Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-30@09:41:35 GMT

نقاش ساختمان میان آسانسور و سقف له شد + عکس

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۴۰۱۰۲

نقاش ساختمان میان آسانسور و سقف له شد + عکس

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ مرتضی بهروز، مدیر منطقه 6 عملیات سازمان آتش‌نشانی تهران اظهار کرد:ساعت 9:10 صبح امروز شاهدان طی تماس تلفنی با سامانه 125 از گرفتار شدن کارگر ساختمانی در آسانسور خبر داده و درخواست کمک فوری کردند که ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران بی‌درنگ آتش‌نشانان ایستگاه 72 را به محل حادثه در خیابان گلبرگ شرقی، بعد از میدان نبوت اعزام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهروز افزود: در یک مجتمع مسکونی هفت طبقه بنابر اظهارات ساکنان این مجتمع، کارگری در بالای کابین در حال زدن ضدزنگ به قسمت بیرونی کابین آسانسور بود که ناگهان آسانسور به حرکت درآمد و در بالاترین قسمت چاله آسانسور در حالیکه این شخص به شدت در بین کابین و سقف بتونی چاله آسانسور فشرده شده بود، متوقف شد.

وی ادامه داد: آتش‌نشانان در آغاز عملیات بلافاصله با رعایت کامل موارد ایمنی، مسیری را برای دستیابی به این فرد باز کرده و سپس در حضور متخصص شرکت سرویس آسانسور، این کارگر را بیرون آورده و در اختیار امدادگران اورژانس قرار دادند.

بهروز با اعلام اینکه علت بروز این حادثه مرگبار از سوی کارشناسان در حال بررسی است، تصریح کرد: امدادگران اورژانس پس از انجام معاینات اولیه، فوت این کارگر سی ساله افغانستانی را تائید کردند.

لازم به ذکر است؛ جسد این شخص برای انتقال به پزشکی قانونی تحویل عوامل انتظامی منطقه شد.

منبع: جام جم آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۴۰۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویری باورنکردنی از بهروز افخمی روی ویلچر؛ بیماری افخمی چیست؟

زی‌سان: نوزدهمین مراسم «شب کارگردان» انجمن صنفی کارگردانان تئاتر ایران و آئین نکوداشت اکبر زنجانپور، عصر روز گذشته، ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ با حضور اهنرمندان عرصه سینما و تئاتر در خانه هنرمندان ایران برگزار شد.

بنابر عکسی که خبرگزاری مهر از بهروز افخمی منتشر کرده است، او روی ویلچر نشسته که به سوژه کابران فضای مجازی تبدیل شده است. به نظر می‌رسد بهروز افخمی سکته کرده باشد. با توجه به حالت دست‌های او و فرم نشستنش روی ویلچر برخی این گمانه زنی را مطرح کرده‌اند. 

tags # بهروز افخمی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • افشای راز زن دوم مرد میانسال بعد از مرگش
  • برای عمر طولانی‌تر از پله‌ها بروید
  • عکس جنجالی از یک مراسم که برای بهروز افخمی دردسر شد!
  • تصویری باورنکردنی از بهروز افخمی روی ویلچر؛ بیماری افخمی چیست؟
  • پروژه تله کابین تاق بستان در وزارت میراث فرهنگی در حال بررسی است
  • عکسی از چهره متفاوت و ویلچرنشینی بهروز افخمی | مشکل او چیست؟
  • تله‌کابین می‌تواند به رونق گردشگری کرمانشاه کمک کند
  • انجام ۱۱۱۴ مصوبه در شورای شهر علی آباد کتول
  • رابطه استفاده از آسانسور با کاهش عمر
  • استفاده از آسانسور عمر شما را کوتاه می‌کند!