Web Analytics Made Easy - Statcounter

دهه فجر یادآور رشادت‌های ملتی است که در دفاع از ارزش ها و آرمان های خود همواره پیرو ولایت و رهبری بوده است و اکنون در سی و نهمین طلیعه پیروزی انقلاب گلزار شش شهید شهرستان لنده که 30سال چشم انتظار ساماندهی بودند افتتاح شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرلنده، دهه فجر یادآور رشادت‌ها، فداکاری‌ها و شهادت‌طلبی‌های ملتی خداجوی و پیرو ولایت و رهبری است که با ایثار و فداکاری خود این انقلاب را پس از گذشت چهار دهه در برابر طوفان های سهمگین مقتدر و استوار نگه داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

در سی و نهمین طلیعه پیروزی انقلاب اسلامی یکی از مهمترین اقدامات صورت گرفته در راستای رفع نگرانی خانواده های معظم شهدا ساماندهی گلزار شهدای روستایی در شهرستان لنده در یکسال گذشته بوده است.

 

به مناسبت دهه پر فروغ فجر بیش از شش گلزار شهید در روستاهای شهرستان لنده با حضور مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح و به بهره برداری رسیده است.

 

 

محمود داربام مسئول ایثارگران استانداری کهگیلویه وبویراحمد در حاشیه افتتاح گلزار شهدا گفت: بیش از551گلزار شهید در سطح استان وجود دارد که از این تعداد421گلزار ساماندهی و 130گلزار هنوز ساماندهی نشده است.

 

 

در ادامه نیز سید محمد تقی افرازیان از ساماندهی شش گلزار شهید در شش ماهه گذشته خبرداد و گفت:  گلزار شهید رسول کریمی زاده در روستای مله شیتاب، شهید یداله پوزان در روستای مله آب گاوان، شهید محمد کریم خوشقدم روستای بیشه ای، شهید محمد نازی روستای رچ، شهید ابراهیم نوربخش روستای پاتاوه و شهید مندی عسکری روستای دره زنگ در شش ماهه گذشته ساماندهی شدند.

 

 

وی تاکیدکرد: هزینه ساماندهی این شش گلزار شهید مبلغی افزون بر یک میلیارد و 200میلیون ریال می باشد که از محل اعتبارات بنیاد شهید پرداخت شده است.

 

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان لنده از خرید یک باب منزل مسکونی جهت استقرار اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران به مبلغ یک میلیاردو 200میلیون ریال در شهر لنده نیز خبرداد.

 

ادامه تصاویر را می توانید در زیر مشاهده نمایید:

 

                                                    انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۴۳۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری زمین به خانواده شهدا و ایثارگران انجام شود

احمد محمدی زاده در نشست مسئولان استان با معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار داشت: سال گذشته و امسال، تمرکز فعالیت‌های ترویجی در حوزه ایثار و شهادت در استان بوشهر، در مدارس و دانشگاه هاست.

وی افزود: پارسال با اقداماتی که آموزش و پرورش با همکاری سپاه انجام داد، حال و هوای مدارس و دانشگاه‌ها به سمت تقویت فرهنگ ایثار و شهادت رفت و در ۶۰ مدرسه شهر بوشهر میزبان شهدای گمنام بودیم.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: در بسیاری از مدارس استان بوشهر، مراسمات یادواره شهدای دانش آموزی و شهدای فرهنگی با کیفیت مطلوبی برگزار شد که امسال نیز تداوم دارد.

محمدی زاده با بیان اینکه، مقام معظم رهبری بر تجلیل از همسران شهدا تاکید دارند گفت: این مهم در استان بوشهر، جزو اولویت هاست و برنامه ریزی مناسبی صورت گرفته است.

وی با اشاره به جایگاه آزادگان ابراز داشت: سال گذشته، آزادگانی که در رژیم منحوس پهلوی شکنجه شدند، تجلیل شدند و امسال این موضوع با شتاب بیشتری ادامه دارد.

استاندار بوشهر در ارتباط با واگذاری زمین به خانواده شهدا و ایثارگران گفت: باید تا پایان امسال واگذاری زمین به تمام فرزندان و همسران شهدا و نهایتا ایثارگران با دقت و حساسیت انجام شود.

وی اضافه کرد: در استان، کار‌های خوبی در واگذاری زمین انجام شده و باید شتاب بیشتری به موضوع داده شود.

محمدی زاده تصریح کرد: به اندازه کافی زمین در استان بوشهر داریم که به شهر‌ها الحاق شده و مشکلی در واگذاری زمین نداریم.

وی با بیان اینکه به حوزه‌های هنری ماندگار در عرصه ایثار و شهادت، کمتر پرداخته شده گفت: مردان بزرگی مثل شهید ماهینی، شهید ستاری، شهید دوران، شهید یاسینی، شهید بابایی و شهید مهدوی و شهید حمایتی و ... از شهدای شاخصی هستند که باید در سطح ملی معرفی شوند.

استاندار بوشهر با تاکید بر اینکه به نوکری کردن خانواده شهدا افتخار می‌کنیم خاطر نشان کرد: مدیران استان بوشهر، همواره قدردان شهدا هستند و هر کاری برای این خانواده شهدا کنیم، باز هم کم است.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • یادواره شهدای روستای سرخا پایین بندرعباس
  • واگذاری زمین به خانواده شهدا و ایثارگران در استان بوشهر انجام شود
  • برگزاری مراسم روز شهدای ورزشکار در گلزار شهدای بهشت زهرا(س)
  • نصب تابلو تمثال شهدا در ورودی شهرلنده
  • واگذاری زمین به خانواده شهدا و ایثارگران انجام شود
  • رژیم صهیونیستی روز به روز به پایان خود نزدیک‌تر می‌شود
  • مزین شدن مبادی ورودی شهر «لنده» به تصویر شهدا+ تصاویر
  • نواختن زنگ حماسه و ایثار در مدرسه ای در روستای چاه ملک خوروبیابانک
  • مشارکت فرمانداران در کنگره ۱۲ هزار شهید شهرستان‌های استان تهران
  • بزرگداشت شهید حسین انتظاریان اردکانی در عقدا