Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-05@03:29:03 GMT

تکنسین اورژانس گلپایگان مورد ضرب و شتم قرار گرفت

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۴۲۰۳۳

تکنسین اورژانس گلپایگان مورد ضرب و شتم قرار گرفت

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: تکنسین اورژانس گلپایگان، روز گذشته در عملیات امدادرسانی کوهستانی، مورد ضرب و شتم همراه فرد سقوط کرده قرار گرفت و از چند ناحیه مصدوم شد.

غفور راستین در گفت و گو با خبرنگار ایمنا درباره ضرب و شتم تکنسین اورژانس در شهرستان گلپایگان اظهار کرد: حدود ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه روز یکشنبه ۱۵ بهمن ماه جاری، سقوط یک نفر از کوه‌های اطراف روستای هنده در گلپایگااعلام و بلافاصله یک واحد امدادی به محل حادثه اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی با بیان اینکه پایگاه اعزام کننده‌ واحد امدادی از محل حادثه حدود ۳۰ کیلومتر فاصله داشت و برای رسیدن بر بالین مصدوم نیز نیاز به طی کردنِ مسیری یک و نیم ساعته بود، اضافه کرد:  تکنسین اورژانس به همراه داماد فرد سقوط کرده، پس از طیِ این مسیر بر بالین مصدوم حاضر شد و پس از بررسی علائم حیاتی وی متوجه شد که مصدوم بر اثر شدت جراحات وارد شده جان خود را از دست داده است. مدیر اورژانس اصفهان گفت: این گزارش حاکی است، تکنسین اورژانس با توجه به تاریکی هوا و مسلح بودن همراهان متوفی، وضعیت موجود را نامناسب تشخیص داد و بدون اعلام فوت مصدوم، برای اطلاع همکاران خود و کمک به انتقال متوفی به پایین کوه اقدام کرد اما در همین زمان، پسر فرد سقوط کرده، تکنسین اورژانس را مورد فحاشی قرار داد و با پرتاب سنگ وی را مصدوم کرده است. وی افزود: نیروی امدادی به سمت خودروی آمبولانس فرار کرده و پس از اعلام وضعیت به اتاق فرمان و کسب تکلیف، به همراه همکار خود در محل حادثه مانده تا چنانچه به اقدام درمانی برای نیروهای هلال احمر و مردم حاضر در محل که برای انتقال متوفی به محل حادثه مراجعه کردند، نیاز بود، وارد عمل شوند. راستین تاکید کرد: در همین مدت، همراه متوفی در یک اقدام غافلگیرانه، تکنسین اورژانس را از آمبولانس خارج کرد و وی را مورد ضرب و شتم قرار داد؛ متاسفانه این تکنسین ۲۸ ساله اورژانس در جریان این عملیات از ناحیه سر، گردن، صورت و پا مصدوم شد. گفتنی است، اقدام فرد ضارب از طریق مراجع قضایی در حال پیگیری است.

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۴۲۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سانحه رانندگی با هفت کشته و مصدوم در محور صوفیان-شبستر

به گزارش خبرگزاری مهر، وحید شادی نیا در تشریح این خبر گفت: بدنبال گزارش برخورد دنا با سوزوکی پایگاه‌های اورژانس حاضر در صحنه، پایگاه شرفخانه، شبستر، سیس، صوفیان و پایگاه هلال احمر سفید کمر را به محل حادثه کشاند.

وی گفت: کارشناسان اورژانس فوت سه نفر را در محل تأیید و چهار مصدوم تحت مراقبت پیش بیمارستانی به بیمارستان فاطمیه شبستر انتقال دادند.

گفتنی است؛ حال دو مصدوم وخیم گزارش شده است.

کد خبر 6095437

دیگر خبرها

  • واژگونی رانا در شهرستان اردل با پنج مصدوم
  • واژگونی مینی‌بوس در محور سوادکوه ۱۰ مصدوم برجا گذاشت
  • واژگونی مینی بوس در محور سوادکوه ۱۰ مصدوم داشت
  • تصادف خونین مینی‌بوس در شاهین‌شهر با ۱۵ مصدوم
  • ۷ مصدوم در اثر تصادف رانندگی در مرادلو
  • تصادف دنا و سوزوکی با ۷ کشته و مصدوم در محور صوفیان-شبستر
  • یک کشته و ۱۹ مصدوم در دو حادثه رانندگی
  • سانحه رانندگی با هفت کشته و مصدوم در محور صوفیان-شبستر
  • ۲ تصادف در زنجان ۱۵ مصدوم برجا گذاشت
  • ۱۵ مصدوم در دو حادثه رانندگی در زنجان