Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- با گذشت 20 ساعت از آتش سوزی ساختمان های اطراف محل آتش سوزی ساختمان برق حرارتی وزارت نیرو در میدان ولیعصر، احتمال ریزش ساختمان به علت حرارت بالا در طبقات منفی وجود دارد.

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان،با گذشت ۲۰ ساعت از وقوع آتش سوزی در ساختمان برق حرارتی وزارت نیرو و اطفای آن در میدان ولیعصر تهران، همچنان حرارت در طبقات منفی این ساختمان به ویژه طبقه منفی یک -کانون آتش- بالا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آتش نشانان بیش از ۴ ایستگاه و ۲ گروه نجات همچنان مشغول عملیات هستند.

با توجه به اینکه ساختمان قدیمی بوده و احتمال ریزش وجود دارد، ساختمانهای مجاور تخلیه شده است.

محمد علی نجفی شهردار تهران تا دقایقی دیگر در محل آتش سوزی ساختمان برق حرارتی وزارت نیرو حاضر می شود.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی در مورد آخرین وضعیت آتش سوزی در ساختمان برق حرارتی وزارت نیرو در میدان ولیعصر تهران گفت:در تلاش هستیم با انتقال دود ار بخش های شمالی، جنوبی و سقف حرارت را تا حد ممکن پایین بیاوریم.متاسفانه در دقایق اولیه حریق اطلاعات درستی به ما ارائه نشد و باعث شد تا دود و حرارت در طبقه منفی چهار باقی بماند. 

گفتنی است روز گذشته ساختمان برق حرارتی وزارت نیرو دچار آتش سوزی شده بود که ۵۰ نفر از افراد حاضر در ساختمان تخلیه شدند. در جریان عملیات اطفا حریق هفت نفر از جمله چند آتش نشان دچار دود زدگی شدند.

انتهای پیام/ 

 

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۴۱۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویری دیده نشده از هشتاد سال قبل میدان شهرداری رشت

میدان شهرداری رشت، با ساختمان‌هایی به سبک معماری اروپای شرقی مربوط به دوره پهلوی اول است که در دوره قاجار به دلیل وجود عمارات دیوانی رشت به «میدان درب دیوانی» مشهور بود.

به گزارش انتخاب، این میدان در تاریخ ۲۶ آذر ۱۳۵۶ با شمارهٔ ثبت ۱۵۱۶ به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است. این میدان شامل بخش اصلی شهرداری، موزه پست و ساختمان قدیمی هتل ایران است که با برج ساعت خود به عنوان نماد شهر رشت شناخته می‌شود.

میدان شهرداری رشت، با ساختمان‌هایی به سبک معماری اروپای شرقی مربوط به دوره پهلوی اول است که در دوره قاجار به دلیل وجود عمارات دیوانی رشت به «میدان درب دیوانی» مشهور بود. این میدان در تاریخ ۲۶ آذر ۱۳۵۶ با شمارهٔ ثبت ۱۵۱۶ به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است. این میدان شامل بخش اصلی شهرداری، موزه پست و ساختمان قدیمی هتل ایران است که با برج ساعت خود به عنوان نماد شهر رشت شناخته می‌شود.

دیگر خبرها

  • مهار آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد
  • مهار آتش سوزی در ساختمان تجاری
  • (ویدئو) حمله پهپادی به خودروی تروریست‌ها اطراف زاهدان / ۲ تروریست به هلاکت رسیدند
  • آتش سوزی مهیب اطراف بیمارستان هفت تیر شهر ری (فیلم)
  • (ویدئو) آتش سوزی مهیب اطراف بیمارستان هفت تیر شهرری
  • (ویدئو) تصاویری از آتش سوزی مهیب اطراف بیمارستان هفت تیر شهرری
  • تصاویری از آتش سوزی مهیب اطراف بیمارستان هفت تیر شهرری
  • تصویری دیده نشده از هشتاد سال قبل میدان شهرداری رشت
  • اجرای ۱۸ پروژه شاخص بافت تاریخی قم در سال گذشته
  • تخلیه روستای نوده شهرستان زیرکوه