Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج دانشگاه بابلسر گفت: طرح «مهر بافندگی» به نیت کودکان مناطق زلزله زده کرمانشاه با حمایت مالی مردمی در دی ماه ۱۳۹۶ آغاز بکار کرد.     حمیدرضا بهرام زاد، مسئول بسیج دانشگاه بابلسر در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به طرح «مهر بافندگی» گفت: با توجه به فصل زمستان و  سرد شدن هوا واحد خواهران گروه اردوی جهادی علویون از طریق فراخوان اقدام به  جذب منابع  مالی و همچنین جذب دانشجویان برای حضور در مناطق زلزله زده کرمانشاه کردند که علاوه بر دانشجویان دانشگاه مازندران، اهالی شهرستان بابلسر نیز از این طرح استقبال کردند و در پی این اقدام، دانشگاه تربیت مدرس واحد نور توانست بخشی از این اقلام را به ما تحویل دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

وی با بیان اینکه بسیج دانشجوی دانشگاه مازندران با همکاری جهاد ناحیه قصد حضور در ایام عید را  در کرمانشاه دارند، تصریح کرد: قرار است با اولین گروه جهادی این اقلام به کرمانشاه ارسال شود و احتمالا در هفته آینده در مناطق کرمانشاه توزیع خواهد شد


مسئول بسیج دانشگاه بابلسر گفت: قرار است تیم تخصصی  متشکل از دانشجویان که در کار جهاد سابقه طولانی دارند و از اعضای قدیمی گروه علویون به حساب می‌آیند و در  حال تحصیل فعالیت هستند، برای کار ساخت  و بازسازی به این مناطق اعزام شوند.

بهرام زاد ادامه داد: طرح «مهر بافندگی» به نیت کودکان مناطق زلزله زده کرمانشاه با حمایت مالی مردمی در دی ماه ۱۳۹۶ آغاز به فعالیت کرد و از اهداف این طرح، آشنایی افراد با کار جهادی و خودسازی، مفید گذراندن اوقات فراغت بین دو ترم برای دانشجویان و تهیه‌ لباس گرم برای کودکان مناطق زلزله زده و و از همه مهم‌تر کسب رضای خداوند است.
     
وی تصریح کرد: جلسه توجیهی کارگاه «مهر بافندگی» در روز ۲۰ دی ماه جهت تبادل نظر و موفقیت بیشتر این طرح، در حوزه شهید مفتح دانشگاه مازندران برگزار شد.

مسئول بسیج دانشگاه بابلسر بیان کرد: در آغاز این طرح  ۲۵ نفر از جهادگران گروه علویون، توانستند در بازه‌ زمانی ۲۰ دی ماه تا ۱۴ بهمن ماه، ۸۰ عدد شال و کلاه و دستکش را ببافند.

 بهرام زاد گفت: دانشگاه فرهنگیان نور نیز، حمایت خود را جهت همکاری در اجرای این طرح اعلام کرد و جهادگران توانستند ۳۰ شال و کلاه آماده کنند.   وی تصریح کرد: در مجموع این طرح توانستیم ۱۱۰ عدد شال و کلاه و دستکش را برای هموطنان زلزله زده کرمانشاه را در روز ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ آماده‌ ارسال کنیم؛ لذا از خداوند منان سپاسگزاریم که به ما توفیق به عمل رساندن این طرح جهادی را در راستای خدمت به هموطنانمان اعطا کرد.

 

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۴۱۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید معاونان بنیاد مسکن از منطقه آسیب دیده امامزاده ابراهیم(ع)

دریافت 25 MB کد خبر 6098050

دیگر خبرها

  • موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه برای تشکیل کارگروه اشتغالزایی
  • بازدید معاونان بنیاد مسکن از منطقه آسیب دیده امامزاده ابراهیم(ع)
  • سازمان هواشناسی اعلام کرد:آغاز سامانه جدید بارشی از امروز؛ آسیب به محصولات کشاورزان
  • آغاز سامانه جدید بارشی از امروز؛ آسیب به محصولات کشاورزان
  • موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه مبنی بر تشکیل کارگروه اشتغالزایی
  • کارگروه چابک و اثرگذار برای کاهش نرخ بیکاری
  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۲۲ نفر از آسیب‌دیدگان سیلاب در کرمانشاه
  • آغاز نقشه برداری واحدهای آسیب دیده از حریق امامزاده ابراهیم
  • سیزدهمین دوره جشنواره نشریات دانشجویی تیتر آغاز شد
  • آغاز بکار بنیاد خیریه برنا در استان سمنان