Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  ؛آرین عزیزی و ارشیا صالحی فردو ورزشکار قصرشیرینی صاحب گردن آویز نقره و برنز شدند.
این ورزشکاران که به اردوی تیم ملی هم دعوت شده اند امروز در میان استقبال مردم سر پل ذهاب وارد این شهر شدند.
در شهرستان زلزله زده سرپل ذهاب ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های مناسبی در رشته رزمی ووشو وجود دارد که نیاز است زمینه‌های پیشرفت برای جوانان بااستعداد این شهرستان فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

    انتهای پیام/پ   مسابقه های ووشو قهرمانی کشور    

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۴۳۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت ۶ نفر از ابتدای طرح نوروزی در خراسان رضوی/ کاهش ۸ درصدی سفرها

ایسنا/خراسان رضوی رئیس پلیس‌راه خراسان رضوی از فوت ۶ نفر از هموطنان از ابتدای طرح نوروزی در راه‌های استان خبر داد.

سرهنگ حسین میش‌مست در گفت‌وگو با ایسنا در وضعیت سفرها به خراسان رضوی و مشهد اظهار کرد: سفرها از ۲۴ اسفند ماه آغاز شده و در ورودی و خروجی‌های مشهد شاهد ترافیک تردد خودروها هستیم.

وی افزود: در مقایسه با وضعیت مشابه در سال گذشته که در این ایام ماه مبارک رمضان را نداشتیم، سفرها در خراسان رضوی در سال جاری ۸ درصد کاهش داشته است، اما آهنگ سفر و مسافرت در خراسان رضوی آغاز شده است. پلاک‌هایی که وارد خراسان رضوی می‌شوند اغلب غیربومی هستند. همچنین همشهری‌ها و هم‌استانی‌های ما به آرامی در حال خارج شدن از مشهد و خراسان رضوی هستند.

رئیس پلیس‌راه خراسان رضوی تصریح کرد: پیش‌بینی ما این است که از دوشنبه ظهر، ۲۸ اسفند ماه، سفرها در ورودی‌ها و خروجی‌های مشهد به اوج خواهد رسید.

میش‌مست در خصوص تصادف‌های منجر به فوت و جرح در استان از ابتدای طرح نوروزی تصریح کرد: متاسفانه از ابتدای طرح نوروزی که از ۲۴ اسفند ماه آغاز شده، ۶ نفر از هموطنان‌مان در راه‌های خراسان رضوی فوت کرده‌اند. شنبه ۲۶ اسفند ماه ۳ حادثه در خراسان رضوی داشتیم. یک پیرمرد ۸۰ ساله در یکی از روستاهای شهرستان سبزوار بر اثر واژگونی وانت پیکان جان خود را از دست داد. در مسیر چناران و در حاشیه جاده، یک کودک خردسال ۴ ساله در حین دویدن به سمت جاده، با یک وسیله نقلیه برخورد و درجا فوت کرد.

وی اضافه کرد: همچنین روز گذشته در مسیر شهرستان بردسکن به کاشمر، انحراف به چپ یک وانت‌نیسان و برخورد با یک دستگاه پژو منجر به فوت هر ۲ سرنشین پژو شد.

رئیس پلیس‌راه خراسان بیان کرد: در روز ۲۴ اسفند ماه در مسیر شهرستان مه‌ولات یک نفر بر اثر واژگونی خودرو فوت کرد و یک واژگونی دیگر در مسیر شهرستان سبزوار رخ داد که منجر به فوت سرنشین خودرو شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • طنین کلام الله مجید در دارالعباده
  • آغاز کار تیم‌‌های سحاب هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی از فردا
  • طرح تلاوت ملی نوجوانان و جوانان در استان سمنان برگزار شد
  • ایران میزبان مسابقات کوراش قهرمانی آسیا شد
  • سرپل‌ذهاب هشتمین شهر باستانی جهان
  • معرفی فرمانده انتظامی جدید شهرستان فیروزه
  • فوت ۶ نفر از ابتدای طرح نوروزی در خراسان رضوی/ کاهش ۸ درصدی سفرها
  • بارش کم رمق باران در چند شهرستان خراسان رضوی
  • اجرای پاتوقی گروه‌های سرود نوجوانان کشور در حرم مطهر رضوی
  • به هشتمین شهر باستانی جهان سفر کنید