشور اخراج کند.

سیلویو برلوسکنی نخست وزیر اسبق ایتالیا مدعی شده که در صورت پیروزی در انتخابات ایتالیا، بیش از ۶۰۰ هزار پناهجوی غیرقانونی حاضر در این کشور را اخراج خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برلوسکنی که این سخنان را در جریان برگزاری یک گفتگوی تلویزیونی مطرح می‌کرد، تاکید کرد: بحران مهاجرت به مثابه بمبی در جامعه است که هرلحظه امکان انفجار آن وجود دارد.

به گفته وی، از ۶۰۰ هزار مهاجر غیرقانونی در این کشور وجود دارد که حق ماندن در خاک ایتالیا را ندارند پس نباید در ایتالیا بمانند.

نخست وزیر اسبق ایتالیا افزود: ما باید شرایط فعلی و بحران را تغییر دهیم.

لازم به ذکر است حزب «به پیش ایتالیا» به رهبری برلوسکنی برای انتخابات پیش روی ایتالیا با دو حزب دیگر یعنی راستگرایان افراطی «لیگ شمال» و حزب کوچک «برادران ایتالیا» وارد ائتلاف شده است.

این سخنان در حالی مطرح می‌شود که یکشنبه یکی از اعضای حزب افراطی لیگ شمال، که یکی از متحدان برلوسکنی در انتخابات پیش روست، با تیراندازی بسوی مهاجران سیاه پوست ۶ تن از آن‌ها را مجروح و روانه بیمارستان کرد

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۳۸۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محورهای سفر ویژه رئیس سازمان سیا به قطر

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری رویترز، یک مقام آگاه امروز یکشنبه خبر داد که «ویلیام برنز» (William Burns) رئیس سازمان سیا برای برگزاری یک نشست اضطراری با نخست وزیر قطر به شهر دوحه واقع در قطر سفر می کند.

این منبع آگاه افزود: «ویلیام برنز» برای یک دیدار اضطراری با نخست وزیر قطر با هدف اعمال فشار حداکثری بر اسرائیل و حماس برای ادامه مذاکرات، راهی دوحه شده است.

به گزارش رویترز، چشم انداز برقراری آتش بس در غزه ضعیف به نظر می رسد؛ زیرا حماس مجددا خواستار پایان جنگ در ازای آزادی اسیران شده و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اشغالگران قدس صراحتاً این موضوع (برقراری آتش بس) را رد کرده است.

ادامه دارد ....

کد خبر 6097593

دیگر خبرها

  • محورهای سفر ویژه رئیس سازمان سیا به قطر
  • افزایش سرعت سقوط آزاد سوناک بعد از انتخابات محلی انگلیس
  • انتقاد روسیه از مواضع نخست‌وزیر انگلیس نسبت به اوکراین
  • چین، اتهامات دخالت در امور انتخاباتی کانادا را بی‌اساس خواند
  • ایتالیا: نیروهای ما هرگز در اوکراین مستقر نخواهند شد
  • طرح جدید نخست وزیر اسرائیل برای اداره غزه
  • نتانیاهو به دنبال به شکست کشاندن مذاکرات است
  • ما از جنگ غزه پیروز خارج نخواهیم شد
  • منع جانسون از شرکت در انتخابات محلی به دلیل نقض قانون
  • نویسنده اسرائیلی: پیروزی در رفح در انتظار ما نیست/ نتانیاهو از ترس فلج شده است