Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-01@02:02:47 GMT

بورس هاي آسيا سقوط کردند

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۴۱۱۲۷

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما، به دنبال سقوط آزاد سهام در بورس نیویورک، شاخص سهام در بازار‌های بورس آسیا سقوط کرد.
به گزارش شبکه تلویزیونی سی ان ان، روز کاری دوشنبه، بورس نیویورک تجربه وحشتناکی را پشت سر گذاشت و بدترین سقوط یک روزه را در تاریخ خود ثبت کرد. به دنبال این امر، امروز شاخص سهام در بازار‌های بورس آسیا نیز در ساعات شروع فعالیت بورس آسیا، به شدت سقوط کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شاخص سهام نیکی در بورس توکیو با سه ممیز چهل صدم درصد کاهش معادل هفتصد و هفتاد و یک ممیز پنجاه و سه صدم واحد کاهش به بیست و یک هزار و نهصد و ده ممیز پنجاه و پنج صدم رسید. شاخص سهام هنگ سنگ در بورس هنگ کنگ نیز با یک ممیز نه صدم درصد کاهش معادل سیصد و پنجاه و شش ممیز پنجاه و شش صدم واحد کاهش به سی و دو هزار و دویست و چهل و پنج ممیز بیست و دو صدم رسید. بورس استرالیا وضعی همانند هنگ کنگ داشت بطوریکه شاخص سهام اس اند پی دویست در بورس سیدنی با دو ممیز هفتاد و سه صدم درصد کاهش معادل یکصد و شصت و چهار ممیز پنجاه صدم واحد کاهش به پنج هزار و هشتصد و شصت و یک ممیز هفتاد صدم واحد رسید. شاخص سهام کاسپی در بورس کره جنوبی با دو ممیز بیست و سه صدم درصد کاهش معادل یکصد و نود و شش ممیز هفتاد و نه صدم واحد به دو هزار و سیصد و پنجاه و هفت ممیز شصت و هفت صدم واحد رسید. البته شاخص سهام شانگ‌های کامپوزیت در چین از این روند مستثنی بود. شاخص سهام شانگ‌های کامپوزیت با هفتاد و سه صدم درصد افزایش معادل بیست و پنج ممیز چهل و دو صدم واحد به سه هزار و چهارصد و هشتاد و هفت ممیز پنجاه صدم واحد رسید.
شاخص سهام داو جونز در بورس نیویورک با چهار ممیز شصت صدم درصد کاهش معادل یک هزار و یکصد و هفتاد و پنج ممیز بیست و یک صدم درصد به بیست و چهار هزار و سیصد و چهل و پنج ممیز هفتاد و پنج صدم واحد رسید که شدیدترین افت در یک روز در تاریخ کاری بورس نیویورک بود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۴۱۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خروج نقدینگی حقیقی‌ها در روز منفی شاخص‌های بازار سرمایه

رباب وفایی کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه متاسفانه حدود ۸۰ درصد نماد‌ها سرخ پوش شدند. کاهش ارزش معاملات سهام و حق تقدم به زیر ۳ همت و بی رمقی و کم تحرکی در تابلوی معاملات مشهود است. 

این کارشناس بازار سرمایه می‌گوید:سهامداران بازار این بار اسیر بی تصمیمی دولت و مجلس در مورد نرخ نیما و مالیات شرکت‌های تولیدی هستند ارزش معاملات بازار بورس در پایان امروز به حدود ۳ هزار و ۵۴۶ میلیارد تومان رسید. حقوقی‌ها ۳۰۸ میلیارد تومان از حقیقی‌ها خرید کردند.

او افزود: امروز تعداد نماد‌های مثبت ۱۶۰ نماد و تعداد نماد‌های منفی ۶۵۲ نماد بوده است"فولاد" با ۱۸۷۵ واحد، "فملی" با ۶۷۷ واحد و "شپنا" با ۶۴۴ واحد بیش‌ترین تاثیر منفی را بر شاخص کل داشته‌اند در نهایت شاخص کل با کاهش ۱۲ هزار و ۲۲۶ واحدی به ارتفاع ۲,۲۶۸,۸۴۵ واحد رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • پیش بینی بورس چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / سهامداران منتظر تحول یکباره بازار نباشند!
  • خروج نقدینگی حقیقی‌ها در روز منفی شاخص‌های بازار سرمایه
  • شاخص کل بورس تهران با کاهش روبرو شد
  • افت ۱۲ هزار واحدی شاخص بورس
  • گزارش بورس امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • قرمز پوشی شاخص کل بورس با کاهش بیش از ۱۲ هزار واحدی
  • افت ۴ هزار واحدی شاخص بورس
  • شاخص بورس ۲۰ هزار واحد کاهش یافت
  • کاهش ۲۰ هزار و ۱۴۴ واحدی شاخص کل بورس
  • گزارش بورس امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳