Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-04@08:57:47 GMT

از لوگوی همدان، پایتخت گردشگری آسیا رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۴۱۰۶۰

از لوگوی همدان، پایتخت گردشگری آسیا رونمایی شد

به گزارش خبرآنلاین از همدان ؛ برنامه رونمایی از لوگوی "همدان، پایتخت گردشگری آسیا" از شبکه استانی همدان به صورت زنده پخش شد و همزمان در برخی شبکه های سراسری سیما نیز به نمایش درآمد.

در این برنامه تلویزیونی که شامگاه دوشنبه 16 بهمن ماه از شبکه استانه همدان پخش شد، استاندار همدان و برخی مدیران استانی حضور داشتند و از لوگوی این رویداد فراملی رونمایی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به ذکر است، استان همدان در سال 2018 به عنوان پایتخت گردشگری آسیا انتخاب شده است و در این سال میزبان وزرای گردشگری 34 کشور آسیایی و بیش از 500 عضو وابسته به سازمان جهانی گردشگری خواهد بود.

همدان که در دامان کوه الوند پهنه گسترانیده با تمدن سه هزار ساله از کهن‌ ترین شهرهای جهان است و به واسطه دارا بودن بیش از یک هزار و 800 اثر تاریخی و گردشگری، در سال 85 با تصویب مجلس شورای اسلامی به عنوان پایتخت تاریخ و تمدن ایران معرفی شد.

این استان با دارا بودن آثار تاریخی و باستانی ارزشمندی همچون تپه هگمتانه، کتیبه های گنجنامه، آرامگاه بوعلی سینا، آرامگاه باباطاهر، گنبد علویان و جاذبه های طبیعی همچون غار علیصدر هم‌ اکنون به عنوان پنجمین شهر گردشگری کشور شناخته می‌ شود.

 

46

انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۴۱۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سمنان چگونه پایتخت کتاب ایران شد؟

بدون شک انتخاب شهر سمنان به عنوان هشتمین پایتخت کتاب ایران یکی از مهم‌ترین رخدادهای فرهنگی این شهر و حتی استان در سال‌های اخیر بوده است. اما نکته قابل توجه در این زمینه نقش پررنگ مردم و سازمان‌های مردم نهاد در کسب است عنوان برای شهر سمنان است.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3079381 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • از سند ثبت ملی بافت تاریخی روستای بیابانک رونمایی شد
  • سامانه سرمایه‌گذاری استان یزد رونمایی شد
  • بازیگر «پایتخت» در سن ۷۱ سالگی/ عکس
  • سمنان چگونه پایتخت کتاب ایران شد؟
  • شبکه ملی تنظیم‌گری ایران رونمایی شد
  • تکمیل بخش عمده بزرگترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت تا آخر شهریور
  • غایب بزرگ پایتخت ۷
  • حمله به کنیسه‌ای در پایتخت لهستان با ۳ بمب آتش‌زا
  • نمایش ۵۹ شیء تاریخی به زودی در موزه‌های استان همدان
  • تغییر نام‌هایی که به دل هواداران نمی‌نشیند/ «ریشه» تغییر نمی‌کند