Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-30@18:45:51 GMT

آشنایی با حریفان استقلال در لیگ قهرمانان آسیا

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۴۰۶۷۸

تیم فوتبال استقلال با قرار گرفتن در گروه مرگ رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا کار دشواری برای صعود از گروه چهارم این رقابت‌ها دارد.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال استقلال در گروه چهارم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا با تیم‌های الریان قطر، الهلال عربستان و العین امارات هم‌گروه است.

آبی‌های پایتخت در گروه مرگ رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا قرار دارند و صعود از این گروه برای استقلال به تنهایی یک دستاورد محسوب می‌شود چرا که الهلال فینالیست دوره قبلی این رقابت‌ها است و العین پرستاره هم تیمی است که پارسال، استقلال را حذف کرد و الریان هم در فصل قبل لیگ قهرمانان آسیا، نتایج نسبتا خوبی مقابل پرسپولیس به دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم الریان قطر با هدایت لادروپ وضعیت نسبتا خوبی در لیگ قطر دارد. آن‌ها در لیگ ۱۲ تیمی قطر با ۳۵ امتیاز از ۱۵ بازی در رده سوم قرار دارند و با تیم صدرنشین تنها چهار امتیاز فاصله دارد. در الریان بازیکنان سرشناسی مثل سباستین سوریا و رودریگو تاباتا حضور دارند.

اما تیم دیگری که با استقلال هم‌گروه است، الهلال عربستان است. الهلال فینالیست دوره قبلی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا با قدرت در صدر جدول لیگ عربستان قرار دارد. آن‌ها در لیگ ۱۴ تیمی عربستان از ۱۹ بازی ۴۲ امتیاز به دست آورده‌اند و با چهار امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم، صدرنشین هستند. الهلال بعد از مصدومیت خریبین، ازکوئیل چروتی مهاجم آرژانتینی را جذب کرد. این بازیکن در تیم سن لورنزو آرژانتین بازی می‌کرد و حالا به عربستان آمده است اما این همه موجودی الهلال نیست و دروازه‌بان این تیم الحبسی همان کسی است که در لیگ برتر انگلیس بازی کرده است. دروازه‌بان عمانی که موفقیت‌های قابل توجهی در فوتبال به دست آورده است.

سومین هم‌گروه استقلال العین است. العین امارات در حال حاضر در لیگ ۱۲ تیمی امارات بعد از برگزاری ۱۵ بازی و با ۳۵ امتیاز صدرنشین است.

العین از تیم‌هایی که فصل گذشته با استقلال دیدار داشت و هرچند که در تهران مغلوب این تیم شد اما در بازی برگشت با شش گل استقلال را شکست داد و از گردونه رقابت‌ها حذف کرد. مطمئنا حضور این تیم در گروه استقلال حساسیت‌های خاص خودش را دارد و آبی‌های پایتخت تلاش می‌کنند انتقام شکست خود را از این تیم بگیرند. از بازیکنان سرشناس العین می‌توان به عمر عبدالرحمان اشاره کرد. هرچند گفته می‌شود او مصدوم است و شاید بازی با استقلال را از دست بدهد.

برنامه بازی‌های استقلال در گروه چهارم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به شرح زیر است:

سه‌شنبه ۲۴ بهمن، الریان – استقلال

سه‌شنبه ۱ اسفند، استقلالالهلال عربستان

سه‌شنبه ۱۵ اسفند، العین – استقلال

دوشنبه ۲۱ اسفند، استقلال – العین

دوشنبه ۱۳ فروردین، استقلال – الریان

دوشنبه، ۲۷ فروردین، الهلال – استقلال

منبع: فرارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۴۰۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قالیباف: توانمندی قهرمانان ما فراتر از قاره پهناور آسیا است

رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در رقابت­‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ در تایلند، توانمندی قهرمانان کشورمان را فراتر از عرصه‌ قاره پهناور آسیا توصیف کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ در تایلند نوشت: کسب مجدد عنوان افتخارآمیز قهرمانی تیم‌ملی کشورمان در رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا توسط جوانان شایسته‌مان موجب خوشحالی و مباهات شد.

وی افزود: این جایگاه ارزشمند که برای سیزدهمین بار توسط فرزندان غرورآفرین و رشید ایران‌اسلامی، با قاطعیت به‌دست آمد، نشان داد توانمندی قهرمانان ما از عرصه قاره پهناور آسیا فراتر رفته است.

قالیباف با تبریک این مقام مسرت‌بخش و ماندگار به مربیان، کادرفنی، سرپرستان و بازیکنان تیم، موفقیت و سربلندی جوانان برومند و سرافراز کشورمان را از خداوند متعال مسالت کرد.

به گزارش ایمنا، فینال جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ امروز یکشنبه بین تیم‌های تایلند و ایران در سالن بانکوک آره‌نا برگزار شد که در نهایت ایران با نتیجه ۴ بر ۱ توانست میزبان را شکست دهد و برای سیزدهم بار قهرمان آسیا شد.

منبع: ایرنا

کد خبر 748880

دیگر خبرها

  • نام استقلال در لیگ قهرمانان آسیا عوض می‌شود!
  • ترکیب الهلال برای فتح سومین جام داخلی
  • فرشباف: تراکتور باید بسته بازی کند و به خط حمله استقلال فضا ندهد/تماشاگران بدانند هنوز فرصت کسب سهمیه آسیا وجود دارد
  • آشنایی با حریفان جوانان ایران در لیگ ملت‌های والیبال آسیای مرکزی
  • جزییات سهمیه ایران در لیگ نخبگان و قهرمانان
  • قالیباف: توانمندی قهرمانان ما فراتر از قاره پهناور آسیا است
  • جنجال حذف ستاره از لوگوی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس
  • سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس
  • سعید عزت‌اللهی فینالیست آسیا را شکست داد!
  • پیروزی بزرگ تیم عزت‌اللهی برابر العین کرسپو