Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-06@02:22:31 GMT

افشاگری جباری درباره استقلال در برنامه نود

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۴۳۳۷۰

ساعت24-مجتبی جباری در برنامه نود در مورد نحوه جدایی از تیم فوتبال استقلال توضیحاتی را بیان کرد.

مجتبی جباری بازیکن سابق استقلال مهمان این هفته برنامه نود بود. او در مورد نحوه فسخ قرارداد با باشگاه استقلال گفت: در ابتدای فصل هیچ بحثی سر قرارداد نداشتم. علیرضا منصوریان با من تماس گرفت و گفت: به استقلال بیا و هنگام بستن قرارداد، متن آن را کامل نخواندم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: می‌دانستم طرفداران زیادی دارم و می‌خواستم دوباره فضای پر تماشاگر را تجربه کنم. خودم گفتم اول تست پزشکی بدهم، اما منصوریان اصرار داشت زودتر از من رونمایی کند.

جباری افزود: وقتی متن قرارداد را مشاهده کردم، دیدم مفادی به آن اضافه شده و از آن سوءاستفاده شده است.

بازیکن سابق استقلال خاطر نشان کرد: مثل همه بازیکنان برای تست‌های پزشکی به ایفمارک رفتم و جواب مثبت گرفتم، دکتر نوروزی هم اجازه بازی داد.برخلاف تصور عموم، بیشتر از همه بدنسازی کردم و فشار تمریناتم از اکثر بازیکنان بیشتر بود و اختصاصی تمرین می‌کردم.

او تصریح کرد: مشکل استقلال، بدنسازی بد در اردوی ارمنستان بود.پژمان منتظری از وضعیت ناراحت بود و من هم به صورت مجزا تمرین می‌کردم. پندار توفیقی به من پیامک داد و گفت: سر تمرین نیایید و تا امروز هم هیچ دلیل قانع‌کننده‌ای برای این مطلب گفته نشده است.

جباری درمورد حضورش در باشگاه استقلال تصریح کرد: به من و رحمتی گفتند به باشگاه برویم، اما دیدیم کسی در محل باشگاه نیست. نمی‌دانستم چه اتفاقی افتاده، اما مهدی در جریان بود و به همین دلیل ناراحت بود. بدون تست پزشکی به اردوی ارمنستان رفتم، اما بعد از این اردو زیر نظر دکتر نوروزی در ایفمارک تست دادم و سپس در لیگ بازی کردم. تاکید بر بدنسازی داشتم و شخصا این کار را انجام دادم چراکه باید ابتدا بدن بازیکن آماده باشد و پس از آن افکارش آماده شود. به همین دلیل تمرینات بدنسازی شخصی ام را با محمدرضا مولاییانجام دادم و در ادامه با تیم همراه شدم.

 او افزود: اعتقاد دارم بدنسازی نکردن استقلال در ارمنستان بزرگترین مشکل تیم بود. بازیکنان می‌گفتند پارسال هم همین مشکل را داشتیم و امسال هم پژمان منتظری ناراحت بود. به همین دلیل شخصی تمرین می‌کردم. یک مدتی به دلیل ورم زانو از تمرینات دور بودم، اما زود برگشتم و کارم را ادامه دادم چراکه می‌خواستم به تیم کمک کنم.

جباری درباره اینکه چگونه به او اجازه داده نشد به تمرین برود، گفت: توفیقی پیامک داد که به تمرین نرویم. البته فردای آن روز متوجه شدم چرا نباید من و مهدی رحمتی به تمرین برویم. مسئولان باشگاه حرف‌های بی پایه و اساس زدند و دلایل قانع کننده‌ای برای تمرین نکردن ما وجود نداشت. متاسفانه در این میان معامله‌ای صورت گرفت چراکه کادرفنی سابق می‌خواستند مهدی رحمتی سر تمرین نباشد تا آن‌ها دوران حضورشان در استقلال را برای چند بازی دیگر ادامه دهند. اظهارات ملکی در آن زمان کاملا درست بود. منصوریان نمی‌خواست  رحمتی در تیم باشد و افتخاری هم به حضور من در تیم علاقه‌مند نبود؛ بنابراین آن‌ها معامله کردند.

جباری افزود:اینکه تا امروز دلیل کنار گذاشتن من را نگفتند در فوتبال ایران اتفاقی عجیب و فاجعه است. پس از آن مطالبی گفتند که خودم سر تمرین نرفتم. وثوق احمدی درباره پرونده من از باشگاه توضیح خواست، اما نامه‌های مسئولان باشگاه عجیب بود. هر لحظه یک حرف می‌زدند و در ادامه بدون مدرک یک طرفه قراردادم را فسخ کردند.

جباری درباره جلسه اش با افتخاری و اعتراض به مدیرعامل استقلال در این جلسه گفت: با چهار بازیکن بزرگ‌تر تیم جلسه داشتیم و از مسئولان باشگاه خواستیم امکانات ساده‌ای مانند دستگاه یخ‌ساز داشته باشیم. یک بار ماساژور تیم یخ قهوه‌ای به من داد و گفت: یخ‌ها را با آجر خورد کرده ایم. از طرف دیگر تهیه روغن برای ماساژورها مشکل بود چراکه خودشان روغن می‌گرفتند. گفتیم 2 ماه فرصت می‌دهیم این امکانات را تهیه کنید که انجام ندادند. در اردوی ارمنستان بازیکنان پول تو جیبی نداشتند که در زمان مرخصی خرج کنند. به دلیل اینکه پولی نداشتیم یک بار درب رستوران هتل را بستند، اما بازیکنان پول گذاشتند و غذا گرفتیم. از روزی که پایم را در باشگاه استقلال گذاشتم، این مشکلات بود. آن زمان منصوریان که از سایر بازیکنان حرفه ای‌تر بود با کلمن یخ ریکاوری می‌کرد و ما هم در منزل دوش می‌گرفتیم. این شرایط هنوز هم ادامه دارد و نمی‌دانم با این وضعیت باشگاه استقلال در آینده به کجا می‌رسد.

او ادامه داد: در جلسه‌ای که داشتیم به افتخاری گفتم یعنی نباید ساده‌ترین امکانات را داشته باشیم. خودتان می‌توانید از سرویس بهداشتی محل تمرین استقلال استفاده کنید؟ با این امکانات از جوانان تیم خجالت می‌کشیدم چراکه آن‌ها با آرزو به استقلال آمده‌اند، اما با این همه اسم و طرفدار امکانات استقلال در این حد است. مدیران هم روی این مسائل سرپوش و مرهم می‌گذارند. به وزیر ورزش که باشگاه استقلال را اداره می‌کند می گویم تیم ما چنین مشکلاتی دارد. تیم دولتی و باشگاهی مانند استقلال که هوادار دارد باید همه چیز داشته باشد. شما نمی‌دانید که‌ لحن من با افتخاری چگونه بوده است، باشگاه نمی‌تواند مرا محروم کند. باید مشکلاتمان را ابتدا به مدیر باشگاه بگوییم. رفتاری هم که افتخاری با من کرد نشان داد کارم اشتباه نبوده است.

جباری درباره تصمیم کمیته تعیین وضعیت در این پرونده گفت: وثوق احمدی فردی که موثر  است به من فرصت داد تا در جلسه‌ای حرف‌هایم را بگویم. فکر می‌کنم کمیته تعیین وضعیت بهترین تصمیم را بگیرد. به نظرم استقلال در این پرونده زمان خرید، اما رای به زودی اعلام می‌شود. باشگاه هیچ اقدامی انجام نداده است، اما با وجود درخواست من برای عنوان کردن دلیل اینکه چرا اجازه نمی‌دهند در تمرین شرکت کنم کسی چیزی نگفت. سرمربی باید درباره بازیکن تصمیم بگیرد. یک بار گفتند تست پزشکی، بار دیگر اعلام‌کردند شفر مرا نمی‌خواهد، اما شفر تعجب کرد. از طرف باشگاه به من گفتند سرمربی استقلال روز اول گفته مهدی رحمتی می‌تواند به تیم برگردد، اما جباری نمی‌تواند تمرین کند. با این‌ حال زمانی که شفر به خانه ام آمد نشان داد که چه مربی محترمی است و روحش از این موضوع خبر نداشته است.

جباری درباره اینکه آیا پیش از شروع فصل مصدوم‌بود یا خیر، گفت: زمانیکه ایفمارک به من اجازه بازی‌می‌دهد یعنی مانند سایر بازیکنان تست پزشکی را پشت سر گذاشتم. یادم می‌آید با مهدی قائدی پیش دکتر راضی رفتیم و تایید پزشکی گرفتیم. باشگاه باید بگوید دلیل تمرین‌نکردن مرا بگوید اما این کار را انجام‌نمی دهد. پای من ایراد دارد اما نه در حدی که نتوانم بازی کنم. عمل‌های جراحی برای من سخت بوده است و آمادگی ۱۰۰درصدی ندارم اما خود باشگاه می‌گفت فقط حضورم در استقلال کافی است.

او درباره امکانات ضعیف باشگاه استقلال گفت: پیش از رفتنم به قطر از شرایط زمین تمرین استقلال معترض بودم و زمانی هم که بازگشتم گفتم پس از این‌همه سال باشگاه هنوز زمین تمرین‌ندارد. هنوز ورزشگاه آزادی و صنایع دفاع را اجاره می کنیم. تمام تیم‌های دنیا کمپ تمرینی دارند اما هنوز برای تیم بزرگسالان استقلال زمین تمرین اختصاصی نداریم. خوابگاه باشگاه استقلال خیلی بد بود.

جباری افزود: حسین حسینی همان زمانیکه در خوابگاه زندگی می کرد می توانست دروازه بان اصلی تیم باشد اما از بازیکنی که از صبح تا ناهار فقط یک تخم مرغ می‌خورد چه توقعی دارید؟ بازیکنان سعی کردند این امکانات را بهتر کنند. من‌ باید درباره اجحافی که در حقم شده صحبت کنم. البته چرا باید وضعیت پرسپولیس هم به همین شکل باشد. کجا را برای تمرین بازیکن مستعد معرفی کنیم. با این‌امکانات بازیکنان مستعدی رشد می کنند اما نبایست اینگونه باشد.

او درمورد اینکه اگر با فوتبال خداحافطی کند رو به مربیگری می آورد یا خیر، بیان‌کرد، دوست دارم مدیر شوم با توجه به هوای تهران باید یک آکادمی در اطراف شهر تاسیس کنیم و به همین دلیل زمینی هفت هکتاری در شهریار گرفته ایم تا آکادمی تاسیس کنیم. تلاش می کنم آکادمی‌ام را با دوستانم به سرانجام برسانم. کار بزرگی است اما فکر می‌کنم در پایان لذت زیادی دارد که به چند جوان فضا برای فوتبالیست شدن بدهیم. در نهایت اگر فوتبالیست خوبی هم نشوند، در زندگی موفق می شوند.

او درباره شایعاتی که پس از تصادف مهدی قائدی در فضای مجازی مطرح شد، گفت: بی‌احترامی‌هایی که در فضای مجازی می شود باید کنترل کنیم چراکه از اخلاق خارج می شویم. اگر قصد کمک به قائدی را داریم نباید به این روش عمل کنیم. نمی‌دانم چرا رسانه‌های ما با افراد ناموفق و زندانی تماس می‌گیرند و آن را تیتر یک می‌کنند. این کار روش درستی نیست و بدترین مسیری است که از حواشی قائدی می‌گویند چراکه مهدی شبیه بسیاری از این افراد نیست.
 
بازیکن سابق استقلال درباره بحث حضور بانوان در ورزشگاه ها گفت: "هفت شهر عشق را عطار گشت، ما هنوز اندر خم یک کوچه‌ایم" مسلمانان و غیر مسلمانان این موضوع را حل کردند اما در کشور ما هنوز مشکل وجود دارد.

باشگاه خبرنگاران

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۴۳۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| سلفی حسینی با یک دختربچه در تمرین استقلال

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ۲۴ ساعت بعد از تغییرات مدیریتی در استقلال، رسانه رسمی این باشگاه از حضور تماشاگران در تمرین شاگردان نکونام خبر داد تا کمپ زنده‌یاد حجازی، روز شلوغی را سپری کند.

در روزی که سکوهای محل تمرین استقلال، حتی یک جای خالی هم نداشت، کودکان طرفدار این تیم، سوژه‌های جالبی برای خبرنگاران و عکاسان فراهم کردند.

یکی از سوژه های اصلی این تمرین سلفی دروازه بان تیم، با دختر بچه هوادار است که در ادامه میبینید.

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902542

دیگر خبرها

  • افشاگری میلیاردی مدیر سابق استقلال علیه سمیعی
  • عضو سابق هیات مدیره استقلال افشاگری کرد؛ از حواله خودروها تا مشاوران 400 میلیونی!
  • افشاگری در خصوص حواله‌های خودرو در استقلال و قرادادهایی که نجومی شد | اتهام به فرشید سمیعی و علی خطیر
  • افشاگری از ماجرای حواله‌های خودرو، افزایش قراردادها، مشاوران ۴۰۰ میلیونی و برکناری مدیر سرشناس آکادمی/ هشدار به مالکان جدید استقلال
  • افشاگری از ماجرای حواله‌های خودرو،افزایش قراردادها، مشاوران۴۰۰ میلیونی و برکناری مدیر سرشناس آکادمی/ هشدار به مالکان جدید استقلال
  • افشاگری مدیر رسانه اسبق استقلال علیه مدیرعامل جدید! + فایل صوتی
  • عکس| سلفی حسینی با یک دختربچه در تمرین استقلال
  • گزارش تصویری از تمرین استقلال در کمپ ناصر حجازی
  • حضور آتیلا حجازی در تمرین امروز استقلال / فیلم
  • حال و هوای کمپ حجازی پیش از شروع تمرین استقلال / فیلم