Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اتاق خبر»
2024-05-07@04:32:16 GMT

بخشنامه وزیر کار صرفا روی کاغذ نباشد

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۴۴۴۸۲

بخشنامه وزیر کار صرفا روی کاغذ نباشد

  به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، اولیا علی بیگی، درباره بخشنامه اخیر وزیر کار در ممنوعیت به کارگیری منسوبین به افراد سیاسی در سطوح مدیریتی شرکتهای تابعه این وزارتخانه اظهار کرد: وزارت کار یکی از بزرگترین وزارتخانه‌های اجتماعی در سطح کشور است و مجموعه‌های متعددی تحت پوشش این وزارتخانه هستند لذا این بخشنامه آغاز خوبی است که روزنه امید را در میان مردم به وجود می‌آورد تا احساس کنند مبارزه با فساد به صورت جدی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ابراز امیدواری کرد: این بخشنامه صرفا روی کاغذ نباشد و مردم حقیقتا احساس کنند اگر جایی تبعیض و بی‌عدالتی و سوء استفاده از موقعیتها اتفاق می‌افتد با آن اتفاق و فرد مرتکب شده برخورد می‌شود.

رییس کانون عالی شوراهای اسلامی کار ادامه داد: شخصا معتقدم آن چیزی که امروز باعث شده نگرانی و نارضایتی در بین مردم ایجاد شود، تبعیض‌ها و نابرابری‌هایی است که در سیستم اداری رایج شده است. با وجود آنکه هدف پیروزی انقلابی اسلامی اجرای عدالت و برقراری عدالت اجتماعی بود ولی متاسفانه امروز مردم نابرابری‌هایی را مشاهده و ابراز نارضایتی می‌کنند و این امر می‌طلبد که مسئولان به ۳۹ سال قبل و زمان انقلاب برگردند تا روزنه امیدی در مردم به وجود آید که قرار است انصاف و عدالت اجتماعی حاکم شود.

وی گفت: امروز در شرایطی هستیم که مسئولان باید به ۳۹ سال گذشته برگردند و روحیه انقلابی خود را بازیابند. در زمان انقلاب و دوران دفاع مقدس مردم با نظام همراهی کردند چون فاصله‌ای بین مردم و مسئولان نبود و همه سر یک سفره بودند؛ لذا اگر امروز گرانی و تنگناهای معیشتی و اقتصادی هست، همه مردم و مسئولان در آن قرار دارند و اگر غیر از این باشد و فاصله طبقاتی افزایش یابد مردم نارضایتی خود را اعلام می‌کنند.

علی بیگی در پایان تصریح کرد: صدور این بخشنامه حرکتی قابل تحسین است ولی تنها روی کاغذ نباشد و همه مکلف به اجرای آن و برخورد قاطع باشیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اخیرا طی بخشنامه‌ای به سازمان‌ها و نهادهای تابعه این وزارتخانه خواستار ممنوعیت بکارگیری منسوبین به افراد سیاسی در سطوح مدیریتی شرکت‌ها و هلدینگ‌های تابعه به آنها شد.

انتهای پیام/

منبع: اتاق خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۴۴۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی هولناک شفت ‌

حجت الاسلام صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری استان گیلان با ابراز تاسف از حریق منطقه امام زاده ابراهیم از تلاش‌های هلال احمر، اورژانس و تمامی نهاد‌هایی که در اطفای حریق و ساماندهی مصدومان تلاش کردند قدردانی کرد.

وی با تاکید بر اینکه آسیب و خسارت‌های زیادی به مردم منطقه وارد شده است گفت: مسئولان باید در اسکان و کمک رسانی حادثه دیدگان از حداکثر امکانات استفاده کنند.

رئیس شورای قضایی استان با اشاره به اینکه در اولین ساعات این حادثه، دادستان شهرستان شفت در محل حاضر شد و دستورات اولیه قضایی را صادر کرد افزود: در مرکز استان نیز با تشکیل جلسه برضرورت پیگیری مجدانه شناسایی علت حادثه و برخورد با عوامل آن تاکید شد.

وی با بیان اینکه قصور و کوتاهی برخی مسئولان در این حادثه محرز شده است اظهار داشت: دستگاه قضایی با مدیرانی که ترک فعل کرده‌اند و اهمال آنان گسترش آتش سوزی و تضییع حقوق مردم را در پی داشت برخورد قاطع خواهد کرد.

منبع: ایلنا

tags # اخبار حوادث سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • نگاه واقع‌گرایانه به آسیب‌های اجتماعی داشته باشید/ مسئولان منفعل توبیخ می‌شوند
  • افزایش ظرفیت تولید کاغذ تحریر/ ناشران و مخاطبان کودک و نوجوان حمایت می‌شوند
  • تحقق عدالت فرهنگی با فروش هم‌زمان حضوری و مجازی در نمایشگاه کتاب
  • قصور مسئولان در حادثه امام‌زاده ابراهیم شفت محرز است
  • نقش برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی هولناک شفت ‌
  • ارایه تسهیلات به واحدهای تولیدی خراسان رضوی متوقف شده است
  • حضور ۴ تن از مسئولان آذربایجان غربی در سامانه سامد
  • وزیر اسبق آموزش و پرورش: آقای صحرایی از خدا پروا کنید
  • تشییع پیکر مرحوم اسکویی با حضور مسئولان ورزشی
  • برپایی میز خدمت در شهرستان زرندیه