Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول حوزه فرق و مذاهب اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: شجره طیبه خاندان عصمت و طهارت(ع) نقطه وحدت و تقریب شیعه و سنی جهان اسلام است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تایبادخبر، حجت الاسلام والمسلمین علی کریم پور، در شب شعر اهل بیت(ع) با محوریت بانوی بهشت حضرت فاطمه زهرا (س) که به مناسبت دهه مبارک فجر دیشب در محل سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی تایباد برگزارشد، اظهارکرد: در برهه کنونی جهان اسلام نیاز به تقریب و درک و فهم مشترک از همدیگر دارد و در نشستهای تقریبی پشت مستکبرین و استکبار جهانی و صهیونیزم غاصب می لرزد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: متاسفانه وضعیت امروز دنیای اسلامی خوشایند نیست و در بیشتر کشورهای اسلامی قتل، آدم کشی و غارت مشهود است. سرنخ همه جنایتهای کنونی در دنیای اسلام بدست استکبار جهانی و اسرائیل غاصب است.

 

حجت الاسلام والمسلمین کریم پور افزود: دشمن به دنبال این است که چهره رحمانی پیامبر عظیم الشان اسلام را چهره ای خشن معرفی کند.

 

مسئول حوزه فرق و مذاهب اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: به برکت انقلاب اسلامی و خون شهدا امسال سومین سال برگزاری کنگره شعر آئینی مذاهب اسلامی در باب اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است که مورد استقبال شاعران و شعر دوستان شیعه و سنی قرار گرفته است.

 

وی ادامه داد: بحمدالله شجره طیبه خاندان عصمت و طهارت(ع) نقطه وحدت و تقریب شیعه و سنی جهان اسلام است و امروز ما نیاز به این ایده و تفکر تقریب داریم و آنچه که پشت دشمن اسلام را می لرزاند همین تفکر تقریبی است.

 

امام جمعه اهل سنت شهرستان مرزی تایباد نیز دراین مراسم گفت: درخت انقلاب اسلامی که درسال ۵۷ نهال آن به دست حضرت امام خمینی(ره) کاشته شد امروز به اوج کمال خود یعنی چهل سالگی رسیده است و همه ما باید قدردان انقلاب و نظام اسلامی باشیم که به دست امام راحل و عظیم الشان به پیروزی رسید زیراکه این نظام اسلامی برگرفته از آیات نورانی کلام وحی و مایه مباهات دنیای اسلام است.

 

مولوی غلام نبی توکلی با بیان انواع توطئه ها و ترفندهای دنیای کفر علیه ارزشهای اسلامی و دینی و قرآنی جهان اسلام ادامه داد: امروز دشمن اسلام را نمی خواهد و ایران اسلامی را منهای اسلام می خواهد.

 

امام جمعه اهل سنت شهرستان تایباد افزود: فاطمه زهراء(س) و خاندان عصمت و طهارت(ع) نقطه اشتراکی و مورد وثوق و احترام همه مسلمانان جهان است.

 

وی افزود: شب شعر حضرت زهرا(س) بانوی بهشت خاری است در چشم دشمنان اسلام و قرآن عظیم الشان، زیرا حضرت زهرا(س) و اهل بیت پیامبر مردم را دعوت به اخلاق حسنه و ارزشهای اسلامی می کنند.

 

در این مراسم تعدادی از شعرای تشیع و تسنن شهرستانهای تایباد و باخرز به ارائه اشعار زیبای خود در مدح حضرت فاطمه زهراء(س) پرداختند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۴۲۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلزله سیرچ را لرزاند؛ اعزام ۲ تیم امدادونجات به منطقه

زلزله‌ای به بزرگی ۴.۶ ساعت ۱۷:۰۴ عصر امروز حوالی سیرچ در استان کرمان را لرزاند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، زلزله‌ای به بزرگی 4.6 ساعت 17:04 عصر امروز حوالی سیرچ در استان کرمان را لرزاند.

رضا فلاح مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان در گفت‌وگو با تسنیم، اظهار داشت: ساعت 17:04عصر امروز زلزله‌ای به بزرگی 4.6 ساعت 17:04 حوالی سیرچ در استان کرمان را لرزاند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان افزود: در پی این حادثه 2 تیم امدادونجات برای ارزیابی میزان خسارات احتمالی به روستاهای نزدیک کانون زلزله اعزام شده‌اند‌ و تمامی پایگاه‌های هلال‌احمر استان به حالت آماده باش درآمدند.

محل وقوع: استان کرمان - حوالی سیرچ

تاریخ و زمان وقوع به وقت محلی: 17:04 ، 1403/02/12

طول جغرافیایی: 57.4

عرض جغرافیایی: 30.4

عمق زمین‌لرزه: 10 کیلومتر

نزدیک‌ترین شهرها:

27 کیلومتری سیرچ (کرمان)

29 کیلومتری شهداد (کرمان)

34 کیلومتری کرمان (کرمان)    

نزدیکترین مراکز استان:

34 کیلومتری کرمان

323 کیلومتری بیرجند

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • زلزله سیرچ را لرزاند؛ اعزام ۲ تیم امدادونجات به منطقه
  • ایران اسلامی به حاکمیت عقل و عدل در جهان نزدیک شده است
  • امروزه غزه به مساله اول جهان اسلام تبدیل شده است
  • دنیای امروز نظاره‌گر پیاده شدن اسلام ناب محمدی در دانشگاه‌های غرب است
  • گفتمان انقلاب و ولایت در سراسر جهان تاثیرات گسترده داشته است
  • عملیات وعده صادق شمشیر زهرآگین بر قلب دشمن نشست
  • طراحی سامانه «آی محسن» برای کمک به محرومین جهان اسلام
  • شهریاری: ظرفیت جهان اسلام را برای کمک به غزه استفاده بگیریم
  • گسترش همکاری‌های مذهبی - فرهنگی در دستور کار ایران و ازبکستان
  • ولایت‌محوری گام نهادن در مسیر اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است