Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - موسيقي ما – کنسرت «محسن ابراهيم‌زاده» در تهران تمديد شد. اين خواننده جوان موسيقي پاپ به فاصله کمتر از يک ماه پس از اولين اجراي زنده‌اش در پايتخت روز 23 بهمن به تهيه‌کنندگي «مهدي کرد» دوباره به ديدار دوستدارانش مي‌رود. اين برنامه طي دو سانس در سالن ميلاد نمايشگاه بين‌المللي تهران برگزار مي‌شود و علاقه‌مندان براي تهيه بليت مي‌توانند به سايت «ايران کنسرت» مراجعه نمايند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسن ابراهيم‌زاده اجراي هفته آينده خود را با قطعات جديد روي صحنه مي‌برد. او طي روزهاي اخير دو قطعه «بهونه پره» و «چي شد» را منتشر کرده بود.
محسن ابراهيم‌زاده در اولين کنسرت موفق شد بليت‌هاي دو سانس اجراي خود را ظرف مدت کمتر از دو ساعت به فروش برساند. تا کنون هم پس از گذشت چند ساعت از فروش بليت‌هاي اجراي 23 بهمن ماه تقريباً بيش از نيمي از بليت‌هايش به پايان رسيده است. بلافاصله پس از اجراي تهران عازم شهرهاي ديگر ايران شد و او يکي از چهره‌هاي پرکار در برگزاري کنسرت‌هاي شهرستان در فصل زمستان است. همچنين قرار است تا پايان سال قطعات ديگري هم با صداي او منتشر شود.
سايت «موسيقي ما» طي روزهاي آينده گفتگوي مفصلي با محسن ابراهيم‌زاده کرد انجام مي‌دهد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۳۹۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) سرمربی سپاهان به دنبال بلیت کنسرت شادمهر عقیلی!

ژوزه مورایس، سرمربی سپاهان در کنفرانس‌های خبری خود معمولا با خبرنگاران شوخی می‌کند. در این ویدئو با روزبه رادمهر، خبرنگار ایسنا به شوخی می‌گوید رادمهر... در ایز نو تیکت فور شادمهر! به معنی برای کنسرت شادمهر بلیت نیست! به نظر می‌رسد همسر ایرانی مورایس، او را با خوانندگان ایرانی هم آشنا کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

tags # سپاهان سایر اخبار از حمام در خون دختران باکره تا خوردن خون کودک؛ آیا انسان راه غلبه بر مرگ را پیدا می‌کند؟ (عکس) جانور عجیبی که آنقدر رابطه جنسی برقرار می‌کند تا بمیرد! تجربه نزدیک به مرگ چیست و چه حسی دارد؟ مغز انسان چند ثانیه پس از جدا شدن سر از بدن زنده می‌ماند؟

دیگر خبرها

  • (ویدئو) سرمربی سپاهان به دنبال بلیت کنسرت شادمهر عقیلی!
  • جشنواره کنسرت موسیقی پاپ در انزلی برگزار می‌شود
  • خواننده‌های پاپ در ایام نوروز راهی بندرانزلی می‌شوند | علیرضا طلیسچی، رضا صادقی و...
  • جشنواره نوروزی کنسرت‌های پاپ در منطقه آزاد انزلی
  • ستاره های موسیقی پاپ در شمال کنسرت برگزار می‌کنند
  • اعلام آمار تماشاگران تئاتر در تهران تا ۲۵ اسفند ماه
  • لغو کنسرت محسن یگانه به دلیل بیماری
  • بلیت‌فروشی کنسرت نوروزی و رمضانی احسان یاسین آغاز شد
  • (عکس) دیدار عباس قادری با ابراهیم رئیسی
  • بشنوید / چاوشی «بی‌بدن» آمد