Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز، دکتر محمد حسن برهانی فر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج به مناسبت دهه مبارک فجر و یوم الله 22 بهمن پیامی صادر کرد. متن پیام دکتر برهانی فر بدین شرح است:

باسمه تعالی

«راهپیمایى 22 بهمن یکى از بزرگترین مظاهر حضور مردم در صحنه است»

مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

بار دیگر دهه مبارک فجر و یوم الله 22 بهمن فرا رسید؛ دهه ای تاثیرگذار از تاریخ کشورمان که ملت مسلمان ایران قدم در مسیری الهی گذاشتند تا با تبیین قوانین آسمانی دین اسلام در جامعه‌ خویش، جامعه ای آسوده و پر خیر و برکت را پایه‌ریزی کرده و الگویی عملی برای تمام آزادگان جهان باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جامعه ای که در پناه الطاف حضرت حق در تحت تعالیم ولی فقیهی عادل و توانمند به سوی قله های رفیع انسانیت و معنویت گام برداشته و ندای دادخواهی نوع بشر را نه تنها در کشور بلکه درتمامی جهان سر داد.

سی و نهمین سال از پیروزی شگفت انقلاب اسلامی ایران در 22 بهمن 57 می گذرد و هنوز هم هر سال عطر خون شهیدان این انقلاب پر بها، مشام انسان های آگاه و بیدار را نوازش می کند و به وجدان های بیدار خاطر نشان می سازد که چگونه با اتکا به پیر و مراد خود – رهبر معظم انقلاب حضرت آیت ا... العظمی خامنه ای(مدظله العالی) – در کوره راه زندگی و در پهنای این گستره پررنگ و تزویر که با انواع و اقسام تبلیغات مسموم آکنده است؛ مسیر درست را از نادرست و سره را از ناسره تمییز دهند.

از سوی دیگر تقارن سرشار از معنویت ایام فاطمیه(س) و دهه فجر انقلاب اسلامی و مزین شدن این ایام پرشور با نام مقدس اولین مدافع حریم ولایت حضرت صدیقه کبری(س)، بار مسئولیت تک تک افراد جامعه ایران اسلامی بویژه قشر فرهیخته و دانشگاهی را در پاسداری از آرمان های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سنگین تر از پیش نموده است و جامعه اندیشمند دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز بر خود لازم می داند که امسال نیز علیرغم تبلیغات بیگانگان، بیش از پیش در کنار سایر آحاد جامعه حضور یافته و به فضل پروردگار متعال، بار دیگر با مشت های گره کرده خود دشمنان را مأیوس نمایند. انشاءا...

دکتر محمدحسن برهانی فر

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج

بهمن 1396

دهه فجر 22 بهمن دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز کرج

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۴۴۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأثیر مستقیم سراهای نوآوری دانشگاه آزاد یزد در رونق بازار

محمدمهران لسان‌صدق مدیر مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا با تشریح دستاوردهای علمی، فناوری و دانش‌بنیان این دانشگاه در سال ۱۴۰۲ اظهار کرد: خوشبختانه موفق شدیم مجوز دو مرکز رشد را از سازمان مرکزی دریافت کنیم؛ به‌طوری‌که مرکز رشد فناوری اشکذر و مرکز رشد فناوری‌های فضایی تفت با تعامل سازنده با دستگاه‌های دولتی ایجاد شدند؛ به اینصورت نقش مؤثری در نهاد‌های تصمیم‌گیری در حوزه فناوری داشتیم.

وی با بیان اینکه چند طرح برای توسعه زیست‌بوم درراستای جذب اعتبار مالی ارائه کرده‌ایم، تعداد هسته‌ها و شرکت‌های فناور دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد را ۳۵ هسته و شرکت برشمرد.

مدیر مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد متذکر شد: ۳۵ هسته و شرکت فناور در مرکز رشد فناوری مستقر هستند و توانستیم واحد تحقیق و توسعه چند شرکت بزرگ مانند سیرنگ و فولاد پیمان گستر را در مرکز رشد پذیرش کنیم.

لسان‌صدق متذکر شد: شرکت‌ها در زمینه‌های صنایع غذایی و بذر هیبرید، رباتیک و فناوری اطلاعات، هوش مصنوعی، اتوماسیون و صنعتی مواد شیمیایی فعال هستند.

وی، برنامه‌های دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد در سال ۱۴۰۳ در حوزه علم و فناوری و دانش‌بنیان و تقویت آن را چنین برشمرد: توسعه کمّی و کیفی زیست‌بوم فناوری شامل مراکز رشد و سرای نوآوری، راه‌اندازی پارک فناوری اطلاعات با همکاری اداره‌کل فناوری اطلاعات و ارتباطات و پارک علم و فناوری یزد ازجمله برنامه‌های این دانشگاه در سال جدید است.

فعالیت دانشگاه آزاد یزد در حوزه مهارت و کارآفرینی

مدیر مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد درباره اینکه تازه‌ترین فعالیت سرای نوآوری این دانشگاه در سال ۱۴۰۲ چه بود و چه برنامه‌ای برای ۱۴۰۳ متصور هستید؟ چنین پاسخ داد: سرای نوآوری «رباتیک و اتوماسیون صنعتی»، «پوشاک» و «کاشی و سرامیک» در این دانشگاه فعال هستند و سال ۱۴۰۲ بیشتر در حوزه برگزاری رویداد‌های مختلف فناوری و دوره‌های توانمندسازی و شتابدهی فعال بودیم، امیدواریم در سال جدید با جذب واحد‌های مختلف فناور به رونق بازار کمک کنیم، کما اینکه سال گذشته (۱۴۰۲) سراهای نوآوری این دانشگاه در رونق بازار تأثیر مستقیم داشتند.

لسان‌صدق در پاسخ به این سؤال که در حوزه مهارت و کارآفرینی چه فعالیت‌هایی در سال ۱۴۰۲ صورت گرفت و چه برنامه‌ای برای سال جدید (۱۴۰۳) دارید؟ عنوان کرد: برگزاری بوت‌کمپ برنامه‌نویسی کامپیوتر، استارت‌آپ و وبینار و چالش فناوری در زمینه‌های مختلف از جمله کارآفرینی از اقدامات دانشگاه در حوزه کارآفرینی بوده است.

امکان صدور مجوز فناوری برای شرکت‌ها فراهم شود

وی برای توسعه زیست‌بوم فناوری در کشور پیشنهاد کرد که راه‌اندازی مراکز تخصصی مطابق با آمایش سرزمین و تعامل با دستگاه‌های دیگر می‌تواند برای زیست‌بوم عامل رونق باشد، همچنین امکان صدور مجوز فناوری در دانشگاه از امتیازاتی است که برای شرکت‌ها جذاب است که امیدواریم در دانشگاه آزاد یزد محقق شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تکمیل زنجیره دانش‌شهر ایران با گشایش ناحیه نوآوری
  • مراسم ۱۲ فروردین با سخنرانی رئیس جمهور در حرم امام برگزار می شود
  • جذب هسته‌های فناور جدید در دانشگاه آزاد تربت‌حیدریه
  • برنامه های ۱۲ فروردین در ورامین تشریح شد
  • طرح مدرسه عالی گردشگری و مرکز مهارتی حقوق تجاری تدوین می‌شود
  • پیام مدیر کل ارشاد خوزستان به مناسبت روز جهانی تئاتر
  • دانشکده‌ هوش مصنوعی در تبریز تاسیس می شود
  • پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی به مناسبت روز جهانی تئاتر
  • تحقق جهش تولید و رشد اقتصادی با جریان مستمر علم، فناوری و نوآوری
  • تأثیر مستقیم سراهای نوآوری دانشگاه آزاد یزد در رونق بازار