Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گفته منابع، استراتژیست سابق کاخ سفید قصد ندارد امروز سه‌شنبه به کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان آمریکا برود و این در حالی است که پیشتر احضاریه برای او صادر شده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، این نهاد از استیو بنن، استراتژیست سابق و ارشد کاخ سفید خواسته است تا در راستای تحقیقات مرتبط با مداخله ادعایی روسیه در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ شهادت بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او پیشتر در ۱۶ ژانویه در این کمیته حاضر شده بود اما پاسخ‌ها و گاها سکوت او برخی از اعضا را راضی نکرده بود. بنن در آن جلسه به سوالات مربوط به دوره فعالیت برای دونالد ترامپ پاسخی نداد و منجر شد تا احضاریه علیه‌ وی صادر بشود.    

مایک کوناوی، از جمهوری‌خواهان ارشد این کمیته دوشنبه به خبرنگاران گفت که انتظار دارد بنن از حکم احضاریه تبعیت کند و سه‌شنبه به سوالات پاسخ دهد. اما دو منبع مطلع گفتند بنن در جلسه امروز حاضر نمی‌شود و ممکن است او با اتهام اهانت به کنگره مواجه شود.   

استیو بنن هنوز اظهارنظری نکرده است. یکی از منابع می‌گوید کاخ سفید به بنن اجازه نداده است که به سوالات کمیته پاسخ دهد اما این اظهارات در حالی مطرح می‌شود که سارا هاکبی سندرز، سخنگوی کاخ سفید پس از جلسه ماه ژانویه گفته بود "هیچکس" او را مجبور نکرد تا در پاسخ به سوالات شفاف‌سازی نکند؛ البته این بستگی به آن دارد که سوالات چگونه مطرح شده باشند.

کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان آمریکا یکی از سه کمیته کنگره است که در کنار شورای ویژه وزارت دادگستری آمریکا به اتهام نفوذ روسیه در انتخابات رسیدگی می‌کند. در همین حال یک منبع دیگر می‌گوید، بنن به تمام سوالات تیم تحقیقاتی شورای ویژه رابرت مولر پاسخ خواهد داد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۴۲۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه جدید دادگاه پسران معاون مستعفی قوه قضائیه / مازراتی ، پورشه و بنز متعلق به چه کسی بود؟

سومین جلسه در سال ۱٤۰۳ از دادگاه رسیدگی به اتهامات فرزندان معاون مستعفی قوه قضائیه (محمد مصدق) برگزار شد.    خبرگزاری روابط عمومی قوه قضائیه (میزان)، این جلسه دادگاه را اینگونه گزارش داده است:

سومین جلسه در سال ۱٤۰۳ از دادگاه رسیدگی به اتهامات فرزندان معاون سابق قوه قضائیه به ریاست قاضی فرخ نیا در دادسرای رسیدگی به جرایم اقتصادی برگزار شد.   در این جلسه متهم ح.‌ی به دفاع از خود پرداخت و اتهام جرم حمل، نگهداری و استعمال ماده مخدر موسوم به گل را قبول کرد و هزینه سنگینی صرف مواد را پذیرفت.   وی پس از برعهده گرفتن مواد مخدر، مقادیر کشف شده گل را بیش از ۱۱ گرم دانست که برای مصرف در یک مهمانی تهیه کرده بوده است؛ با این حال قاضی اعلام کرد که آزمایش اعتیاد متهم نیز مثبت بوده است.   متهم ح.‌ی که به گفته خودش بیشترین اعترافات علیه پسران معاون سابق قوه قضائیه را داشت، گفت من حتی دوستانم را در مواجهات رو در رو توجیه می‌کردم که همه چیز را تایید کنند.   این متهم همکاری خود را با متهم ا. م. م از سال ۹۲ اعلام کرد.   متهم ح.‌ی که وکیلش با ۲ متهم دیگر یکی است مانند م. ص. م گفت که اموال ضبط شده توسط ضابطان قضایی متعلق به دیگران است و از قاضی خواست تا آن‌ها را پس از حسابرسی پس بدهند.   در حالیکه در جلسه قبل متهم م. ص. م مدعی شده بود در هیچ‌یک از اموال کسب شده از مسیر نامشروع با دیگر متهمان سهم ندارد، متهم ح.‌ی در پاسخ به سوال قاضی که پرسید خودروی مازراتی خودرو پورشه و بنز متعلق به کیست پاسخ داد: این اموال متعلق به دو پسر معاون سابق قوه قضاییه است که با زمزمه وکیل، ادعای خود را اصلاح و نام م. ص. م را حذف کرد.   این متهم درباره مالکیت ۳۶ واحد ملک کامرانیه، ۲ ویلا در پلور، خودروهای لکسوس و ۲۰۷ اظهار بی‌اطلاعی کرده و گفت که وکیلش به این سؤالات پاسخ می‌دهد، اما وکیل نیز از پاسخ به این سوالات خودداری کرد.   این متهم اجاره خانه‌ای در خیابان فرشته به نام خود را تایید کرد، اما درباره اینکه لوازم آن خانه چقدر ارزش داشته و اینکه هم‌اکنون کجا هستند، اظهار بی‌اطلاعی کرد. علاوه بر این موارد ح‌ی مدعی شد که بخشی دیگری از این اموال متعلق (مجموعه) بوده است.   در ادامه جلسه دادگاه قاضی پرسید که مجموعه دقیقا چه کسانی هستند؟   متهم در پاسخ به قاضی گفت: «دو فرزند معاون اول اسبق و من»   وی مبلغ پرداخت شده برای مواد مخدر از نوع گل را هم در ابتدا حدود ۳۰۰ میلیون برای ۲ سال عنوان کرد و در ادامه گفت: «مبلغ دقیق را نمی‌داند و کارشناس پرونده باید قیمت آن را اعلام کند.» کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • نتایج اولیه نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می‌شود
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته سرمایه‌گذاری بانک دی در سال جاری
  • در شش ماه گذشته در یک جنگ دو مرتبه شکست اطلاعاتی خوردیم + فیلم
  • داوطلبان کنکور ۱۴۰۳ به چند سوال در چند دقیقه باید پاسخ دهند؟
  • بخش املاک دیوار و شیپور مسدود می‌شود
  • حزب‌الله انتقام شهادت یک رزمنده خود را گرفت
  • کمیته انضباطی حسینی را محکوم کرد؛ یک جلسه محرومیت قطعی شد
  • جلسه جدید دادگاه پسران معاون مستعفی قوه قضائیه / مازراتی ، پورشه و بنز متعلق به چه کسی بود؟
  • رای اعضای شورای شهر به استیضاح شهردار ارومیه
  • شورای شهر رأی به استیضاح شهردار ارومیه داد