Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمانشاه- ایرنا- مرکز آموزشی درمانی امام رضا (ع) بزرگترین، مجهزترین و مدرنترین مرکز آموزشی درمانی و تحقیقاتی منطقه غرب و شمال غرب کشور است که در 15 بهمن 1384 به طور رسمی به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، اکنون در استان کرمانشاه 13 بیمارستان دولتی فعال است که از این تعداد هفت بیمارستان در شهر کرمانشاه فعالیت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس بیمارستان امام رضا (ع) کرمانشاه این مرکز آموزشی درمانی را یکی از مراکز تاثیرگذار در منطقه غرب کشور می داند و می گوید: این مرکز همواره به عنوان پیشانی دانشگاه علوم پزشکی، جدیدترین وعلمی ترین روش های آموزشی، درمانی، تشخیصی، توانبخشی و پژوهشی را در راستای طرح تحول نظام جامعه ارائه داده است.
دکتر علی سروش به خبرنگار ایرنا افزود: بیمارستان امام رضا (ع) کار خود را با 515 تخت شروع کرد واکنون با وجود 714 تخت مصوب، دارای 840 تخت فعال می باشد.
او اظهار کرد که این بیمارستان با اضافه شدن 80 تخت به اورژانس، 12 تخت به مرکز mdrtb (مرکز درمان مبتلایان به سل مقاوم به درمان )، 50 تخت به مرکز سوختگی گلستان، 120 تخت به مرکز جامع سرطان وهمچنین کلینیک جامع بوستان به عنوان یک مجتمع بیمارستانی یک هزار تختخوابی در سال آینده به کار خود ادامه خواهد داد.
او گفت: در چند سال اخیر تلاش های زیادی برای خریداری دستگاه ها و تجهیزات منحصر به فردی چون دستگاه پیشرفته رادیوتراپی و دستگاه سی تی اسکن 256 اسلایس و آنژیوگرافی بای پلین صورت گرفته است که دستگاه رادیوتراپی نصب و جایگزین دستگاه قدیمی شد و تا چند ماه آینده نیز دیگر تجهیزات به این مجموعه اضافه خواهند شد.
رئیس بیمارستان امام رضا (ع) کرمانشاه همچنین گفت: در این مجتمع بیمارستانی 180 نفرعضو هیات علمی و 2 هزار پرسنل که 700 نفر را پرستاران تشکیل می دهند، مشغول به ارائه خدمت به هموطنان هستند.
دکتر سروش اضافه کرد که سالیانه 20 هزار عمل جراحی در این مرکز انجام می شود و نزدیک به 100هزار نفر نیز به اورژانس مراجعه می کنند که بعد از طرح تحول نظام سلامت تعداد مراجعین بستری با رشد 23 درصد و تعداد مراجعین سرپایی با رشد 28 درصد مواجه شده است.
وی با بیان اینکه این مرکز اکنون با مشکل ازدحام ملاقات کنندگان روبروست که موجب اختلال در روند خدمات رسانی به بیماران می شود، افزود: با پیشنهاد بیمارستان امام رضا (ع) و حمایت رییس دانشگاه علوم پزشکی طرحی به نام ساماندهی ملاقات در این بیمارستان در حال اجراست.
به گفته او، در این طرح از نیروی انتظامی، دادگستری، آموزش و پرورش استانداری، صدا و سیما و اصحاب رسانه دعوت به همکاری شده است که براساس این طرح ملاقات به سه روز در هفته محدود و ورود کودکان زیر 12 سال به بیمارستان نیز ممنوع شده است.
3033/8066 خبرنگار:فرزاد نویدی **انتشار دهنده:علی مولوی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۴۲۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ درمان رایگان زیر ۷ ساله‌ها روی پیشخوان بیمارستان‌ها

پس از رایگان شدن پوشش بیمه‌ای پنج دهک ابتدایی جامعه و اقدامات دولت و وزارت بهداشت جهت دسترسی به خدمات درمانی با قیمت ارزان، «درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال» نیز از اواخر سال گذشته نهایتا هم اجرایی شد و بر اساس این مصوبه تمام اقدامات تشخیصی و درمانی و بستری و جراحی در بیمارستان‌های دولتی و دانشگاهی برای سنین زیر هفت سال دارای پوشش بیمه، رایگان انجام می‌شود؛ در این گزارش چگونگی اجرای درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان کودکان مفید به تصویر کشیده شده است.

دریافت 71 MB

خبرنگار: زهرا روزبروزی/ تصویربردار و تدوینگر: احمدرضا زنگنه

دیگر خبرها

  • حادثه تلخ برای جوان معلول ساروی که نخبه دانشگاه بود
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش، فردا در ۱۱ شهر فارس
  • افتتاح بیمارستان درمان تالاسمی در ننگرهار
  • پیگیری ایجاد بیمارستان ویژه چشم در اهواز
  • تحلیف سربازان مرکز آموزشی امام رضای بیرجند و مراسم گرامیداشت روز معلم
  • درمان رایگان هدیه به کودکان
  • ویدیو/ درمان رایگان زیر ۷ ساله‌ها روی پیشخوان بیمارستان‌ها
  • راه اندازی مرکز متمرکز جراحی شکاف کام و لب در بیمارستان الزهرا (س) زاهدان
  • تجهیز بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان هشترود به دستگا‌های جدید
  • مردی با جیب پر از چک‌پول توسط برادرش به قتل رسید