Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - مهاباد- ايرنا- 12 طرح آموزشي، عمراني و خدماتي با 55 ميليارد و 300 ميليون ريال اعتبار طي پنجمين روز از دهه مبارک فجر در مياندوآب به بهره برداري رسيد.

به گزارش خبرنگار ايرنا، اين طرح ها که بيشتر در بخش مرحمت آباد مياندوآب به بهره برداري رسيد، شامل سه طرح عمران شهرداري چهاربرج است که زيرسازي معابر با چهار ميليارد و 100 ميليون ريال، آسفالت معابر شهري با پنج ميليارد و 400 ميليون ريال و لکه گيري و آسفالت با سه ميليارد و 100 ميليون ريال به بهره برداري رسيد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنين 21 واحد بهسازي مسکن روستايي به صورت نمادين در روستاي فيروزآباد از توابع بخش مرحمت‌آباد به بهره برداري رسيد.
رئيس بنياد مسکن انقلاب اسلامي مياندوآب در حاشيه بهره برداري از اين طرح به ايرنا گفت: اين واحدها با اعطاي تسهيلات قرض الحسنه در مجموع به مبلغ سه ميليارد و 150 ميليون ريال بهسازي شده است.
حق وردي هادي افزود: براي ساخت هر مترمربع از اين واحد ها پنج ميليون ريال هزينه شده که مبلغ تسهيلات اعطايي براي هر واحد 150 ميليون ريال بوده و بقيه آورده متقاضيان است.
وي اظهار کرد: هر کدام از اين واحدها به طور متوسط 120 مترمربع زيربنا دارد.
وي بيان کرد: در مياندوآب 40 درصد واحد هاي روستايي مقاوم سازي شده و اين شهرستان رتبه نخست کشوري را در مقاوم سازي مساکن روستايي به خود اختصاص داده است.
**بهره برداري از چهار واحد مسکن مددجويي کميته امداد امام خميني (ره)
افتتاح چهار واحد مسکن مددجويي کميته امداد امام خميني(ره) از ديگر طرح هاي مورد افتتاح در بخش مرحمت آباد است که با حضور مديرکل کميته امداد آذربايجان غربي و مسئولان شهرستان مياندوآب به بهره برداري رسيد.
رسول بخشي مدير کميته امداد امام خميني (ره) مياندوآب در اين زمينه به ايرنا گفت: براي ساخت اين واحدها در مجموع يک ميليارد و 50 ميليون ريال اعتبار به صورت مشارکتي از محل آورده شخصي، خيران و منابع امدادي هزينه شده است.
افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت در روستاي فسندوز از توابع بخش مرحمت آباد مياندوآب
مدير شبکه بهداشت و درمان مياندوآب در مراسم افتتاح اين طرح گفت: مرکز جامع سلامت در زميني به مساحت 560 متر مربع و در مدت يکسال ساخته و آبان ماه امسال به اتمام رسيده است.
سهراب حيدري افزود: براي ساخت اين طرح هفت ميليارد و 500 ميليون ريال هزينه شده که در مجموع با تجهيز آن به 10 ميليارد ريال افزايش يافته است.
2 طرح آموزشي در بخش مرحمت آباد مياندوآب کلنگ زني و يک طرح نيز به بهره برداري رسيد.
عمليات ساخت مدارس 6 کلاسه در روستاهاي منصور آباد و اسلام آباد بخش مرحمت آباد مياندوآب
بهروز تقي نژاد رئيس اداره آموزش و پرورش مرحمت آباد در اين خصوص به ايرنا گفت: هر کدام از اين مدرسه ها در زميني به مساحت 750 متر مربع و با برآورد اعتبار 15 ميليارد ريال به صورت مشارکتي توسط بنياد برکت ساخته مي شود.
وي افزود: منطقه مرحمت آباد 40 باب مدرسه دارد که چهار باب آن تخريبي بوده و 2 باب مدرسه خيرساز نيز با 40 درصد پيشرفت فيزيکي در حال ساخت است که سهم خيران به اتمام رسيده و براي تکميل آنها 9 ميليارد ريال اعتبار دولتي اختصاص يافته است.
همچنين 40 مدرسه بخش مرحمت آباد به سيستم گرمايشي استاندارد تجهيز شد که با اين اوصاف تمام مدارس اين بخش با بخاري نفتي خداحافظي کردند.
رئيس اداره آموزش و پرورش مرحمت آباد در اين باره هم به ايرنا گفت: در اين بخش 40 مدرسه با 237 کلاس در مقاطع مختلف تحصيلي وجود دارد و اين منطقه نخستين منطقه در بين 24 منطقه آموزش و پرورش آذربايجان غربي است که تمام مدارس آن به سامانه استاندارد هوشمند گرمايشي مجهز شده است.
تقي نژاد اظهار کرد: براي افتتاح اين سيستم در مجموع 16 ميليارد ريال اعتبار هزينه شده است.
به گزارش ايرنا، همزمان با دهه مبارک فجر امسال 68 طرح عمراني و پنج طرح سرمايه گذاري در شهرستان مياندوآب افتتاح و پنج طرح با اعتبار 204 ميليارد ريال کلنگ زني مي شود.
شهرستان مياندوآب در جنوب آذربايجان غربي واقع است و بيش از 277 هزار نفر جمعيت دارد.
9871/2093
خبر: زين العابدين شيخي ** تنظيم: پيمان پاکزاد ** انتشار: صابر چهرقاني
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۴۲۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط ۱۸۰ راس دام زنده قاچاق در میاندوآب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، حسین نجف زاده گفت: پرونده قاچاق ۱۸۰ راس گوسفند به ارزش هشت میلیارد و ۵۱۴ میلیون ریال در شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان میاندوآب رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی افزود: شعبه رسیدگی کننده پس از بررسی پرونده و ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط دام‌های کشف شده، متهم را به پرداخت هشت میلیارد و ۵۱۴ میلیون ریال جزای نقدی معادل ارزش ریالی این دام‌ها محکوم کرد.

نجف زاده گفت: شعبه همچنین با توجه به اینکه ارزش خودروی حامل دام کشف شده بیش از ارزش ریالی این دام‌ها است؛ متهم را به پرداخت هشت میلیارد و ۵۱۴ میلیون ریال معادل ارزش ریالی دام‌های قاچاق و در مجموع به پرداخت ۱۷ میلیارد و ۲۸ میلیون ریال محکوم کرد.

به گفته نجف زاده، با گزارش ماموران نیروی انتظامی پیرامون کشف دام قاچاق از یک کامیون، محموله دام‌ها به ظن قاچاق کشف و پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسالشده بود.

دیگر خبرها

  • دسترسی بزرگراه همت غرب تا خرداد سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه
  • افزایش ظرفیت منابع تامین آب شرب در شهرستان علی آباد کتول
  • بهره‌برداری از چمن مصنوعی پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • ضبط ۴۵ هزار نخ سیگار قاچاق در میاندوآب
  • ضبط ۱۸۰ راس دام زنده قاچاق در میاندوآب
  • ۸۰ هزار میلیارد ریال طرح عمرانی آماده بهره‌برداری در گناباد است
  • بهره برداری ازهشت طرح آموزشی، خدماتی و رفاهی دانشگاهی کاشان
  • پل صاحب روضات آماده بهره‌برداری است
  • دولت نسبت به بهره برداری به موقع سد دیورش رودبار اهتمام دارد