Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-03-29@13:14:38 GMT

پیش فروش سکه آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۴۳۱۰۰

صراط:  پیش بینی بانک ملی از استقبال مردم در طرح پیش فروش سکه طبق آنچه مسعود خاتونی عضو هیات مدیره بانک ملی ایران گفته، این است که در طرح پیش فروش سکه که از ساعت 7 صبح امروز 17 بهمن در شعب منتخب این بانک آغاز می شود حدود 16 میلیون قطعه سکه فروخته و بیش از یک میلیون نفر مراجعه کنند.

به گزارش تسنیم، گفتنی است، متقاضیان ١٨ سال به بالا با ارائه کارت ملی می‌توانند برای ثبت نام سکه تمام‌بهار آزادی با سررسید ٦ ماه و یک سال اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرکل ریالی و نشر بانک مرکزی در همین ارتباط با بیان اینکه طرح پیش‌فروش سکه از روز سه‌شنبه با ١٣١٢ شعبه منتخب بانک ملی در سراسر کشور آغاز می‌شود، گفت: پیش‌خرید برای همه افراد بالای ١٨ سال با کارت ملی امکان‌پذیر است. در مرحله ثبت‌نام یک‌میلیون تومان با سررسید ٦ماهه و یک‌ساله انجام می‌شود. قیمت مابه‌التفاوت به‌نرخ روز است ولی با تخفیف ٩ درصد برای سررسید یک‌ساله و ٤ درصد برای سررسید ٦ماهه است.

رحیمی با بیان اینکه پیش‌فروش سکه مشمول مالیات بر ارزش افزوده دریافت نمی‌شود، گفت: بازده یک‌ساله پیش‌فروش ١٥ درصد است بنابراین در عمل بیشتر از ٩ درصد سود به خریداران برای سرمایه گذاری یک‌میلیون تومانی می‌رسد.

به گزارش تسنیم، بانک ملی اعلام کرده که حسب دستور بانک مرکزی قرار است پیش‌فروش سکه در شعب منتخب بانک ملی ایران در سراسر کشور با هدف تعادل‌بخشی به بازار، گسترش عرضه و سهولت دسترسی عموم مردم صورت گیرد.

هموطنان گرامی می‌توانند شعبه مورد نظرخود را از طریق سایت و یا کانال بانک ملی ایران انتخاب و در زمان مقرر اقدام به پیش‌خرید سکه نمایند.

برای مشاهده اسامی شعب منتخب پیش‌فروش سکه اینجا کلیک کنید.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۴۳۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری از پنجشنبه ۹ فروردین ماه

تین نیوز

پیش فروش بلیت قطارهای مسافری برای بازه زمانی ۱۸ تا ۳۱ فروردین از روز پنجشنبه ۹ فروردین آغاز می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، پیش فروش بلیت برای بازه زمانی ۱۸ تا ۳۱ فروردین در همه محورها (مسیرهای رفت تا تاریخ ۱۴۰۳/۱/۳۱ و مسیرهای برگشت تا تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱) ، از ساعت ۹ صبح روز پنج شنبه ۹ فروردین، صرفا از طریق سکوهای مجاز فروش اینترنتی بلیت آغاز می شود.

همچنین پیش فروش حضوری بلیت های این بازه زمانی از ساعت ۱۳ روز پنج شنبه ۹ فروردین، از طریق مراکز مجاز فروش حضوری و از میان بلیت های باقی مانده انجام می شود.

هموطنان برای کسب اطلاعات بیش تر می توانند به صورت شبانه روزی با سامانه اطلاع رسانی راه آهن به شماره ۰۲۱۵۱۴۹ تماس بگیرند یا به پایگاه اینترنتی rai.ir مراجعه کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • آغاز پیش فروش نمایش «کمی کمتر بدزدین»
  • آغاز فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز 
  • پیش فروش نمایش «طلوع خونین» آغاز شد
  • پیش فروش نمایش طلوع خونین آغاز شد
  • روسیه برای دریافت پول فروش نفت به مشکل خورد
  • آغاز پیش فروش بلیت قطار‌های مسافری از فردا
  • آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری از فردا
  • آغاز فروش بلیت قطار‌های فروردین از پنجشنبه
  • آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری از پنجشنبه ۹ فروردین ماه
  • آغاز پیش فروش بلیت قطار‌های مسافری از پنج شنبه ۹ فروردین