Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، محمد رضا ریگی مدیرامور شعب بانک توسعه تعاون سیستان و بلوچستان گفت: شناسایی و جذب تعاونی‌ها برای ارائه خدمات بیشتر، افزایش سطح همکاری با تعاونی‌ها، شناسایی دقیق نیاز تعاونی‌ها و بررسی راه‌های گسترش همکاری‌های متقابل و همچنین فعال سازی و تقویت بنیه مالی و اعتباری تعاونی‌ها از جمله اهداف این طرح است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تاکید کرد: به منظور اجرای هرچه بهتر این طرح، نرم‌افزاری اختصاصی طراحی‌شده که برای پیگیری آنلاین مراحل پیشرفت طرح در شعب تابعه سیستان و بلوچستان استفاده می‌شود و نتایج آن در تدوین سیاست‌ها و برنامه‌های آینده قابل بهره‌برداری است.


وی همچنین از اجرای طرح بخشودگی جرایم دیرکرد مشتریان بدهکار از ابتدای بهمن تا پایان اسفند امسال در این بانک خبر داد.


ریگی افزود: بدهکاران این بانک با استفاده از این طرح در کنار بهره‌مندی از بخشش ۶ درصدی جرایم تاخیر و خروج از لیست بدهکاران بانکی، زمینه استفاده از تسهیلات شبکه بانکی را برای خود فراهم می‌کنند.


مدیر امور شعب بانک توسعه تعاون سیستان و بلوچستان گفت: لازم است مشتریان با توجه به محدودیت زمانی حداکثر استفاده را از فرصت به وجود آمده داشته باشند و تا پایان امسال به شعب این بانک در سراسر استان مراجعه کنند.


وی اظهارداشت: صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون، فرصت مناسبی برای تعاونی‌هایی است که مشکل ارائه تضمین به بانک‌ها را دارند.


وی تصریح کرد: نمایندگی این صندوق در بانک توسعه تعاون سیستان و بلوچستان مستقر است و اتحادیه‌ها و شرکت‌های تعاونی که برای اخذ تسهیلات خود مشکل ارائه تضمین به بانک‌ها را دارند می‌توانند از این طریق اقدام کنند.

انتهای پیام/گ

طرح چشمه تعاون در سیستان وبلوچستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۴۴۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع کمک های پست بانک ایران در میان سیل زدگان روستاهای سیستان و بلوچستان

  امتداد - توزیع بسته های کمکهای غذایی پست بانک ایران در میان سیل زدگان استان سیستان بلوچستان ، با همت مدیریت و کارکنان پست بانک استان ،  در شهرستان دشتیاری بخش پلان روستای یعقوب زهی ۱۴۰ بسته ، شهرستان چابهار بخش پیرسهراب روستاهای عورکی جمابازار وملاعبدالرحمن بازار  ۱۳۰ بسته و شهرستان چابهار بخش پیرسهراب روستای ملامحمدداد ۱۲۰ بسته توزیع شد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، ادامه توزیع کمک های پست بانک ایران در میان سیل زدگان روستاهای سیستان و بلوچستان

در ادامه توزیع  کمک های پست بانک ایران در میان سیل زدگان استان سیستان بلوچستان ، با همت مدیریت و کارکنان پست بانک استان ، نسبت به توزیع بسته های کمکهای غذایی در روستاهای هاکران بخش بنت نیک شهر ۶۰ بسته و شهرستان قصرقند بخش تلنگ روستای دنسر تلنگ اقدام شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • معاون مدیرعامل بانک توسعه تعاون در امور حقوقی و نظارت معرفی شد
  • گردش مالی ۱۸۰۰ میلیاردی کالابرگ در سیستان‌و‌بلوچستان
  • انعقاد تفاهم نامه میان بانک توسعه تعاون و موسسه آرمان مهر رضوی
  • تلاش داریم «سمات» را به مزیت مهم بخش تعاون تبدیل کنیم
  • توزیع کمک های پست بانک ایران در میان سیل زدگان روستاهای سیستان و بلوچستان
  • در سلامت اقتصادی و مبارزه با پولشویی راهبرد عملیاتی داریم
  • توجه به نیازهای بخش تعاون در سیاست های ارزی بانک توسعه تعاون
  • لزوم هدایت تعاونی‌ها برای بهره‌مندی از تسهیلات تبصره ای بانک توسعه تعاون
  • به دنبال تحول در تأمین مالی بخش تعاون هستیم
  • فعالیت شعب کشیک بانک توسعه تعاون در روزهای دوم و چهارم نوروز