Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،علی بمپوریان  مدیر آموزش و پرورش هرمز گفت : نمایشگاه دستاوردهای علمی، پژوهشی و فناوری دانش آموزان در جزیره هرمزگشایش یافت.

وی افزود:در این نمایشگاه دانش آموزان در21 غرفه زیست محیطی ، علوم انسانی، بازارچه کار و فناوری، کتاب و زبان انگلیسی آثار خود را به نمایش گذاشتند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر آموزش و پرورش هرمز گفت :این نمایشگاه با هدف استعداد یابی دانش آموزان ، معرفی دانش آموزان برتر و هدایت دانش آموزان برای انتخاب رشته آگاهانه دایر شده است.

نمایشگاه دستاوردهای علمی، پژوهشی و فناوری تا 22بهمن در سالن ورزشی دبیرستان هاجر(س) هرمز دایراست .

جزیره هرمز هزار و 200 دانش آموز دارد .

انتهای پیام/ف

نمایشگاه دستاوردهای علمی ، پژوهشی در هرمز

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۴۴۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی ۴۰ نفر به مرحله نهایی المپیاد دانش‌آموزی نانو

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ستاد نانو، سؤالات آزمون در دو دفترچه تستی و تشریحی در اختیار دانش‌آموزان قرار گرفت. ۹۰ دقیقه زمان برای پاسخگویی به دفترچه سؤالات تستی و ۱۵۰ دقیقه زمان برای پاسخگویی به دفترچه سؤالات تشریحی در نظر گرفته شده بود.

دفترچه کلید سؤالات مرحله دوم پانزدهمین المپیاد دانش‌آموزی نانو به‌زودی در سایت باشگاه نانو منتشر خواهد شد.

۴۰ نفر از افرادی که بالاترین نمره را در این دوره از المپیاد کسب کنند، به اردوی عملی دعوت خواهند شد. مرحله نهایی (دوره آموزشی تابستان) هماهنگ با سایر المپیادهای علمی زیر نظر باشگاه دانش‌پژوهان جوان و با حمایت ستاد توسعه فناوری نانو و میکرو توسط باشگاه نانو در تابستان ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو مورد تایید بنیاد ملی نخبگان قرار گرفته است و برگزیدگان آن طبق شیوه‌نامه پشتیبانی از فعالیت‌های علمی و فرهنگی دانشجویان مستعد تحصیلی کشور (طرح شهید وزوایی) از تسهیلات بنیاد ملی نخبگان بهره‌مند می‌شوند.

کد خبر 6079747 مهتاب چابوک

دیگر خبرها

  • راهیابی ۴۰ نفر به مرحله نهایی المپیاد دانش‌آموزی نانو
  • «میز آزمایشگاهی سیار» طراحی و ثبت اختراع شد
  • برپایی نمایشگاه دستاورد‌های هنرمندان بسیجی و دانش آموزان در آباده
  • اجرای بهینه‌تر قانون جهش تولید دانش‌بنیان در دستور کارمعاونت علمی
  • معرفی فرصت‌های شغلی دانش بنیان‌ها در ایستگاه کار اینوتکس ۲۰۲۴
  • گشایش نمایشگاه گل وگیاه در یزد
  • گشایش نمایشگاه عکس مردم دَرّوددر نیشابور
  • حمایت از ایده‌های استارت‌آپی در مرکز خلاقیت و نوآوری سازمان بسیج علمی
  • دهقانی: مرکز ملی آفرینش فناوری‌های کوآنتومی راه‌اندازی می‌شود
  • چگونه کتاب‌های انتشارات تیمورزاده را خریداری کنیم؟