Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، تجدید بیعت جامعه دانشگاهی شهرستان شاهرود با آرمان امام و راحل و شهدا در حرم شهدای گمنام پردیس دانشگاه صنعتی شاهرود با زیبایی هر چه تمام‌تر انجام شد.
در گرامیداشت دهه مبارک فجر، آیین تجدید عهد و پیمان جامعه دانشگاهی شهرستان شاهرود با آرمان‌های امام راحل و شهدای انقلاب با جانشین فرماندهی سپاه شاهرود و مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شهرستان شاهرود در حرم شهدای گمنام پردیس دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۴۱۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲۰۰ وصیت نامه شهدای استان سمنان چاپ شده است

سردار عباس مطهری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه استان سمنان حدود سه هزار شهید دارد، تاکید کرد: وصیت نامه یک هزار و ۲۴۱ نفر از شهدای استان با هدف تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت در استان سمنان منتشر شده است.

وی با بیان اینکه انتشار دیگر وصیت نامه های شهدای استان سمنان در دست اقدام است، افزود: پژوهش های اسنادی نیز درباره وصیت نامه های شهدای استان صورت گرفته تا بدانیم که برای مثال کدام موضوعات بیشترین فراوانی را در وصایای شهدای گرانقدر استان داشته است.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان سمنان همچنین از ثبت خاطرات همسران، مادران و پدران و نزدیکان شهدا در قالب برنامه های مختلف خبر داد و بیان کرد: استان سمنان توانست رتبه سوم جشنواره «افتخار من» را موضوع ثبت خاطرات نزدیکان شهدا به دست بیاورد.

مطهری با بیان اینکه یکی از مهمترین محورهای ثبت این خاطرات، پرداخت به زندگی شهدا و همچنین انتقال سیره شهدا به نسل جوان است، ابراز کرد: جهاد تبیین و الگو سازی برای نسل جوان آتیه ساز ایران اسلامی محورهای این دست فعالیت ها هستند.

وی در ادامه از برگزاری یادواره شهدای روحانی در شهرستان شاهرود خبر داد و افزود: روز پانزدهم اردیبهشت ماه یادواره شهدای روحانی شهرستان شاهرود ساعت ۱۰:۳۰ صبح در حسینیه اعظم مدرسه قلعه این شهرستان برگزار خواهد شد.

کد خبر 6092730

دیگر خبرها

  • تجدید میثاق وزیر آموزش و پرورش و معلمان با آرمان‌های امام راحل
  • ۱۲۰۰ وصیت نامه شهدای استان سمنان چاپ شده است
  • تجدید میثاق جامعه کارگری و کارفرمایی گناوه با آرمان های شهدا
  • آئیین تجدید میثاق با شهدا در گناوه برگزار شد
  • تجدید میثاق اعضای دوره ششم شورای شهر اصفهان با آرمان‌های شهدا
  • ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • اعضای شورای شهر در هر تصمیمی نفع مردم را لحاظ کنند
  • تجمع جامعه دانشگاهی مشهد در محکومیت برخورد با حامیان فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا 
  • استفاده از زندگینامه شهدای بین المللی در کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید سمنان