Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-05@02:17:40 GMT

داستان های قائدی: این قسمت خانم ناشناس!

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۴۱۲۵۸

داستان های قائدی: این قسمت خانم ناشناس!

روزگار عجیبی است؛ خبر می رسد: فوتبالیست ۱۸ ساله که هنوز گل خاصی بر سر تیمش نزده و حتی بیشتر دچار حاشیه بوده تصادف می کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تمامی امکانات بیمارستان مرکزی بوشهر بسیج می شوند و زمین و زمان و مطبوعات و برنامه نود و… دنبال اخبار سلامتی بازیکنی هستند که هنوز آن گونه که باید هنر فوتبالی اش را خرج تیمش نکرده و بیشتر هنرش شاید که حاشیه سازی بوده است این بازیکن قائدی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این را می دانیم که برند استقلال و پرسپولیس برای شهرت افراد کفایت می کند. مثلا وقتی دست بازیکن تیم نوجوانان پرسپولیس می شکند، تیتر می زنیم:

«دست بازیکن پرسپولیس شکست»

و اشاره ای به نوجوان بودنش نمی کنیم تا بلکه مخاطبی بیشتر و کلیکی بیشتر کسب کنیم.

حالا اما مهدی قائدی‌ تصادف کرده و تازه مشخص شده که تصادف او چه حاشیه هایی را برای استقلال به همراه خواهد داشت.

از مصدومیت پزشکی قائدی که ظاهرا تا فصل آینده نمی تواند بازی کند که بگذریم تازه مسوولین استقلال باید حاشیه های دیگر این حادثه را –اگر بتوانند- جمع و جور کنند.

پای یک دختر یا زن در میان است. قائدی گواهینامه ندارد. پسر دایی اش با بی مبالاتی او کشته شده، خودرو قائدی با یک خودرو دیگر کورس بسته و…

همه این ها تخلفات آشکار مهدی قائدی است که ظاهرا حالا حالاها گیر است و تیمش را هم درگیر می کند متاسفانه…

شما نیوز

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۴۱۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک فوتبال و این همه داستان؛ واکنش تند سپاهان به بیانیه پرسپولیس

مدیر تیم فوتبال سپاهان در مورد رفتار هواداران پرسپولیس گفت: ۵ سال پیش نیز درست چنین اتفاقی افتاد و هواداران پرسپولیس را درست بالای سر هواداران سپاهان قرار دادند؛ در حالی که در جلسه پیش از بازی این موضوع را متذکر شدیم، اما متاسفانه بار دیگر این اتفاق تکرار شد و بعد از رفتا ناشایست بانوان هوادار پرسپولیس، در بین دو نیمه آن‌ها را به مکان دیگری منتقل کردند.

 

به گزارش جماران، وی افزود: پرتاب سنگ و آب جوش، فحاشی و حرکات بسیار ناشایست بانوان هوادار پرسپولیس علیه هواداران سپاهان در تمام مدت مسابقه انجام شد و مستندات نیز به صورت کامل وجود دارد.

با وجود اصرار‌های سپاهان، باشگاه پرسپولیس تا روز گذشته حتی حاضر نبود بابت این رفتار حتی یک عذرخواهی ساده انجام دهد؛ این باشگاه پس از آن، با گستاخی تمام دست به نوشتن بیانیه‌ای می‌زند که با صداقت فاصله زیادی دارد و در آن به همه مردم اصفهان و هواداران سپاهان انواع و اقسام توهین‌ها را می‌کند.

این‌که از نام شهدای گرانقدر کشورمان برای پوشاندن رفتار ناشایست هواداران استفاده می‌کنند، خجالت‌آور است و این باشگاه بهتر است بجای مظلوم‌نمایی به دنبال اصلاح رفتار زشت و زننده بازیکنانش باشد که از گذشته زبان‌زد بوده است.

جای تأسف است که مسئولان باشگاه پرسپولیس به‌جای حل مشکل، در صدد اختلاف افکنی و افزایش تنش‌ها هستند و به‌جای اینکه فحاشی هزاران نفر از هواداران خود را ببینند، درباره این مسائل، با فرافکنی عمل می‌کنند.

دیگر خبرها

  • یک فوتبال و این همه داستان؛ واکنش تند سپاهان به بیانیه پرسپولیس
  • مراقب باشیم آمار نامتوازن کنکور روح خانواده را زخم نکند
  • داستان عجیب بازیکن مورد علاقه استقلال
  • واکنش روابط عمومی دانشکده علوم خانواده به برخی حاشیه‌سازی‌ها
  • لیدر سابق پرسپولیس موثرترین بازیکن این فصل استقلال!
  • پاسخ به حاشیه‌سازی‌ها پیرامون انتصابات در دانشکده علوم خانواده
  • (ویدئو) ظاهر جالب یک هوادار خانم پرسپوليس
  • مهار حریق خودرو در بلوار یاسر شهرکرد
  • قدردانی از باسابقه‌ترین مربی قرآنی حرم مطهر رضوی در روز معلم
  • الاهلی و حسرتی به نام قایدی!