Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا تهران، دکتر مهدی فتح اله  رئیس واحدهای غرب استان تهران (شهر قدس،ملارد وصفا دشت ) و رئیس دومین جشنواره نشریات دانشجویی جلسه هماهنگی اختتامیه دومین جشنواره سراسری نشریه های دانشجویی به میزبانی واحد شهر قدس، ضمن عرض خیر مقدم مطالب کوتاهی در خصوص روند اجرای جشنواره، اهمیت جشنواره نشریه های دانشجویی و همچنین نحوه اجرایی نمودن آئین پایانی جشنواره از نظر  کیفی وکمی بیان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بر ضرورت برگزاری هرچه با شکوه جشنواره نشریات تاکید داشته و خواستار توجه بیشتر به ادامه این نوع جریان های دانشجویی در بخش شاخص های دینی، اخلاقی، انقلابی، ارزشی و هویتی در نشریات شدند.

رئیس واحدهای غرب استان تهران، با اشاره  به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص فرهنگ درست و سازنده نشریات در دانشگاه از کلیه عوامل اجرائی واعضای کمیته ها  خواستار حرکت جهادی در این خصوص شد.

این مقام مسئول به چشم انداز مطلوب دانشگاه آزاد اسلامی در آینده نزدیک اشاره داشتند.

وی اظهار کرد: برند شدن دانشگاه در آینده از لحاظ ارائه استانداردهای علمی و صنعتی دور از دسترس نیست  مهدی فتح اله ضمن اشاره به امکانات و تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس بیان داشت انتظار می رود مراسم اختتامیه دومین جشنواره سراسری نشریات به میزبانی واحد شهر قدس به بهترین شکل ممکن در 26 بهمن ماه برگزار شود.»

«در ادامه این جلسه  نماینده سازمان مرکزی دومین جشنواره سراسری نشریات دانشجویی گزارش کوتاهی ازفهرست برگزاری مراسم آیین پایانی  جشنواره ارائه کرد.

ولی الله ولی پور عزیزی گفت، بر اساس بررسی  های صورت گرفته و نتایج داوری آثار یکصدوبیست نفر از استان های کشور به عنوان برگزیدگان دانشجویی وتعدادی مهمان ویژه نیز به عنوان نماینده های معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه های آزاد اسلامی و جمعی از مسئولین سازمان مرکزی حضورخواهد داشت.»

«در پایان جلسه اعضای دبیرخانه دومین جشنواره نشریات دانشجویی به همراه مسوولین سازمان مرکزی با حضور بر سر مزار مطهر دو شهید گمنام واحد با ذکر فاتحه با آرمان‌های شهدای والا مقام تجدید میثاق کردند وبه مقام شامخ شهدای گمنام ادای احترام کردند.»

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۴۱۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد

مسئول بسیج دانشجویی آذربایجان‌غربی ضمن تأکید بر فعالیت هدفمند در فضای مجازی گفت: برنامه‌های ویژه ای در حوزه‌ آموزش برای تمام دانشجویان خواهیم داشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، رضا نصیرزاده در اولین جلسه شورای سیاستگذاری بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه با تقدیر و تشکر از زحمات بسیج دانشجویی این واحد اظهار کرد: احیای پایگاه‌های بسیج در سطح دانشگاه اولین مطالبه از بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد ارومیه است.

وی افزود: تشکیلات‌سازی، شبکه‌سازی و جریان‌سازی ۳ اصل مهم بوده که باید در برنامه‌ی اجرایی حوزه‌های بسیج دانشجویی مورد توجه قرار گیرد.

مسئول بسیج دانشجویی آذربایجان‌غربی با تأکید بر اخلاق مداری در بدنه بسیج دانشجویی گفت: دانشجوی بسیجی باید از جنبه‌های علمی، اخلاقی و اعتقادی در دانشگاه الگو قرار بگیرد و از ایجاد حاشیه پرهیز کند.

نصیرزاده ضمن تأکید بر فعالیت هدفمند در فضای مجازی تصریح کرد: برنامه‌های ویژه ای در حوزه آموزش برای تمام دانشجویان خواهیم داشت، همچنین درحال برنامه‌ریزی و تشکیل اتاق فکر برای بسیجیان ادوار هستیم تا ضمن استفاده از تجربیات، ارتباط ما با این دانشجویان نیز حفظ شود.

کد خبر 748048

دیگر خبرها

  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • اراک قهرمان مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ دانشگاه آزاد شد
  • اختتامیه دومین جشنواره نمایش عروسکی تلویزیونی «عروسک‌خونه»
  • اختتامیه دومین دوره جشنواره عروسک‌خونه
  • اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان برای ساخت خوابگاه‌ دانشجویی
  • اختتامیه مسابقات فوتسال جام رمضان در هیرمند
  • قهرمانی دانشگاه آزاد شیراز در مسابقات تنیس روی میز منطقه یک کشور
  • فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد
  • چرا خیلی ها تمایلی به تحصیل در مقطع کارشناسی علوم انسانی ندارند؟
  • برگزاری جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد