Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساع 24- «این جزئی از ظاهر من است و هرگز مرا بدون این پوشش نمی‌بینید. البته اشکالی هم ندارد اگر مردم مرا "منل، دختر معمم" بنامند.»

به گزارش یورونیوز؛ خواننده محجبه فرانسوی می‌گوید پوششی که روی سرش می‌گذارد، نوعی «حجاب مدرن» است.

منل ابتسام، خواننده جوان که شنبه شب در یک برنامه تلویزیونی پرطرفدار در فرانسه بسیار خوش درخشید، در پاسخ به پرسش خبرنگار روزنامه‌ لوفیگارو در مورد «عمامه» روی سرش گفت: «من مسلمانم، بنا بر این می‌توان گفت که این، گونه‌ای حجاب مدرن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع این جزئی از ظاهر من است و هرگز مرا بدون این پوشش نمی‌بینید. البته اشکالی هم ندارد اگر مردم مرا "منل، دختر معمم" بنامند.»

این خواننده جوان شنبه شب گذشته (۱۴ بهمن) با شرکت در برنامه دِوویس (The Voice) که یک مسابقه پرطرفدار خوانندگی است و هر شنبه شب از شبکه یک تلویزیون فرانسه پخش می‌شود، با صدای گیرای خود ترانه «هله‌لویا» لئونارد کوهن را به دو زبان انگلیسی و عربی اجرا کرد. صدا و اجرای او به قدری جذاب بود که هر چهار داور مسابقه بدون تردید او را انتخاب کردند. یکی از داوران که خواننده معروفی به نام زازی است تنها پس از شنیدن سه کلمه از ترانه، دگمه محصوص تأئید را فشار داد.

منل بخشی از ترانه خود را به زبان عربی اجرا کرد و به جای «هله‌لویا»، لفظ عربی «یا الهی» را به کار برد. «هله‌لویا» یکی از اوراد معروف در مسیحیت است که خود ریشه‌ای یهودی دارد.

این دختر ۲۲ ساله که در شهر بزانسون واقع در شرق فرانسه زندگی می‌کند، اصالتا اهل سوریه است. پدر او تبار سوری و ترک دارد و مادرش مراکشی و الجزایری‌الاصل است. او به چهار زبان فرانسوی، انگلیسی، عربی و ترکی تسلط دارد و هم اکنون دانشجوی کارشناسی زبان انگلیسی است.

عصر ایران

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۳۹۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) استوری دوباره سردار آزمون در کنار خواننده مشهور

سردار آزمون، ستاره ملی‌پوش باشگاه رم که این روز‌ها به دلیل مصدومیت از ترکیب تیمش دور شده، تصویری از یک دورهمی در اینستاگرام منتشر کرد. در این تصویر آرمین زارعی، خواننده مشهور پاپ هم دیده می‌شود. او با سردار آزمون ارتباط نزدیکی دارد و آن‌ها دوستان صمیمی هم هستند.

دیگر خبرها

  • رنگرزی سنتی به سبک مدرن و خلاقانه (فیلم)
  • هزینه دوره TTC در سال 1403 چقدر است؟
  • چرخ‌وفلک جادویی
  • ثبت‌نام آزمون بسندگی زبان عربی از اول اردیبهشت آغاز می‌شود
  • ثبت‌نام آزمون بسندگی زبان عربی از اول اردیبهشت ماه آغاز می‌شود
  • ۲۵ تا از پرکاربردترین زبان های دنیا: از انگلیسی و عربی تا فارسی و کره‌ای
  • نماهنگ حماسی «الله اکبر» محمود کریمی به مناسبت حمله موشکی و پهپادی سپاه پاسداران+ فیلم
  • بازتاب عملیات «وعده صادق» در رسانه‌های انگلیسی‌زبان
  • (عکس) استوری دوباره سردار آزمون در کنار خواننده مشهور
  • تیتر و عکس معنادار روزنامه انگلیسی‌زبان ایران