Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-19@12:29:48 GMT

داستان عکسهای دیده‌نشده روزهای انقلاب +تصاویر

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۴۲۲۲۸

صراط: نمایشگاه عکس «فصل بیداری» دربرگیرنده 65 فریم از عکسهای نادیده روزهای حماسه‌آفرینی مردم در انقلاب اسلامی از آثار قاسم حاج‌محمدی در گالری شماره یک خانه عکاسان ایران به معرض نمایش عموم گذاشته شده است.

به گزارش تسنیم، این نمایشگاه با حضور قاسم حاج محمدی،‌سیداحسان باقری مدیر خانه عکاسان ایران، محمدحسین حیدری مدیرعامل انجمن عکاسان انقلاب و دفاع‌مقدس، مرتضی سرهنگی، کمال‌الدین شاهرخ، عباس میرهاشمی، حمید فروتن، فرهاد سلیمانی، کوروش زارعی و جمعی از هنرمندان افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 قاسم حاج‌محمدی متولد سال 1325 است و از سال 1350 تاکنون در موسسه اطلاعات فعالیت می‌کند. او در ایام انقلاب که روزنامه‌ها در اعتصاب بودند به ثبت و ضبط روند پیروزی انقلاب پرداخت. گنجینه عکسهای وی تاکنون به نمایش در نیامده است. این عکسها نمایانگر فعالیت‌های انقلابی مردم طی تاسوعا، اربعین حسینی و بهمن‌ماه 57 است.

علاقه‌مندان برای بازدید از نمایشگاه «فصل بیداری» می‌توانند تا دوم اسفندماه همه‌روزه (به استثنای پنج‌شنبه‌ها و جمعه‌ها) از ساعت 9 تا 18 به نشانی خیابان سمیه، نرسیده به خیابان حافظ، حوزه هنری، گالری شماره یک خانه عکاسان مراجعه کنند.

تصاویری از مراسم افتتاح این نمایشگاه را مشاهده می‌کنید:

 

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۴۲۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق،نماد اقتدار کشور

آیت الله محمدی لایینی نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به دوم اردبیهشت روز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: این مجموعه و سازمان منشا خدمات، برکات و عزت افرینی‌ها و اقتدار نظام اسلامی است که در چند روز گذشته با نمایش قدرت، وعده صادق را به دشمانان دیکته کردند.

امام جمعه ساری دربخش دیگری ازخطبه‌های نماز، افزود: ورزشکاران ما یک جامعه ارزشی و ارزش مدار هستند به خصوص ورزشکاران ورزش‌های بومی که ۵ هزار شهید دفاع مقدس و ۱۰۰ شهید مدافع حرم از ورزشکاران هستند.

او گفت: موفقیت اخیر کشتی گیران کشور که اکثر این قهرمانان را مازندرانی‌ها تشکیل می‌دادند موجب شادی دل مردم و قلب رهبر معظم انقلاب شد که با پیام تبریک ایشان را به همراه داشت.

ایت الله محمدی لایینی افزود:اگر به آموزش و پرورش توجه نشود انقلاب فرهنگی به وجود نخواهد امد و با رها سازی سیستم آموزش و پرورش به غیرانتفاعی و بخش‌های خصوصی و شخصی، بخشی از آنها نگاه و التزام ارزشی و دینی و فرهنگ متعالی اسلامی را ندارند که باید اموزش و پرورش به مدارس دولتی قوی برگزدد و برون سپاری‌ها جمع شود.

نماینده ولی فقیه در استان با انتقاد از وضعیت استان در مورد زباله و پسماند، افزود: باید زباله‌های خشک و‌تر از مبدا تفکیک شود، زباله‌ای که به طلای سیاه می‌شناسند، اما برای مازندران به یک معظل تبدیل شده است.

ایت الله محمدی لایینی با تاکید بر اینکه مسئولان در فصل کشاورزی به فکر رفع دغدغه‌های کشاورزان باشند، گفت: فصل کشاورزی است و باید با تدابیر مناسب جامعه کشاورزی بدون دغدغه به کشاورزی بپردازند و مسئولان باید برای تامین اب زمین‌های کشاورزی تدبیر کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق،نماد اقتدار کشور
  • گالری گردی آخر هفته در نمایشگاه‌های جدید تهران
  • بازگشت به خانه در لنز دوربین عکاسان
  • معرفی نامزدهای اولین دوره جایزه داستان کوتاه گارنت
  • شمار قربانیان سیل در افغانستان به 66 نفر رسید
  • نامزدهای جایزه داستان کوتاه گارنت معرفی شدند
  • روایتی از توسل سردار شهید حجازی به حضرت زهرا (س)/ هرجا بود، روضه فاطمیه را می‌گرفت
  • درخواست اتاق بازرگانی از رهبر انقلاب برای تعطیلی شنبه ها
  • قابی کمتر دیده شده از رهبر انقلاب | تصویر به‌جامانده از بارگاه امام حسن مجتبی علیه‌السلام | عکس
  • بهترین فیلم‌های ایرانی دهه شصتی (+عکس)