Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@12:58:54 GMT

ترور در راهرو کاخ / سرباز رضا شمس آبادی بیدگلی کشته شد + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۴۱۵۰۲

ترور در راهرو کاخ / سرباز رضا شمس آبادی بیدگلی کشته شد + فیلم

‍‍‍‍‍‍

رکنا: رکنا: مستند «ارثیه پدری» روایتی متفاوت از زندگی محمدرضا شاه پهلوی در گذر زمان است. داستان فیلم از تاجگذاری او در سال 1346 آغاز شده و تا زمان مرگ او در مصر در سال 1359 ادامه دارد. قسمت هشتم این مجموعه را در ادامه با هم می بینیم.

حجم ویدیو: 47.53M | مدت زمان ویدیو: 00:07:29

مستند در 15 سکانس روایت شده است که هر کدام از آن بیانگر اتفاقی مهم در زمان محمدرضا پهلوی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر سکانس از این فیلم به نام یکی از فیلم‌های زمان شاه نامگذاری شده است و عنوان آن متناسب با موضوع آن سکانس است. این موضوع به جذاب شدن این مستند آرشیوی کمک شایانی کرده است.
«ارثیه‌ی پدری» اولین بار در یازدهمین جشنواره سینما Cinema حقیقت رونمایی و اکران شد. پس از آن در جشنواره عمار حضور پیدا کرد.شما مخاطبان عزیر پایگاه خبری و اطلاع رسانی رکنا می توانید هر روز ساعت 8:00 قسمت جدید این مستند که به مناسبت دهه فجر آماده پخش شده است را مشاهده کنید. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

قسمت اول و دوم ماجرای ارثیه پدری محمدرضا پهلوی

قسمت سوم و چهارم ماجرای ارثیه پدری محمدرضا پهلوی

قسمت پنجم ماجرای ارثیه پدری محمدرضا پهلوی

قسمت ششم ماجرای ارثیه پدری محمدرضا پهلو

قسمت هفتم ماجرای ارثیه پدری محمدرضا پهلوی

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۴۱۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده شهرک صنعتی سلیمان صباحی بیدگلی ایمن نیست

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ رییس هیت امنای شهرک صنعتی سلیمان صباحی بیدگلی شهرستان آران وبیدگل گفت: این جاده محل رفت و آمد ۳۰ درصد از کارگران بخش کویرات آران وبیدگل و شهرستان کاشان به این شهرک است که آسفالت مناسب، زیرسازی و روشنایی ندارد.


عبدالرحیم مفیدی بیدگلی با اشاره به اینکه نامه نگاری‌های متعددی با مسئولان مربوطه صورت گرفته و هنوز هیچ اقدامی برای اصلاح این جاده صورت نگرفته است افزود: این شهرک ۱۲ هزار کارگر و کار فرما دارد و این مسیر یکی ازمسیر‌های اصلی رفت و آمد کارگران از بخش کویرات و شهرستان‌های همجوار است.


جاده شهرک صنعتی سلیمان صباحی بیدگلی- ابوزیدآباد-کاشان به طول ۹ کیلومتر یکی از خطرناک‌ترین جاده‌های غیر کوهستانی کشور است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی جاده شهرک صنعتی سلیمان صباحی بیدگلی ایمن نیست

دیگر خبرها

  • در ماجرای مجیدی و سعادتمند در گود نبودم
  • «غرغر خان» به باغ شادونه رسید/ یک ماجرای جدید
  • مستند می‌تواند در گسترش فرزندآوری تاثیرگذار باشد/کنجکاوی اهالی روستا برای ساخت یک فیلم
  • حمید سهیلی سرباز سینما بود/ راش‌هایی که اسناد تاریخی مهمی هستند
  • حمید سهیلی خود را سرباز سینما می‌دانست/ آثار سهیلی اسناد تاریخی معتبری است
  • حمید سهیلی خود را سرباز سینما می‌دانست
  • استقرار ۳۳ هزار نیروی نظامی ناتو در مرز‌های روسیه/کشته شدن ۵۰۰ هزار سرباز اوکراینی در جنگ با روسیه/حمله پهپادی گسترده اوکراین به شبه جزیره کریمه
  • استقرار 33 هزار نیروی نظامی ناتو در مرزهای روسیه/کشته شدن 500 هزار سرباز اوکراینی در جنگ با روسیه/حمله پهپادی گسترده اوکراین به شبه جزیره کریمه
  • جاده شهرک صنعتی سلیمان صباحی بیدگلی ایمن نیست
  • ماجرای موشکی که جلوی چشم رهبری از آب بیرون آمد