Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-25@15:28:58 GMT

مشکلات مالی در باشگاه سایپا سه ساله شد

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۴۰۸۳۴

به گزارش وانانیوز، 

 در حالی که همواره گفته می‌شد باشگاه سایپا یکی از باشگاه‌های متمول فوتبال ایران است اما به نظر می‌رسد وضع این باشگاه صنعتی و قدیمی ورزش اکنون در شرایط نابسامانی از نظر مالی قرار دارد. 

باشگاه سایپا در سه سال گذشته نتوانسته تعهدات مالی‌اش را به بازیکنان تیم فوتبال به طور کامل اجرایی کند و این بازیکنان از سه سال قبل از باشگاه طلبکارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشکلات مالی باشگاه سایپا در حالی وارد سومین سال خود می‌شود که این باشگاه در فصل جاری نیز فقط حدود 45 درصد از مطالبات بازیکنان تیم فوتبال را به آنها پرداخت کرده است.

این در حالی است که لیگ برتر ایران 8 هفته دیگر به پایان می‌رسد. 

باشگاه سایپا از دو سال پیش 35 درصد از مبلغ قراردادهای بازیکنان فوتبال را هنوز به آنها پرداخت نکرده است. این بدهی مربوط به زمانی استکه مجید جلالی سرمربی این تیم بود. پس از آن که حسین فرکی هدایت تیم را بر عهده گرفت بازیکنان حدود 50 درصد از باشگاه طلبکارند که البته باشگاه معتقد است به خاطر نتایج ضعیف تیم در آن فصل حدود 15 درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان به خاطر جریمه کسر شده است.

بازیکنان سایپا در روزهای گذشته یک نشست با مدیر عامل باشگاه رضا درویش برگزار کردند که مدیرعامل از آنها خواست چند هفته دیگر به باشگاه برای حل مشکلات مالی مهلت بدهند.

این در حالی است که تیم سایپا در این فصل نتایج بسیار خوبی گرفته و اکنون نیز در رده چهارم جدول لیگ قرار دارد و یکی از مدعیان کسب سهمیه آسیایی است.

انتهای پیام/

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۴۰۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه فیبر نوری در بوشهر ۴۰ درصد پیشرفت دارد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد خوانساری ظهر سه شنبه در بازدید از وضعیت فیبر نوری در استان بوشهر گفت: برای انجام طرح فیبر نوری در شهر بوشهر ۱۰۰ کیلومتر حفاری برنامه‌ریزی شده که تا کنون بیش از ۴۰ کیلومتر یعنی ۴۰ درصد از طرح انجام شده است.

معاون وزیر ارتباطات افزود: نشستی با استاندار بوشهر و مدیران اپراتورها و پیمانکاران، در جهت بررسی مشکلات و تسریع در توسعه پروژه فیبر نوری استان تشکیل شد.

معین فیبر نوری استان بوشهر گفت: در این نشست و با دستور اکید استاندار، مقرر شد تا هفته آینده، طی جلسه مشترک با شهرداری‌ها، مشکلات انعقاد و اجرای قراردادها برطرف و اپراتورها نیز برنامه به روز شده شهرها را ارائه کنند.

معاون وزیر ارتباطات بیان کرد: در راستای بررسی میدانی چگونگی اجرای پروژه فیبرنوری استان، از محل حفاری پروژه فیبر نوری در منطقه ۱ شهر بوشهر بازدید و با پیمانکاران، در خصوص سرعت اجرای کار و مشکلات صحبت شد.

خوانساری گفت: در بازدید از پروژه فیبر نوری شهر کنگان و طی نشستی با فرماندار کنگان و با هماهنگی میان مدیران ارشد شهر، اپراتور و پیمانکاران انجام شد.

وی بیان کرد: حداکثر ۶۰ روز آینده حفاری ۴۰ کیلومتر فیبرنوری کنگان کامل می‌شود.

کد خبر 6086684

دیگر خبرها

  • اولین واریزی مالک جدید به بازیکنان پرسپولیس
  • واکنش مطهری به حضور یحیی در تراکتور / اینجا سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم و بیشتر کار کنم!
  • شاخص بازگشت درآمد به اصفهان ۴ تا ۸ درصد است/سهم ۶ هزار میلیاردی اصفهان از مولدسازی
  • مدیر کنسرسیوم بانک‌ها: دیگر ما پرسپولیسی هستیم
  • نگرانی رونالد آرائوخو از آینده‌اش؛ مدافع اروگوئه‌ای در لیست فروش بارسلونا؟
  • خداحافظی همیشگی پرسپولیس و استقلال با پدر!
  • انتقاد سناتور سندرز در سنای آمریکا علیه کمک مالی به تل آویو
  • پروژه فیبر نوری در بوشهر ۴۰ درصد پیشرفت دارد
  • شاهین خزر رودسر در گیرودار مشکلات مالی
  • توافق مالی در رختکن پرسپولیس برای نحوه تمدید قرارداد