Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@21:24:55 GMT

در دهه فجر امسال 238 پروژه در کبودراهنگ افتتاح می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۴۳۲۹۶

در دهه فجر امسال 238 پروژه در کبودراهنگ افتتاح می‌شود

در دهه فجر امسال 238 پروژه با اعتباری بالغ بر 112 میلیارد تومان و اشتغالزایی 275 نفر در شهرستان کبودراهنگ به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرماندار شهرستان کبودراهنگ در گفت‌وگو با  کورنگ، ضمن گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: 7 پروژه نیز با اعتباری بالغ بر 45 میلیارد و 120 میلیون تومان در این شهرستان کلنگ‌زنی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احسان قنبری افزود: مهمترین پروژه‌ها شامل افتتاح فولاد راد، تولید مقاطع فولادی (میلگرد) با اعتباری بالغ بر 88 میلیارد تومان با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و در فاز اول با اشتغالزایی 170 نفر در شهرک صنعتی ویان، گازرسانی به 6 روستا از روستاهای باقیمانده بخش گل‌تپه که همه روستاهای بالای 20 خانوار از نعمت گاز بهره‌مند شدند و پایان جشن گازرسانی در روستاها را خواهیم داشت با اعتبار 2 میلیارد و 500 میلیون تومان، 11 پروژه بهداشتی و درمانی با اعتبار یک میلیارد و 850 میلیون تومان که هزار و 800 متر به فضای بهداشتی و درمانی اضافه می‌شود، افتتاح مجتمع خدماتی رفاهی ایران‌زمین با اعتبار 2 میلیارد و 800 میلیون تومان با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و 17 نفر اشتغالزایی، 3 مدرسه در بخش مرکزی کبودراهنگ، بخش گل‌تپه و بخش شیرین‌سو با اعتبار 650 میلیون تومان، افتتاح گلخانه با اعتبار 250 میلیون تومان، افتتاح مرغداری با اعتبار یک میلیارد تومان در دهه فجر افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: 60 پروژه با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 500 میلیون تومان در بخش گل‌تپه، 20 پروژه با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 300 میلیون تومان در بخش شیرین‌سو در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسند.

قنبری در ادامه افزود: در ایام‌ا... دهه فجر بیش از 2 هزار و 60 برنامه فرهنگی در مساجد، مدارس و... انجام می‌شود و 17 کمیته شامل کمیته روستایی، کمیته دانش‌آموزی و فرهنگیان، کمیته مساجد و تشکل‌های مذهبی، کمیته ورزش، کمیته اصناف، کمیته دانشجویی، کمیته کارگری، کمیته ایثارگران، کمیته امور بانوان، کمیته آذین‌بندی، کمیته کودک و نوجوان، کمیته تعاون، کمیته نظارت و ارزیابی، کمیته اطلاع‌رسانی، کمیته بسیج و نیروهای مسلح، کمیته افتتاح پروژه‌هاو کمیته فرهنگی مسئولیت برگزاری برنامه‌های دهه فجر را در این شهرستان بر عهده دارند.

وی همچنین اذعان داشت: غبارروبی گلزار شهدای شهری و روستایی را در ایام‌ا... دهه فجر داریم که مزار تمامی شهدا با حضور مسئولان و مردم عطرافشانی و غبارروبی خواهد شد.

فرماندار کبودراهنگ همچنین به دیگر پروژه‌ها و برنامه‌های ایام‌ا... دهه فجر در این شهرستان اشاره کرد و افزود:‌این پروژه‌ها و برنامه‌ها شامل:

دیدار با امام‌جمعه و جلسه درس اخلاق
افتتاح نمایشگاه کاریکاتور مسئولان شهرستان
احداث خط فشار قوی متوسط نیروگاه خورشیدی کردآباد
یادواره سردار شهید حسین نوری و شهدای روستای داق‌داق‌آباد
یادواره شهدای کوریجان
یادواره شهدای روستای دستجرد
شرکت در نماز عبادی ـ سیاسی نماز جمعه

*افتتاح پروژه‌های عمرانی بخش گل‌تپه 14 بهمن‌ماه

آبرسانی به روستای مخور
بهسازی معابر روستای کلیک
افتتاح اقامتگاه گردشگری روستای سراب
افتتاح خانه بهداشت روستاز گزل ابدال
افتتاح مدرسه برکت روستای ایلانلو
دیدار با خانواده شهدا
جشن انقلاب مسجد تکیه کبودراهنگ

*افتتاح پروژه‌های برخی روستاهای بخش مرکزی با حضور قیاسی، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع 15 بهمن‌ماه

افتتاح مجتمع خدمات رفاهی ایران‌زمین روستای کوریجان
افتتاح کارخانه کاویان پودر شهرک صنعتی ویان
آسفالت معابر روستای نورآباد
دیدار مردمی و جشن انقلاب مسجد امام زمان(عج)

*ادامه افتتاح پروژه‌های بخش مرکزی 16 بهمن‌ماه

آبرسانی به روستای ایده‌لو
آسفالت معابر روستای قوره جینه
افتتاح خانه پزشک روستای کوهین
دیدار با خانواده‌های معظم شهدانایب رئیس هئیت و مربی کاراته کبودراهنگ:درخشش کاراته کاران کبودراهنگی در مسابقات قهرمانی بانوان استان همدان و انتخابی مسابقات کشوری
جشن انقلاب مهدیه کبودراهنگ
*افتتاح برخی پروژه های بخش گل تپه با حضور استاندار 17 بهمن
افتتاح اقامتگاه گردشگری روستای سراب
افتتاح گاز رسانی به 6روستای بخش گل تپه و جریان گاز رسانی ی

روستای ایلانلو

-دیدار مردمی

-جشن انقلاب مسجد امام حسین کبودراهنگ

 

 

*افتتاح پروژه‌های عمرانی بخش شیرین‌سو 18 بهمن

افتتاحیه جشنواره قرآنی
آبرسانی به روستای آقکند
آسفالت معابر روستایی
افتتح مرکز جامع سلامت شیرین‌سو
افتتاح اقامتگاه پزشک شیرین‌سو
احداث پایگاه مقاومت بسیج
اصلاح شبکه برق‌رسانی
افتتاح مرکز سلامت روستای ازوندره
افتتاح مدرسه عصمت شیرین‌سو
جشن انقلاب در مسجد امیرالمؤمنین کبودراهنگ

*اجرای برنامه‌هایی به مناسبت دهه فجر در پایگاه هوایی شهید نوژه و کبودراهنگ با حضور شاهرخی، معاون سیاسی ـ امنیتی و اجتماعی استاندار 19 بهمن‌ماه

صبحگاه مشترک در پایگاه هوایی شهید نوژه
کلنگ‌زنی ساختمان مجتمع خیّری معلولان شهر کبودراهنگ
افتتاح کارگاه خیاطی مددجویان بهزیستی
غبارروبی گلزار شهدا
جشن انقلاب مسجد اعظم

*جمعه 20 بهمن شرکت در نماز عبادی ـ سیاسی جمعه و جشن انقلاب در مسجد جامع کبودراهنگ

*افتتاح بخش دیگری از پروژه‌های روستای بخش مرکزی با حضور مهندس عراقی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار

افتتاح مرغداری روستای قزلجه کوهین
آبرسانی به روستای واشور
بهسازی و آسفالت معابر روستای قورجینه
دیدار مردمی روستای قورجینه
جشن انقلاب مسجد جامعه کبودراهنگ

وی در پایان افزود: برنامه‌های ایام‌ا... دهه فجر امسال باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار خواهد شد و یکبار دیگر مردم و مسئولان با اسلام و انقلاب بیعت خواهند کرد و اتحاد و همدلی خود را به جهانیان ثابت خواهند کرد.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۴۳۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح زائرسرای ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد

زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد با حضور سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد در مشهد مقدس افتتاح شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد،سید مرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد کشور در مراسم افتتاح  زائرسرای «کرامت 2» ویژه مددجویان کمیته امداد  که در مشهد برگزار شد با تاکید بر ضرورت حفظ عزت و کرامت مددجویان، گفت: مددجویان ولی‌نعمتان ما هستند و وظیفه داریم زمینه بهترین برنامه فرهنگی یعنی زیارت امام رضا (ع) را برای این خانواده‌ها فراهم کنیم.

وی افزود: برای ساخت این مجموعه اقامتی شهرداری، شورای شهر و همه دستگاه‌ها پای کار آمدند و این پروژه با الگوگیری از زائرسرای کرامت یک به اتمام رسید و امروز شاهد افتتاح آن هستیم.

بختیاری با بیان اینکه زائرسرای شماره یک کرامت در سال 1401 میزبان 14 هزار 161 زائر و 105 گروه اردویی بود، اضافه کرد: این عدد در سال 1402 به 18 هزار و 63 مددجو افزایش یافت که با افتتاح مجموعه شماره 2 کرامت باید برای میزبانی از 40 هزار زائر برنامه‌ریزی کنیم تا مددجویان به همراه خانواده‌های خود به زیارت امام هشتم(ع) مشرف شوند.

رئیس کمیته امداد، خدمت به مددجویان را افتخار همه امدادگران در کمیته امداد عنوان کرد و گفت: باید همان‌گونه که برای فرزندان خود قدم برمی‌داریم برای این عزیزان هم قدم برداریم و همه عوامل کمیته امداد باید عزت و کرامت مددجویان را مدنظر داشته باشند.

بختیاری با اشاره به اینکه این زائرسرا امکان افزایش 50 درصدی زیارت مددجویان را فراهم کرده است، افزود: زائرسرای کرامت 2 سالانه 20 هزار مددجو را پذیرا خواهد بود گفت: کمیته امداد یکی از نهادهای پیشران در اشتغال کشور است.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • افتتاح نمایشگاه وقف
  • برگزاری میزخدمت و بررسی مشکلات بخش گل تپه با حضور نماینده مردم شهرستان‌های کبودراهنگ
  • افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال | گره کور بزرگراه بسیج باز می شود
  • افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال | ویژگی های این معبر جدید پایتخت
  • افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال | این بزرگراه شرق تهران را از دست کامیون های سنگین خلاص می کند
  • افتتاح چند طرح بهداشتی در تویسرکان و کبودراهنگ
  • افتتاح زائرسرای ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد
  • سقف تسهیلات اشتغال امسال افزایشی ندارد
  • انتقال آب از سد تالوار به بهار و کبودراهنگ ۱۰۰۰ میلیارد اعتبار می‌خواهد
  • افتتاح خانه بهداشت روستای لوتک شهرستان هامون