Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-19@07:33:37 GMT

تنبیه بدنی دانش‌آموز مشهدی در دست بررسی است

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۴۴۸۷۹

کارشناس مسئول ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: اخراج معلمی که اقدام به تنبیه بدنی دانش آموز دبیرستانی در مشهد کرده، پس از بررسی موضوع، قطعی است.

مجتبی افشار روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: رسیدگی به موضوع تنبیه بدنی دانش آموز دبیرستانی در مشهد که روز گذشته در یک مدرسه غیر دولتی اتفاق افتاد در حال پیگیری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه معلم خاطی نیروی آزاد محسوب می شود، اظهار کرد: در این ارتباط موسس مدرسه امروز در شورای نظارت بر مراکز و مدارس غیر دولتی حاضر شده و پاسخگو خواهد بود.
وی گفت: نیروهای شاغل در مدارس غیر دولتی نیروی آزاد محسوب می شوند که البته مراحل گزینش و آموزشی را طی می کنند و با تعهد نسبت به اعمال رفتار صحیح مشغول به کار می شوند که با توجه به عملکرد معلم خاطی وی پس از بررسی های لازم به خاطر این بدرفتاری اخراج خواهد شد.
روز گذشته دانش آموز پسر در یکی از دبیرستانهای غیر انتفاعی مشهد به دلیل نامعلوم که در دست بررسی است توسط معلم خود مورد تنبیه بدنی قرار می گیرد.
در این جریان معلم مزبور ضربه ای به پشت سر دانش آموز وارد می کند که موجب سقوط وی بر زمین و بیهوش شدن او برای مدتی می شود.
هم اکنون حال این دانش آموز مساعد است و با توجه به آزمایش های پزشکی مشکل خاصی برای او گزارش نشده است.

46

انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۴۴۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۸۰۰ گروه جهادی دانش آموزی خدام در چهارمحال و بختیاری

احسان طاهری اظهار داشت: در این طرح در هر مدرسه یک معلم جهادی و چهار دانش‌آموز به صورت داوطلب فعالیت جهادی در مدارس را انجام می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه همزمان با ماه مبارک رمضان و در آستانه عیدنوروز، ۱۰۳ برنامه جهادی برای دانش‌آموزان با همکاری ۶۰ گروه جهادی آغاز شد، افزود: این برنامه‌های جهادی در چهار حوزه آموزشی، پرورشی، سازندگی و محرومیت‌زدایی است که آموزش خانواده، احکام، ویژه برنامه روزه اولی و طرح احسان تعلیم وتربیت را در دستور کار دارند.

به گفته طاهری، اجرای طرح احسان تعلیم و تربیت از اواسط اسفندماه آغاز شد و چشم‌انداز این برنامه آموزشی برای سال تحصیلی جاری شش هزار دانش‌آموز است و در ایام نوروز این طرح ویژه دانش‌آموزان لازم‌التعلیم و نیاز ویژه به صورت خاص برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: در ایام نوروز امسال طرح شهید عجمیان در هشت مدرسه در مناطق محروم از جمله مدارس مناطق عشایری، فلارد و خانمیرزا اجرا می‌شود که در این طرح۳۰ کلاس درس رنگ‌آمیزی و بهسازی می‌شود.

بیشتر بخوانید

اجرای رزمایش طرح احسان دانش در چهارمحال و بختیاری

طاهری به اجرای طرح استعدادیابی بنیاد احسان برای دانش‌آموزان پایه هشتم و نهم اشاره کرد و گفت: این طرح در سال تحصیلی جاری در سه استان چهارمحال و بختیاری، زنجان و آذربایجان غربی اجرا می‌شود.

به گفته وی، سهمیه آموزش این طرح در چهارمحال و بختیاری هشت هزار دانش‌آموز است که آموزش‌های لازم برای انتخاب رشته به دانش‌آموزان ارائه می‌شود تا بر اساس استعداد، رشته مورد علاقه خود را انتخاب کنند.

طاهری ادامه داد: در سال تحصیلی جاری ۱۵ هزار فرهنگی آموزش ۱۹۴ هزار دانش‌آموز را آموزش می‌دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • قتل هولناک همسر توسط مرد مشهدی بخاطر غذا درست کردن جلوی چشمان دختر ۵ و ۶ ساله‌اش
  • ۸۰ درصد متکدیان اطراف حرم مشهدی نیستند/ برگزاری پویش مشهد مهربان
  • ۶۵ درصد شرکت‌کنندگان جشنواره هنری استقبال از بهار مشهدی هستند
  • جلوگیری از تخریب ۲ مدرسه در کرج با هزار و ۳۰۰ دانش‌آموز
  • تنوع در محیط‌های آموزشی از تکالیف آموزش و پرورش است
  • معلم چهار ساحتی در آزمون استخدامی اردیبهشت می‌خواهیم
  • اعلام شرایط شرکت در آزمون جذب معلم ورزش
  • فعالیت ۸۰۰ گروه جهادی دانش آموزی خدام در چهارمحال و بختیاری
  • مراقبت از نوزاد رها شده مشهدی در بیمارستان ادامه دارد
  • نیش و کنایه دم عیدی معلم به دانش آموز حاضر در کلاس