Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-03-19@07:08:14 GMT

بازدیدمدیرعامل بانک ملت از مجموعه صنعتی گلرنگ

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۴۳۸۳۰

بازدیدمدیرعامل بانک ملت از مجموعه صنعتی گلرنگ

پول‌نیوز - مدیرعامل بانک ملت از چند شرکت زیرمجموعه گروه صنعتی گلرنگ بازدید کرد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، دکتر محمد بیگدلی در سفر به استان قزوین که بهمن اسکندری معاون مدیرعامل، مسعود نصر اصفهانی مدیر امور بانکداری شرکتی، مجید ابراهیمی مدیر امور اعتباری و محمدرضا جنگجو مدیرکل بانکداری شرکتی، وی را همراهی می کردند، از بخش های مختلف چند شرکت زیرمجموعه گروه صنعتی گلرنگ دیدن کرد و از نزدیک در جریان تولید محصولات این شرکت قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!





مدیرعامل بانک ملت همچنین در دیدار با دکتر فضلی مدیرعامل گروه صنعتی گلرنگ، راه های تقویت همکاری فی ما بین را مورد بررسی قرار داد.

وی مجموعه گلرنگ را از افتخارات ملی کشور خواند و گفت: بانک ملت برای کمک به اجرای طرح های توسعه ای این گروه، آمادگی کامل را دارد تا بدین ترتیب بتواند نقشی در اشتغال آفرینی بیشتر این مجموعه ایفا کند.

دکتر بیگدلی با تاکید بر این نکته که بانک ها و مجموعه های تولیدی و صنعتی کشور باید دست به دست هم بدهند تا اقتصاد کشور شکوفا شود، ادامه داد: دولت هم باید از شرکت هایی که دارای اعتبار و خوشنامی در تولید و اشتغالزایی دارند، بیشتر حمایت کند.



به گفته وی، استفاده صحیح از سرمایه، اشتغالزایی و تولید محصول مبتنی بر نیاز کشور، از ویژگی های گروه صنعتی گلرنگ است که خود به معنای تحقق اقتصاد مقاومتی است و بانک ملت هم وظیفه خود می داند تا تمام تلاش خود را برای به ثمرنشستن طرح های چنین شرکت هایی به کار بگیرد.

دکتر فضلی، مدیرعامل گروه صنعتی گلرنگ نیز با قدردانی از حمایت های بانک ملت به ویژه در سال های اخیر، اظهار داشت: بی تردید بخشی از موفقیت های این گروه، مرهون حمایت ها و تلاش های بانک بزرگ ملت است.

وی با اظهار امیدواری نسبت به این که گروه صنعتی گلرنگ با کمک بانک ملت در زمینه صادرات نیز موفق عمل کند، خاطرنشان کرد: ما به یک رابطه برد- برد و در عین حال بلندمدت فکر می کنیم و بی تردید تقویت این تعاملات، روی اقتصاد ملی، اثرگذاری مطلوبی خواهد داشت.

به گفته وی، هرچه سیستم بانکی قوی تر عمل کند بخش تولید نیز با قدرت بیشتری به پیش خواهد رفت، حمایت های بانک ملت را باعث دلگرم شدن مدیران این گروه برای تولید و در نتیجه اشتغالزایی بالاتر و تلاش بیشتر برای شکوفایی هرچه بیشتر اقتصاد کشور عنوان کرد.

بهمن اسکندری، معاون مدیرعامل بانک ملت در امور بانکداری شرکتی و تجاری هم در سخنانی اظهار داشت: باید به مدیران گروه صنعتی گلرنگ تبریک گفت که با جذب نیروهای متخصص، باکیفیت و وفادار موجبات رشد و توسعه هرچه بیشتر این گروه را فراهم آورده اند.

در پایان این دیدار، لوح سپاس کارآفرین برتر از سوی مدیرعامل بانک ملت به دکتر فضلی مدیرعامل گروه صنعتی گلرنگ اعطا شد.


منبع: پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۴۳۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در تولید تخم‌مرغ سیر صعودی داشتیم/ آماده‌سازی بستر صادرات تخم‌مرغ به روسیه

مدیرعامل اتحادیه مرکزی مرغ تخم‌گذار با اشاره به اینکه برای اولین بار در تلاش هستیم که مسیر صادرات تخم مرغ به روسیه را باز کنیم. گفت: در سال ۱۴۰۲، ۱۳۵ هزار تن تخم مرغ صادر کردیم در حالی که سه سال قبل تنها ۲۰ هزار تن تخم مرغ صادر شد.

به گزارش ایسنا، محمد مرادی در نشست خبری که امروز برگزار شد با بیان اینکه سال ۱۴۰۲ با وجود  اصلاحات اقتصادی و تغییر نرخ ارز که به تبع آن افزایش قیمت نهاده‌ها را به دنبال داشت قیمت تخم مرغ ثبات ماند و نوسانی نداشت، گفت: افزایش هزینه های تولید و ثابت ماندن قیمت باعث شد که به تولیدکنندگان فشار زیادی وارد شود اما با همت آنها در تولید سیر صعودی داشتیم و میزان تولید در سال ۱۴۰۲ نسبت به ۱۴۰۱ افزایش ۱۰۰ هزار تنی داشت.

وی افزود:در سال ۱۴۰۲، ۱۳۵ هزار تن تخم مرغ صادر کردیم در حالی که سه سال قبل اعلام کرد تنها ۲۰ هزار تن تخم مرغ صادر شد.

مدیرعامل اتحادیه مرکزی مرغداران میهن تصریح کرد:به تمام کشورهای همسایه صادرات داریم زیرا تخم مرغ کالای فاسد شدنی است و نمی توان آن را به دور دست صادر کرد.

به گفته وی در حال حاضر به کشورهای امارات، کویت، قطر، بحرین، عراق، سوریه، افغانستان، ترکمنستان، پاکستان صادرات انجام می شود. ‌ همچنین برای اولین بار در تلاش هستیم که مسیر صادرات تخم مرغ به روسیه را باز کنیم. امیدواریم در سال جدید به روسیه صادرات صورت گیرد.

مرادی عنوان کرد: در آسیب شناسی صادرات به این موضوع رسیدیم که تولید برای داخل باید به گونه‌ای باشد که تصمیم گیران و مسئولان تصمیمات آنی در خصوص صادرات نگیرند. به همین دلیل بازار داخل را به خوبی تامین ‌کردیم.

مدیرعامل اتحادیه مرکزی مرغداران  میهن اضافه کرد:در سال ۱۴۰۲ یک میلیون و ۳۳۰ هزار تن تخم مرغ صنعتی تولید کردیم در حالی که سال ۱۴۰۱ میزان تولید یک میلیون و ۲۳۰ هزار تن بود.

وی با بیان اینکه برای اولین بار  کمترین نوسان قیمت تخم مرغ را در مزارع تولیدی و سفره مردم داشتیم، گفت: امسال رکورد تولید جوجه و  جوجه ریزی با میانگین ۵۵ میلیون قطعه در سال شکسته شد که پشتوانه محکمی در تولید تخم مرغ ایجاد کرد.

این فعال بخش خصوصی عنوان کرد: در گله های مولد بخش اجداد دوگله در کشور موجود بود که به ۳ گله ارتقا پیدا کرد.

وی با بیان اینکه روند رو به رشدی در همکاری با صندوق بیمه محصولات کشاورزی داشتیم، گفت:امروز ۱۰۰ درصد جوجه تخم گذار کشور تحت پوشش بیمه هستند و هیچ جوجه تخم گذاری در کشور فاقد بیمه نیست. امروز در بخش کشاورزی هیچگونه طلب و بدهکاری به دولت نداریم.

مدیرعامل اتحادیه مرغ تخم گذار در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت: سه سال قبل دو شرکت زنجیره‌ای در تولید تخم مرغ داشتیم اما سال ۱۴۰۱ این دو شرکت به۶ واحد و امروز به ۱۹ شرکت افزایش یافته است. در حقیقت می توان گفت که ۳۰ درصد تولید تخم مرغ در کشور در قالب زنجیره‌ها صورت می گیرد.

وی همچنین به راه‌اندازی پویش هر مرغدار یک مدرسه اشاره کرد و گفت: مرغداران به صورت خودجوش در کشور تخم مرغ به صورت رایگان به مدارس تحویل می دهند. این پویش به تازگی شروع شده و امیدواریم ادامه دار شود.

مرادی در ادامه گفت: در سال ۱۳۹۳ تا ۱۴۰۰ به صورت میانگین ۸ استان صادرکننده تخم مرغ بودند. در طول دو سال گذشته تعداد استان‌های صادرکننده به ۱۸ استان افزایش یافت. همچنین سال ۱۳۹۳ تا ۱۴۰۱، ۲۲ شرکت صادرکننده داشتیم که در سال ۱۴۰۲ به ۷۷ شرکت افزایش یافت.

وی همچنین عنوان کرد: قیمت فروش  هر کیلو  تخم مرغ در شش ماه اول سال کمتر از نرخ مصوب و حدود  ۴۴ هزار تومان بود.

مدیرعامل اتحادیه مرکزی مرغداران میهن عنوان کرد:سرانه مصرف تخم مرغ در کشور ۱۴.۵ کیلو است و این در حالیست که سه سال قبل ۱۱.۵ کیلو بود. سرانه مصرف جهانی نیز ۱۰.۵ کیلو است. ما از سرانه مصرف جهانی بالاتر و از سرانه مصرف کشورهای توسعه یافته که ۱۸ تا ۱۹ کیلو است، عقب تریم.

وی اضافه کرد: پیش بینی می‌کنیم برای سال آینده میزان صادرات را به ۱۶۰ هزار تن برسانیم. همچنین در تولید تخم مرغ رتبه ۹ دنیا را داریم.

مرادی در پایان گفت: ضریب نفوذ مکانیزاسیون در صنعت تخم مرغ ۴۰ درصد است که البته قابلیت این را داریم تا ۱۰۰ درصد نیز افزایش دهیم. افزایش ضریب مکانیزاسیون منجر به صرفه جویی ۶۰۰ تن نهاده در روز و ۳.۶ میلیون مترمکعب آب در سال است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مدیرعامل جدید شرکت گاز فارس معارفه شد
  • در تولید تخم‌مرغ سیر صعودی داشتیم/ آماده‌سازی بستر صادرات تخم‌مرغ به روسیه
  • استفاده از فناوری‌های روز در تولید سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی
  • مزیت‌ها و قابلیت‌های استان مرکزی در آینه اقتصاد
  • استفاده از ظرفیت‌های دانشگاه شریف در توسعه صنعت داروسازی کشور
  • ایجاد زنجیره ارزش تولید ماهی در قفس با مشارکت ۱۲ مجموعه صنعتی
  • افتتاح ۵ مجموعه پتروشیمی جدید در سال ۱۴۰۳
  • پالایشگاه اصفهان با ریل ذوب‌آهن به راه‌آهن سراسری کشور متصل می‌شود
  • واگذاری بیش از ۶۰ هزار میلیارد ریال از سهام شرکت های زیر مجموعه بانک ملی ایران
  • گلچینی از تولیدات مرکز پویانمایی صبا در نوروز ۱۴۰۳