Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های امروز استان زنجان را در اینجا مشاهده کنید. 

 

 

 

انتهای پیام/ن

 

روزنامه های 17 بهمن ماه استان زنجان.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۴۲۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علائم خاموش استرس را بدانید

ایتنا - به گفته کارشناسان، علائم خاموش استرس را می‌توان به راحتی نادیده گرفت، اما تشخیص آنها برای حافظت از سلامت روان مهم است.
علائم قابل مشاهده استرس نسبتاً واضح است - تحریک پذیری، عصبانیت، بی‌حوصلگی، تنش عضلانی.

به گزارش ایتنا، دکتر عاصم شاه، مدیر جامعه روانپزشکی در کالج پزشکی بیلور در هیوستون، در یک بیانیه خبری گفت: «شاید نتوانید علایم را برای مدت طولانی پنهان کنید. اما خانواده، دوستان و همکاران بلافاصله متوجه آن خواهند شد. این درحالیست که علائم خاموش استرس ممکن است ماه‌ها طول بکشد تا قابل توجه باشد. اگر منزوی و تنها باشید، هیچ کس به جز شما متوجه آن نمی‌شود.»

در حالی که برخی از استرس‌ها در زندگی طبیعی است، نظارت بر علائم خاموش آن مهم است. شاه گفت که اگر آنها در طول زمان بدتر شوند یا شروع به تداخل در زندگی روزمره کنند، ممکن است نشانه‌ای باشد که به کمک یک متخصص بهداشت روان نیاز دارید.

عاصم  شاه افزود:« علائم خاموش استرس می‌تواند زمانی باشد که افراد علاقه خود را به زندگی از دست بدهند. آنها از انجام کارهایی که زمانی از آنها لذت می‌ردند دست بر می‌دارند. آنها مضطرب، عصبی یا ترسیده‌اند و از کارهایی که قبلاً انجام می‌دادند اجتناب می‌کنند، زیرا تحت فشار قرار می‌گیرند.»

سایر علائم استرس خاموش شامل کاهش یا افزایش وزن، کندن عمدی موها یا جویدن ناخن است. برای مدیریت استرس، شاه توصیه می‌کند ابتدا با فعالیت بدنی و تکنیک‌های تمدد اعصاب شروع کنید.

عاصم شاه گفت: «می‌توانید مدیتیشن، تمرینات تنفس عمیق را امتحان کنید یا زمان با کیفیتی را با خانواده و دوستان بگذرانید. برای فعالیت بدنی، پیاده روی کنید، ورزشی که دوست دارید انجام دهید یا در یوگا یا تای‌چی شرکت کنید.»
 

دیگر خبرها

  • علائم خاموش استرس را بدانید
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور کلید خورد
  • معادن کلید مهم توسعه کردستان/جاده‌های معادن موجب نارضایتی مردم
  • مهار حریق در ساختمان ۴ طبقه شهرک پردیسان
  • اعلام جزئیات ساخت دیوار ۴ متری در مرزهای شرقی کشور
  • جزئیات انسداد مرزهای شرقی توسط فراجا؛ ساخت دیوار ۴ متری
  • جزئیات طرح جدید برای انسداد مرز‌های شرقی؛ ساخت دیوار ۴ متری
  • جزئیات انسداد مرزهای شرقی توسط فراجا ؛ ساخت دیوار ۴ متری
  • کلید حل تمام مسائل کشور در دل تعلیم و تربیت نهفته است
  • چرا فنلاند شادترین کشور دنیاست؟